راهنمای خرید بهترین دریل شارژی

راهنمای خرید بهترین دریل شارژی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ابزار ماشین

چه از انجام عملی پروژه های بهبود خانه لذت ببرید، چه فقط گاه به گاه کارهای خود را انجام دهید، اگر صاحب خانه هستید، احتمالاً در برخی مواقع به دریل  نیاز خواهید داشت. راهنمای خرید ما به شما کمک می کند دریل  مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

بهترین دریل  های اطراف شارژ خود را در مدت زمان طولانی حفظ می کنند. بعلاوه، استفاده از آنها آسان است (حتی اگر مبتدی DIY هستید) و قادر به مدیریت انواع وظایف هستند. چندین نوع دریل  برای انتخاب وجود دارد - دریل-دریل یا ترکیبی، سیمی یا بی سیم - بنابراین دانستن اینکه کدام یک برای شما بهترین است ممکن است گیج کننده باشد.

جهت خرید دریل شارژی از فروشگاه ابزار ماشین کلیک کنید.

به پیمایش ادامه دهید زیرا نحوه انتخاب بهترین نوع دریل  را توضیح می‌دهیم، متوجه می‌شوید که چقدر باید هزینه کنید و بهترین ویژگی‌ها و لوازم جانبی را کشف کنید.

اگر در حال انجام یک پروژه DIY هستید، برای جزئیات بیشتر در مورد بهترین مارک های ابزار برقی، رنگ، پیچ گوشتی و چکش های پنجه ای، با مشاوره تزئینی و DIY ما مشورت کنید.

یا برای اینکه بفهمید کدام برندهای ابزار برقی توسط کدام امتیاز بالایی دارند؟ معامله گران مورد اعتماد، به راهنمای ما در مورد بهترین ابزارهای برقی بروید.

انواع دریل

دو نوع دریل  اصلی وجود دارد: دریل  درایور و دریل  ترکیبی (کمبی). در اینجا خلاصه ما از مزایا و معایب هر دو آمده است:

دریل  ران  (Drill-drivers)

دریل درایور چیست؟ دریل درایورها به طور خاص برای سوراخ کردن سوراخ ها و پیچ ها طراحی شده اند. آنها برای طیف وسیعی از مشاغل مختلف در اطراف خانه شما مفید هستند، از قفسه های آویزان و قلاب های عکس گرفته تا ساخت مبلمان با بسته بندی تخت. آنها دارای یک چاک بدون کلید هستند که باعث می شود آن را سریع بین انواع مختلف دریل  تعویض کنید.آنها یکی از همه کاره ترین ابزارهای بهبود خانه هستند که می توانید تهیه کنید و مکانی عالی برای شروع هنگام خرید دریل  هستند. با این حال، دریل‌گردان‌ها عملکرد چکشی ندارند، بنابراین حتی مدل‌های پرقدرت نیز با مواد بسیار سختی مانند بتن دست و پنجه نرم می‌کنند.

مزایا و معایب دریل ران

مزایا: مناسب برای مبتدیان، مقرون به صرفه، آسان برای استفادهمعایب: معمولاً روی مواد سخت تر (مانند بتن) کار نمی کنند.دریل  های ترکیبیدریل  ترکیبی چیست؟ دریل ترکیبی علاوه بر پیچ‌های حفاری و محرک، دارای حالت حفاری چکشی برای سطوح سخت مانند آجر، بتن و سنگ‌فرش است. در پشت دریل  چرخان، دو دیسک فلزی آجدار روی همدیگر کلیک می‌کنند تا دریل  را با نیروی اضافی به جلو هل دهند. اگر پروژه های DIY شما شامل سنگ تراشی باشد، به یک دریل  عمل چکشی نیاز دارید.در حالی که دریل ‌های برقی سیم‌دار مخصوصی در دسترس هستند، اما این دریل ‌ها برای یک پروژه خانگی معمولی قدرتمندتر هستند، بنابراین اگر به ابزاری با کمی فشار بیشتر نیاز دارید که همچنان مفید باشد، دریل ‌های بی‌سیم ترکیبی یک انتخاب عالی است. برای کارهای روزمره

مزایا و معایب دریل  های ترکیبی:

مزایا: قابل استفاده بر روی سطوح مختلفمعایب: گران تر، سنگین تر هستنداز چه دریل  ای باید استفاده کرد؟هر نوع دریل  ای را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که از دریل  مناسب برای کاری که انجام می دهید استفاده می کنید.اگر می خواهید روی سطوح بسیار سخت مانند بتن سوراخ کنید، باید مطمئن شوید که از دریل  های تنگستن کاربید استفاده می کنید. اگر از عملکرد عملکرد چکشی در یک دریل  ترکیبی استفاده می کنید، مطمئن شوید که از دریل  چکشی استفاده می کنید.

چقدر باید برای دریل  هزینه کنید؟

قیمت دریل ها بسیار متفاوت است، از 40 پوند تا حدود 300 پوند.دریل های ترکیبی صرفاً به این دلیل که ویژگی های بیشتری دارند با قیمت بالاتر شروع می شوند. قبل از خرید، مطمئن شوید که چه چیزی دریافت می کنید، به خصوص اگر به صورت آنلاین خرید می کنید.دریل های شارژی به سه روش به فروش می رسند:

مستقل: همراه با یک یا چند باتری و یک شارژربرهنه: فقط دریل  بدون باتری یا شارژر که جداگانه فروخته می شودمجموعه: به عنوان بخشی از یک سری ابزار بی سیم دیگر در یک کیتویژگی های مهم دریل  که باید مراقب آنها باشیدولتاژ دریل در حالی که ولتاژ بالاتر همیشه به معنای گشتاور بالاتر و حفاری موثرتر نیست، اگر در حال برنامه ریزی برای کارهای سنگین خود هستید، یک دریل  با قدرت بالا مناسب تر خواهد بود.

 اگر در حال انجام کارهای DIY سبک و داخلی هستید، مانند نصب تیرک های پرده یا ساخت مبلمان با بسته بندی مسطح، یک دریل  خوب کم مصرف کاملاً قادر خواهد بود. ولتاژ به طور کلی از 12 ولت تا 24 ولت متغیر است.ظرفیت باتریبه دنبال باتری با مدت زمان شارژ کوتاه و عمر طولانی برای بهترین های هر دو جهان باشید. ظرفیت باتری دریل بر حسب Ah (آمپر ساعت) اندازه گیری می شود - به طور کلی هرچه باتری Ah بیشتری داشته باشد، شارژ آن بیشتر طول می کشد. ظرفیت ها از حدود 1.5Ah تا 4.0Ah است.

قبل از خرید دریل شارژی، هزینه تعویض باتری را بررسی کنید. هزینه باتری ممکن است بیشتر از آن چیزی باشد که برای کل کیت پرداخت کرده اید، بنابراین به دنبال دریل  با دو یا چند باتری بروید، سپس یکی از آنها می تواند در حالی که به کار با دیگری ادامه می دهید شارژ شود.اندازه چاکچاک سوراخی است که دریل  ها یا سایر لوازم جانبی مانند سنباده های چرخشی یا برس های سیمی را در آن قرار می دهید. اکثر دریل های شارژی دارای اندازه چاک 10 میلی متر (3/8 اینچ) یا 13 میلی متر (1/2 اینچ) هستند.

تنظیمات حداکثر گشتاور و گشتاورحداکثر گشتاور، حداکثر نیروی چرخشی دریل  است، که می تواند مهم باشد اگر در مواد سختی مانند سنگ تراشی سوراخ کنید - که برای آن باید دریل  ترکیبی را با نیروی اضافی عملکرد چکش در نظر بگیرید.تنظیمات گشتاور هنگام پیچ‌کاری بسیار مهم است، زیرا قدرت زیاد می‌تواند سر پیچ را از بین ببرد.چاک قفل اتوماتیک اکثر دریل  ها زمانی که کنترل سرعت آزاد می شود به طور خودکار قفل می شوند، اما برخی از مدل های دستی از شما می خواهند که یک سوئیچ را در موقعیت مرکزی قرار دهید تا مطمئن شوید که بیت به طور ایمن به چاک وصل شده است.موتور بدون جاروطراحی شده برای کاهش اصطکاک و مقاومت. از مزایای آن می توان به نسبت توان به وزن بالاتر، سرعت بیشتر و کنترل الکترونیکی بیشتر اشاره کرد.

 اگرچه دریل  های بدون برس گران تر هستند.چرخ دنده هادریل ‌های دو دنده برای پیچ‌گردانی آهسته و کنترل‌شده بهترین هستند.حالت های دریل حالت پیچ‌گردانی - حالتی که همه دریل ‌ها برای پیچاندن آهسته و مؤثر استفاده می‌کنندحالت حفاری چرخشی - حالتی که همه دریل  ها برای سوراخ کردن سوراخ ها استفاده می کنندحالت عمل چکشی – منحصر به دریل ‌های ترکیبی، یک عمل چکشی از رانش‌های کوتاه و سریع برای چکش زدن مواد سخت مانند بتن استفاده می‌کند که منجر به حفاری سریع‌تر با تلاش کمتر می‌شود. گاهی اوقات به آن حالت حفاری ضربه ای نیز می گویند.لوازم جانبی دریل بیت های کاربید تنگستن 

اگر با مواد بسیار سخت مانند بتن، سنگ فرش یا فلز کار می کنید، مطمئن شوید که نوک دریل  شما با کاربید تنگستن است. این تقریباً دو برابر فولاد قوی‌تر است و بهتر می‌تواند در برابر حفاری‌های سنگین مقاومت کند.سگک کمربنداگر قصد دارید از ابزارهای مختلف زیادی در کار تعمیر خانه استفاده کنید، یک گیره کمربند به شما این امکان را می دهد که دریل  شارژی را از کمربند خود آویزان کنید، بنابراین می توانید آن را با هر دو دست آزاد در کنار خود نگه دارید.چراغ LEDکار کردن در فضاهای تاریک و فشرده ممکن است دشوار باشد، اما یک چراغ LED به تابش نور بر روی کار در دست کمک می کند - به شما امکان می دهد دقیق تر و با اطمینان کار کنید.

از کجا دریل  بخریم

هم خرده فروشان عمومی و هم تجار سازنده اختصاصی طیف وسیعی از دریل ها را ارائه می دهند. برای اطمینان از خرید دریل  ای که به خوبی ساخته شده و استفاده از آن ایمن است، فقط از فروشندگان مورد اعتماد آنلاین یا در فروشگاه خرید کنید.در حالت ایده‌آل، می‌توانید قبل از خرید دریل  را در فروشگاه ببینید، اما اگر این امکان وجود ندارد، قبل از سرمایه‌گذاری تا حد امکان اطلاعات بیشتری در مورد آن پیدا کنید.خرده فروشان آنلاین پرطرفدار که دریل  های انبار را انجام می دهند عبارتند از:آمازون دریل  هایی از طیف وسیعی از برندهای معروف از جمله بلک اند دکر، بوش و ورکس می فروشد.

آرگوس دریل های چکشی و دریل  ران ها را در اختیار دارد. انتظار دارید بین 20 تا 200 پوند خرج کنید.B&Q دریل ‌ها و کیت‌های مستقلی را می‌فروشد که با انواع دریل ‌ها عرضه می‌شوند.هوم بیس مجموعه ای از دریل های سیمی و شارژی دارد که اکثریت آن ها ساخت بلک اند دکر و بوش هستند.دریل های Screwfix از Bosch، DeWalt، Mac Allister و مارک های مختلف دیگر. قیمت ها از حدود 30 پوند شروع می شود و برای مدل های حرفه ای سنگین تا 1000 پوند افزایش می یابد.Wickes طیف وسیعی از دریل  ها را ارائه می دهد که برخی از آنها با بسته هایی از دریل  ها همراه هستند.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JLql
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر