راهنمای خرید پیچ گوشتی بادی

راهنمای خرید پیچ گوشتی بادی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ابزار ماشین

در قسمت قبل به توضیح راهنمای خرید پیچ گوشتی بادی پرداختیم. امروز نیز سایر نکات را بررسی خواهیم کرد.

دکمه قفل برای کار مداوم و افزایش بهره وری.

ویژگی های تنظیم طول پیچ بدون ابزار به شما امکان می دهد به راحتی بین اندازه های پیچ جابجا شوید.طراحی‌های ارگونومیک دسته‌ای D-خط به شما امکان می‌دهند از هر دو دست، یکی روی ابزار و دیگری نگه‌داشتن قبضه تپانچه، برای کنترل بهتر رانندگی استفاده کنید – به‌ویژه هنگام رانندگی پیچ‌های طولانی‌تر از گل میخ‌های سخت‌تر مفید است.

پیچ گوشتی بادی سوماک و چکش بادی را از فروشگاه ابزارماشین تهیه و خریداری کنید.ساختار ضد گرد و غبار به تمیز نگه داشتن موتور از هرگونه گرد و غبار کمک می کند و عملکرد لغزشی نرم مکانیزم تغذیه خودکار را در حین بستن تضمین می کند.پیچ گوشتی های برقی سیم دار در مقابل پیچ گوشتی های شارژی با باتری بی سیمپیچ گوشتی های برقی سیم دار عموماً دارای موتورهای بزرگتر و عملاً زمان کار نامحدود هستند

، که آنها را برای به کار انداختن پیچ های بزرگتر مورد استفاده در آویز کردن دیوارهای خشک، ساختمان عرشه یا اسکلت فلزی ایده آل می کند. برای محل کار، پیمانکاران معمولاً برای انجام کار به پیچ گوشتی برقی سیم دار مراجعه می کنند.

با این حال، در اطراف خانه، پیچ گوشتی برقی بی سیم برای کنار گذاشتن آن بسیار راحت است. آویزان کردن قاب عکس یا مونتاژ مبلمان تخت با پیچ گوشتی برقی که نیازی به اتصال آن به برق ندارید، بسیار سریعتر انجام می شود.در صورت بالا رفتن از نردبان نیز کار با پیچ گوشتی های شارژی آسان تر است.

پیچ گوشتی های برقی بادیپیچ‌گوشتی‌های بادی قدرتی نیز به دو صورت قبضه تپانچه ای یا مستقیم هستند. این ابزارها بدون هیچ موتور و دنده ای که آنها را سنگین کند، برخی از بادوام ترین و ساده ترین پیچ گوشتی های برقی هستند که می توانید داشته باشید.اکثر پیمانکاران یک کمپرسور هوا در محل کار برای میخکوب کف یا ابزارهای مشابه دارند. 

داشتن یک پیچ گوشتی با هوا راه خوبی برای داشتن همان کمپرسور هوا به عنوان منبع تغذیه برای نصب کف و نصب گل میخ های فولادی و دیوار خشک است.مقایسه پیچ گوشتی های برقیهنگامی که در مورد نوع پیچ گوشتی برقی که می خواهید تهیه کنید، تصمیم گرفتید، وقت آن است که دو یا سه مدل را ردیف کنید تا ببینید چگونه روی هم چیده می شوند.گشتاور و سرعتکنترل گشتاور برای اکثر کاربردهای پیچ گوشتی های قدرتی در مقایسه با قدرت خام مهم تر است، که ممکن است توضیح دهد که چرا سازندگان اغلب ابزار خود را به جای ذکر یک رقم، به عنوان "گشتاور بالا" توصیف می کنند.

سرعت یکی دیگر از قسمت های خاکستری برای پیچ گوشتی های برقی است – سرعت به خودی خود به شما امکان می دهد بهره وری بیشتری داشته باشید، اما فقط تا حدی در مورد پیچ ​​گوشتی ها. سازگاری در این مورد مهم‌تر است، اما سازندگان اغلب رقمی را در RPM یا چرخش در دقیقه ذکر می‌کنند. هرچه دور پیچ گوشتی برقی شما بیشتر باشد، به طور کلی سریعتر می تواند پیچ ​​ها را بچرخاند.سازندگان اغلب حداکثر سرعت بیکار را که بر حسب دور در دقیقه (RPM) اندازه گیری می شود، تعیین می کنند.

گشتاور بر حسب نیوتن متر (Nm) برای متریک یا فوت پوند (ft-lb) در امپریال بیان می شود. پیچ گوشتی‌های برقی معمولاً برای مدل‌های قوی‌تر 20 نیوتن‌متر درپوش دارند. از سوی دیگر، مته های برقی میان رده معمولاً از محدوده 30 نیوتن متر ستاره می گیرند و تنها از آنجا قدرتمندتر می شوند.قدرتقدرت اغلب بر حسب ولتاژ برای پیچ گوشتی های برق بی سیم توصیف می شود.

