NPI چیست؟ معرفی محصول جدید به بازار

NPI چیست؟ معرفی محصول جدید به بازار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ٍEkastudio

همه ساله نمایشگاه‌های عظیمی برگزار می‌شوند که شرکت‌ها تمام محصولات جدید را به امید جلب توجه توزیع کنندگان، نمایندگی‌ها و مشتریان آینده‌نگر در آن به نمایش می­‌گذارند. نمایشگاه­ اتومبیل، نمایشگاه الکترونیکی و نمایشگاه کشاورزی فقط نمونه‌­هایی از این موارداند. بیش­تر شرکت­‌های تولید کننده سالانه در یک یا چند نمایشگاه مختلف که در سراسر جهان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند. آن‌ها به طور مداوم محصولات موجود را بهبود می‌بخشند و جدیدترین مدل‌ها را معرفی می‌کنند. آنچه بسیاری از مردم آن را نمی‌بینند یا حتی به آن فکر نمی‌کنند، تمام کارهایی است که در طراحی، توسعه و معرفی محصولات جدید دخیل بوده است.

معرفی محصولات جدیدی که مصرف‌کنندگان می‌خواهند، به اطلاعات صحیح و کامل ، زمان و منابع اختصاصی کل سازمان نیاز دارند. شرکت‌هایی که در طراحی و توسعه یک محصول جدید یا توسعه محصول موجود موفق هستند، از یک روند سازمان یافته و برنامه ریزی شده پیروی می‌کنند. معرفی محصولات جدید (NPI) کمک می‌کند تا همه منابع مناسب در زمان مناسب با هم جمع شوند

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NNjz
نظرتان را بنویسید