چگونگی نصب سایبان برقی

چگونگی نصب سایبان برقی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دیجی سایبان

نصب سایبان از اهمیت بالایی برخوردار است. به‌طوری‌که طبق نظر کارشناسان این حوزه 50 درصد مرغوبیت مربوط به تولید و 50 درصد آن مربوط به نصب است.

از جمله مواردی که برای نصب باید در نظر گرفته شود:

بست نصب باید کاملاً تراز و زاویه‌دار به دیوار باشد.

سایبان نماهای غربی نسبت به سایر سایبان‌ها سنگین‌تر و مستحکم‌تر است بنابراین در هنگام نصب براکت با تخته رولت برای محکم‌کاری از چسب بتن استفاده کنید.

درصورتی‌که دیوار از سفال یا بلوک سیمانی بود، (محکم نبود) از صفحه آهنی 6 میلی‌متری به ابعاد 35*35 با 4 رولت روی دیوار نصب شود و براکت روی صفحه جوش داده شود.

پس از نصب، سایبان را به طور کامل باز کنید و تیغه جلویی آن متقارن با لوله فابریک باشد.

در نهایت تنظیم شیب سایبان برقی به دلخواه مشتری باشد.

هزینه اجرای سایبان برقی

از موارد تأثیرگذار در قیمت سایبان برقی، اجرای سایبان و کیفیت آن است. این مهم است زیرا عملکرد و مدت زمانی که سایبان قابل‌استفاده است به موتور سایبان و مواد به‌کاررفته در ساخت مربوط می‌شود. اگر کوچک‌ترین اشتباهی در انتخاب موتور توربو یا مواد اولیه ساخت این سایبان باشد و یا به دلیل قیمت پایین‌تر، متریال نامرغوب انتخاب شود، کارایی و طول عمر سایبان به‌شدت کاهش می‌یابد.

اجرا کردن و نصب سایبان برقی اهمیت بسیار دارد و امروزه که سرعت، از شاخصه های مهم است یکی از نیازهای اساسی برای همه نهاد های جامعه است. سایبان برقی برای هر مکانی مناسب است. اگر رستوران، کافی‌شاپ یا سوپرمارکت دارید، جلوه خاصی به کسب‌وکار شما می‌دهد.

بعد از اجرای سایبان برقی با کمک ریموت، می‌شود سایبان را به‌قدری که می‌خواهیم باز کنیم و یا به طور کامل ببندیم. در مواقعی که ریموت مشکل پیدا می‌کند، یا برق قطع می‌شود، می‌توان سایبان را با استفاده از دسته یدکی به‌صورت دستی باز و بسته کرد. البته برخی از مدل‌ها مجهز به باتری‌هایی هستند که در صورت قطع برق همچنان می‌توان از سایبان به‌صورت از راه دور و خودکار استفاده کرد.

نظرتان را بنویسید