 هرچه ولتاژ ابزار بیشتر باشد، گشتاور بیشتری می تواند خارج کند. بسیاری از پیچ گوشتی های شارژی همه منظوره در محدوده 5 ولت هستند که آنها را برای کارهای پیچشی سبک و متوسط ​​ایده آل می کند.برای پیچ گوشتی های برقی با سیم، ولتاژ فقط می تواند یکی از 110-120 یا 220-240 ولت باشد. برای مقایسه برق با سیم، باید به جای آن به وات آنها نگاه کنید. هر چه امتیاز از نظر وات بالاتر باشد، موتور الکتریکی قدرتمندتر و گشتاور بیشتری می توانید از ابزار خود خارج کنید.مدل‌های پیچ‌گوشتی برقی پنوماتیک اغلب دارای محدوده توصیه‌شده‌ای از فشار هوا و حجم هوا هستند که می‌توانید برای اطلاع از اینکه آیا کمپرسور هوای شما می‌تواند آنها را تغذیه کند یا خیر، به آنها مراجعه کنید. مصرف هوا اغلب با فوت مکعب در دقیقه یا CFM اندازه گیری می شود، در حالی که فشار کاری اغلب بر حسب پوند بر اینچ مربع یا PSI داده می شود.

پیچ‌گوشتی‌های برق صنعتی درجه‌بندی گشتاوری نیز دارند که بر حسب نیوتن متر یا فوت پوند مشخص شده است، زیرا برخی از مدل‌های این محدوده به اندازه‌ای قدرتمند هستند که جای خود را در خط مونتاژ مبلمان یا خودرو داشته باشند.تعداد موقعیت های کلاچهنگامی که پیچ به اندازه کافی سفت شده باشد، یک کلاچ روی یک پیچ گوشتی برقی، گشتاور پیچ گوشتی شارژی را قطع می کند.

 تنظیم درست کلاچ به شما امکان می‌دهد پیچ‌ها را به‌طور پیوسته‌تری وارد کنید، از محکم شدن انگشتان تا جایی که ممکن است سر پیچ را بردارید.هرچه موقعیت های کلاچ بیشتری داشته باشید، بیشتر می توانید حداکثر گشتاوری را که پیچ گوشتی برقی شما می تواند اعمال کند، تنظیم کنید. این ویژگی به ویژه هنگامی که با وسایل الکترونیکی یا چوب کار می کنید بسیار مهم است.تکه های پیچ گوشتی:شما نمی توانید پیچ ​​ها را با پیچ گوشتی برقی خود بدون مهره های پیچ گوشتی مناسب بچرخانید، و اکثر مردم تمایل دارند تعداد زیادی از آنها را داشته باشند - این غیر معمول نیست که یک ست با 40 ضمیمه یا بیشتر عرضه شود.داشتن یک راه خوب برای سازماندهی آنها بسیار مهم است. شما نمی خواهید مجبور شوید یک مجموعه جدید را فقط به این دلیل که فیلیپس شماره 4 را که بیشتر از آن استفاده می کردید از دست داده اید.اکثر مارک های بهتر پیچ گوشتی های برقی دارای مجموعه ای اساسی هستند که بسیاری از پرکاربردترین بیت ها را دارند. 

یک مجموعه معمولی در حال حاضر طیف گسترده ای از وظایف پیچ گوشتی شما را پوشش می دهد و شامل یک یا چند مورد از موارد زیر است:Phillips Heads – PH0 بیشتر پیچ‌های ماشین‌های کوچک را در الکترونیک می‌پوشاند، در حالی که PH1 و PH2 وقتی صحبت از پیچ‌های چوبی و پیچ‌های ماشین بزرگ‌تر می‌شود، شما را پوشش می‌دهند.سر مربع - بسیاری از تولید کنندگان دو اندازه اضافه می کنند.

پیچ‌های تورکس – یا پیچ‌های ستاره‌ای، این پیچ‌ها را در داخل خودروها، لوازم الکترونیکی و رایانه‌ها خواهید یافت.پیچ های شکاف – از نوع کلاسیک سر پیچ هستند، تقریباً در هر جایی می توانید آن ها را پیدا کنید، و می توانید انتظار داشته باشید که مجموعه ای قابل احترام حداقل 2 اندازه بیت سر شیار را داشته باشد.سوکت هگز - یا اسلات آلن، این اسلات ها معمولاً با برخی از مجموعه های بزرگتر در حدود 9 قطعه به بالا ارائه می شوند.

برچسب ها
لینک مرجع https://abzarmachine.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/26Dz
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر