تعمیر پکیج بارلی

تعمیر پکیج بارلی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

تعمیر پکیج بارلی ,تعمیرات,سرویس پکیج بارلی به صورت فوق تخصصی توسط متخصص ترین تعمیرکار پکیج بارلی در کمترین زمان ممکن در کلیه مناطق تهران با بهترین کیفیت انجام میشود

پکیج دیواری بارلی سال هاست که در میان مردم به عنوان یک برند معروف شناخته شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که هم‌ وطنان را ترغیب می‌کند در انتخاب خود پکیج دیواری بارلی را یکی از اولین انتخاب‌های خود قرار دهند.

زمانی یک محصول مورد اعتماد مشتری قرار می گیرد که دارای خدمات پس از فروش از قبیل سرویس ، نصب و تعمیر پکیج دیواری باشد زیرا تجربه به ما ثابت کرده است که هر برندی با هر کیفیتی روزی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارد و لازم است که از انها نگهداری لازم انجام شود.

هنگام نیاز شما به تعمیرات پکیج دیواری بارلی انتخاب یک تعمیرکار پکیج بارلی متخصص مهم ترین قسمت از یک کار می باشد زیرا کمک گرفتن از افراد متخصص نه تنها عیب را برطرف نمی کنند گاهی باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری هم می شود.

 

البته متناسب با تبحر تعمیرکار پکیج بارلی , خرابی پکیج شما ممکن است به راحتی توسط او تشخیص داده شود و به تبع فرایند کوتاه‌تری برای تعمیر پکیج خود طی کنید.

تعمیر پکیج بارلی برای انواع برندهای پکیج, به شکلی متفاوت روی می‌دهد. به عنوان مثال تعمیر پکیج بارلی متفاوت از تعمیر پکیج دیواری بارلی است؛ اما یک تعمیرکار پکیج حرفه‌ای, بر تعمیر پکیج اکثر برندها مسلط است و با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر پکیج خودتان را به او بسپارید.

هر دستگاه برقی مصرفی در طی زمان استفاده نیاز به تعمیر پیدا می کند. طبیعتا پکیج های بارلی هم از این قاعده مستثنا نیستند. برای تعمیر پکیج دیواری Barreli ایتالیا بهتر است به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید. تهران سرویس آنلاین آماده خدمت رسانی به مشتریان در زمینه تعمیر، نصب و سرویس پکیج های بارلی می باشد.

در هنگامی که پکیج بارلی شما به تعمیر نیاز پیدا می کند مهم ترین قدم کمک گرفتن از مرکز تعمیرات پکیج بارلی ایتالیا و تعمیر کار پکیج بارلی ایتالیا می باشد که در این زمینه بیشترین تجربه و بالاترین تخصص را داشته باشد. اگر شما برای رفع ایراد دستگاه از افراد غیر متخصص کمک بگیرید علاوه بر اینکه عیب رفع نمی شود بلکه ممکن است به سایر قسمت های پکیج نیز آسیب های جبران ناپذیری برسد.

 

با توجه به مدل دستگاه پکیج بارلی، تعداد 20 تا 25 قطعه در پکیج شما به کار برده شده است که اکثر مشکل پکیج و نیاز آن ها به تعمیر مربوط به این قسمت ها می باشد. مرکز تعمیر پکیج دیواری بارلی ایتالیا و تعمیر کاران متخصص تهران سرویس آنلاین به شما در عیب یابی هر چه سریعتر پکیج کمک می کند تا از خسارت های احتمالی بیشتر جلوگیری کنید.

تعمیر پکیج بارلی تخصصی

پکیج دیواری بارلی ، یکی از اجزا اصلی و اساسی خانه شماست. شما برای تأمین گرمای خانه و آب گرم مورد نیازتان در زمستان و تابستان به سیستم گرمایشی همچون پکیج دیواری نیاز دارید.

بازدید و سرویس سالانه پکیج دیواری بارلی شما به کارکرد صحیح و بی‌عیب و نقص آن در تمامی طول سال کمک خواهد کرد. انجام سرویس پکیج بارلی به‌صورت منظم منجر به کاهش ریسک ازکارافتادگی آن در فصول سرد سال و همچنین موجب افزایش طول عمر مفید پکیج شما می‌گردد.

اما با تمام وجود این تفاسیر گاهی مشکلاتی برای پکج دیواری شما پیش می آید که شما به تعمیرکار پکیج بارلی نیاز پیدا خواهید کرد. و در سطح شهر به دنبال یک تعمیرکار پکیج بارلی متخصص می گردید

شما هم می دانید که تعمیرکار پکیج دیواری در تهران بسیار فراوان می باشد و خب نمی توان تشخیص داد که آنها چند سال دارای سابقه کاری بوده و یا کار خود را به خوبی بلد هستند؟ می توانند دقیق عیب یابی کنند؟ این سوالات بخشی از مهم ترین نکاتی می باشد که مشتری به آن فکر می کند

برای تعمیر پکیج بارلی خود بهترین تعمیرکار را انتخاب کنید

به شما توصیه می کنیم که در این هنگامی که به دنبال یک تعمیرکار پکیج بارلی می گردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید زیرا در چنین شرایطی ممکن است به یک تعمیرکار پکیج غیرحرفه ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اینکار، غیر از اینکه مشکل پیش آمده برای پکیج بارلی شما را به صورت کلی و اصولی برطرف نمی کند، احتمالا باعث تحمیل هزینه های اضافی برای شما نیز می شود.

و باید بگوییم این مرکز مجاز با داشتن سال ها تجربه و استخدام تعمیرکار شوفاژ در حال حاضر رتبه یک را در بین منطقه دارد و همین امر باعث شده است که تجربیات فنی کاران ما برای تعمیرات پکیج دیواری در تهران زیاد شود و تا به امروز که هرکدام از آنها دارای بیش از ۵ سال سابقه فعالیت در این مرکز می باشند حتی بدون یک نا رضایتی و یا شکایت کار مشتریان را به خوبی به پایان رسانده اند. این فنی کاران دارای مجوز های قانونی بوده و حتی از مدرک معتبر نیز برای فعالیت خود از فنی و حرفه ای کشور دارا می باشند! ما منتظر اعتماد شماییم! با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج بارلی بصرفه است یا خرید پکیج بارلی؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا پکیج بارلی ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان تهران سرویس آنلاین با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر پکیج بارلی شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیرات پکیج بارلی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه پکیج دیواری نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض پکیج بارلی به‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

سرویس پکیج بارلی تخصصی

هنوز عده ی زیادی هستند که متاسفانه انجام سرویس پکیج بارلی را کاری بیهوده با هزینه اضافی می دانند اما لازم است که بدانید سرویس دوره ای هر کالایی هزینه اضافی نیست بلکه پیشگیری از به وجود امدن هزینه های سنگین یا خسارات جبران ناپذیر می باشد. بهتر است که قبل از خراب یا آسیب جدی به پکیج دیواری به رسوبزدایی و سرویس پکیج دیواری بارلی بپردازید

رسوب زدایی پکیج بارلی و سرویس پکیج بارلی از جمله اقدامات مهم و ضروری هستند که پیش از کار افتادن کامل پکیج باید به فکر آن باشید. اگر افت فشار آب گرم را احساس کردید یا زمان زیادی برای گرم شدن آب نیاز می شود ، حتما به رسوب زدایی پکیج و سرویس پکیج بارلی نیاز دارید. رسوب زدایی باید به صورت کاملا تخصصی انجام شود و نمی توان آن را به افراد بی تجربه سپرد. زیرا اگر جرم گیری پکیج به درستی انجام نشود ، باعث گرفتگی و حرکت رسوب به قسمت های دیگر می شود و مجبور می شوید یک بار دیگر هزینه رسوب زدایی پکیج را بپردازید!رسوب زدایی پکیج ( رسوب گیری پکیج ) را پشت گوش نیندازید ، زیرا حتی ممکن است پکیج و شوفاژ ها را کاملا از کار بیندازد

فواید رسوب زدایی و سرویس پکیج بارلی

  • انجام سرویس پکیج، به افزایش بازدهی و راندمان دستگاه کمک کرده ایم.
  • با سرویس پکیج در صورت وجود عیب درونی در دستگاه متوجه آن شده و با باز کردن دستگاه آن را شناسایی می کنیم، برای آشنایی با تعمیر می توانید به مقاله آموزش تعمیر پکیج رجوع کنید.
  • صرف هزینه اندک به منظور سرویس های دوره ای از پرداخت هزینه بیشتر برای تعمیر آن جلوگیری می کنیم.
  • پیش از خرابی و از کار افتادن دستگاه از وقوع آن جلوگیری کرده و نسبت به سلامت یا معیوب بودن پکیج آگاهی پیدا می کنیم.
  • در سرویس و رسوب زدایی پکیج با تمیز کردن دستگاه آن را جرم گیری کرده و ظاهر پکیج زیبا می شود.

از کجا بفهمیم که به رسوب زدایی پکیج نیاز است ؟

در صورتی که با هر یک از مشکلات زیر مواجه شدید باید به سرعت برای رسوب زدایی پکیج اقدام کنید و با خدمات از ما تماس بگیرید :

  • فشار آب گرم در دوش حمام و شیر آشپزخانه بسیار کم است
  • پکیج روشن می شود اما آب به خوبی گرم نمی شود
  • مدت زمان زیادی طول می شد که آب گرم شود
  • شوفاژ و رادیاتور ها به خوبی گرم نمی شوند
  • زمانی که پکیج روشن می شود ، صدای تق تق می دهد
  • فشار و بار سنج پکیج بی دلیل بالا می رود
  • در پکیج بارلی ارور شماره ۷۰ روشن می شود
  •  

سرویس پکیج بارلی هر چند وقت باید انجام شود؟

رسوبزدایی کامل: در این نوع سرویس پکیج بارلی تمامی قطعات مورد بازبینی قرار می گیرند و بررسی می شوند، در این نوع دستگاه به طور کامل سرویس می شود، اگر مدت زمان طولانی از سرویس و رسوب زدایی پکیج می گذرد بهتر است این نوع سرویس را انتخاب کنید تا به نتیجه مطلوب در کارایی آن برسید.

سرویس دوره ای: این سرویس پکیج بارلی عموما در بازه های زمانی چند ماهه صورت می گیرد و به دلیل کوتاه بودن زمان بین دو سرویس، کار آن سبک تر است و دستگاه به ندرت دچار مشکل خواهد شد، بهتر است پس از خرید و نصب دستگاه از همان ابتدا با روند سرویس دوره ای پکیج پیش بروید، ساده بودن این نوع سرویس به حدی است که با افزایش تجربه و اطلاعات خودتان نیز می توانید آن را انجام دهید.

 

هزینه رسوب زدایی و سرویس پکیج بارلی

این که میزان رسوبات و جرم های در پکیج چقدر سخت است در هزینه رسوب زدایی و سرویس پکیج بارلی تاثیر می گذارد. بعضی مواقع با یک اسید شویی پکیج ساده کار شما راه می افتد اما گاهی رسوب گیری پکیج پیچیده و سخت خواهد بود در نتیجه زحمت فرد سرویس کار بیشتر خواهد بود.

پیشگیری از خرابی پکیج بارلی با عیب یابی به موقع

 

پکیج بارلی نیز مانند سایر وسیله های برقی و گازی به سرویس های دوره ای ( ماهیانه - سالیانه ) احتیاج دارند ، زیرا اگر به صورت منظم پکیج دیواری بارلی خود را بررسی و سرویس کنید ، ایرادات جزئی آن مشخص و برطرف می شود و از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری می کند ، در این شرایط هم هزینه کم تری برای تعمیر پکیج بارلی خود پرداخت می کنید و هم از خرابی های جدی تر جلوگیری می کنید.

 

 

سرویس کامل پکیج بارلی ( اورهال پکیج بارلی )

 

در سرویس کامل پکیج بارلی کلیه قطعات پکیج دمونتاژ و جدا میشود ، مبدل ها اسید شویی و بلوکهای هیدرولیکی و هوزینگ ها و لوله ها رسوبزدایی می شود ، مجموعه هود و فن شستشو و وضعیت منبع انبساط چک و باد آن شارژ می شود ، مجموعه کیت سرویس شیر سه طرفه تعمیر و در صورت نیاز تعویض میگردد ، عملکرد مانومتر ، ایرونت و شیرپرکن چک و رفع عیب می شود ، مجموعه برنر و شیرگاز تنظیم شعله می شود ، بدنه دستگاه کاملا نظافت میشود ( حتی قاب برد ) و بعد از چک و بررسی عملکرد قطعات و سنسورهای پکیج بارلی ، مجددا قطعات و لوله ها با واشرها و اورینگهای نو و با کیفیت بالا مونتاژ می گردد . ( مانند روز اول کارخانه ) لازم به ذکر هست که دستگاه پکیج بارلی بعد از مونتاژ ، مورد تست عملکرد قرار میگیرد .

 

 

برخی از اشکالات شایع پکیج دیواری بارلی

 

برخی از پکیج های بارلی نسل جدید دارای مانیتور می باشند و تمامی عیب ها و خطا های پکیج بارلی به صورت یک ارور کد ( ERROR CODE ) روی صفحه نمایشگر آن ها مشخص می شود و تمامی این کد ها در دفترچه راهنمای پکیج بارلی آن برند ذکر شده است که هر کد نشانگر چه نوع خرابی در پکیج بارلی می باشد ، البته لازم به ذکر است که بدانید کد های خطای برند های مختلف برای نمونه پکیج بارلی با کد های خطای برند دیگر متفاوت است و ارورهای هر برند در دفترچه راهنمای آن یادداشت شده است ، حتی اگردفترچه راهنمای پکیج بارلی خود را نیز ندارید ، تنها با یک سرچ ساده می توانید آن ها را در این سایت مشاهده کنید .

 

اما برخی دیگر از پکیج ها بارلی نیز دارای صفحه مانیتوری نیستند و خطاهای آن ها به صورت کد روی صفحه نمایان نمی شود و نیاز دارند که هنگام بروز مشکل اول آن ها را عیب یابی کنیم و قطعه ای که احتمال خرابی در آن وجود دارد را بررسی کنیم ، در ادامه به عمده دلایل خرابی پکیج دیواری بارلی می پردازیم و دلایل خرابی آن ها را بررسی می کنیم ، البته بهترین نکته در هنگام تعمیر پکیج بارلی تماس با شرکت مدار سرویس می باشد ، اما آشنایی نسبی با مشکلات پکیج بارلی نیز برای هر فردی که در منزل خود یک دستگاه پکیج بارلی دارد لازم است .

 

کم بودن دمای آب گرم بهداشتی پکیج دیواری بارلی

 

در ابتدا قابل ذکر است که ما فرض را براین می‌گذاریم که پکیج بارلی روشن بوده ، فشار آب داخل پکیج در حد نصاب خود یعنی بالای نیم بار قرار دارد و پکیج تمام مراحل تایید، تشخیص و ایمنی را انجام داده و شعله ایجاد و پایدار گشته اما آبگرم مصرفی یا بهداشتی به اندازه کافی گرم نیست و یا مدام سرد و گرم میگردد در این هنگام قبل از تعمیر پکیج بارلی لازم است که بدانید خرابی ممکن است ، از ایراد یک یا چند قطعه همچنین بهم خوردن تنظیمات و یا رسوب و گرفتگی دستگاه باشد که باید بررسی گردد . قطعاتی که می‌توانند معیوب باشند عبارتند از :

 

1 - فلوسوئچ یا فلورگلاتور و یا فلومتر پکیج بارلی ، این قطعات هر کدام به شکلی منحصر به‌ فرد وظیفه ی گزارش دادن باز بودن مسیر آب گرم بهداشتی را به برد دارا میباشند .

 

2 - سنسور تشخیص دمای آب گرم بهداشتی ، همانطور که از اسم این قطعه پیداست دمای لحظه ای آب گرم بهداشتی را در زمان کار کرد پکیج بارلی به برد گزارش می‌دهد پس به هر دلیل خرابی این قطعه می‌تواند گزارش غلط را به برد ارسال کرده و مانع از عملکرد صحیح پکیج بارلی گردد .

 

3 - نرسیدن حجم گاز کافی در زمان احتراق و تولید گرمای مد نظر

در این حالت ابتدا باید چک شود که دمای انتخابی برای آبگرم بهداشتی روی چه عددی تنظیم شده، اصولا این مقدار بین ۳۵ تا ۶۰ درجه سانتیگراد متغییر است پس با انتخاب دمای بالاتر آب گرمتری خواهیم داشت اما اگر دمای آب را بالا بردیم و شعله کم بود باید فیلتر گاز و تنظیمات شیر گاز بررسی گردد فشار گاز شهری داخل لوله ی گاز بعد از رگلاتور حدود ۲۵میلی بار و سهم پکیج بارلی از این فشار گاز در حالت شعله ی مینیمم حدود ۲ میلی بار و در حالت ماکزیمم حدود ۹ یا ۱۰ میلی بار میباشد که بهتر است توسط تکنسین مجرب تنظیم گردد

 

4 - گرفتگی مبدل که این مبحث در پکیج های تک مبدل بارلی و دو مبدل بارلی به شکلی کاملا جدا بررسی میگردد ولی بطور کلی هرگونه گرفتگی و رسوب داخل مبدل و همچنین مسیر گردش مایع ، مانع از انتقال صحیح انرژی حرارتی تعریف شده برای مایع در حال گرم شدن میشود .

 

مشکلات تغذیه برق پکیج دیواری بارلی

 

در هنگام بروز چنین مشکلاتی کنترلر ها ، صفحه نمایش و چراغ های پکیج بارلی خود را بررسی کنید، در صورتی که در این قطعات ایرادی مشاهده نکردید، دیگر قطعات برقی پکیج بارلی را بررسی کنید و سپس اقدام به تعمیر پکیج کنید ، اما اگر تمام قطعات برقی پکیج به درستی کار می کردند ، باید جعبه تقسیم منزل را بررسی کنید تا کلید و یا فیوزی نپریده باشد . اگر با انجام مراحل بالا هیچگونه تغییری در روند کاری پکیج بارلی خود مشاهده نکردید،‌ فیوز پکیج را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن مشکل اقدام به تعمیر و یا تعویض فیوز با توجه به طرف کردن عامل خرابی فیوز در پکیج بارلی خود کنید و گرنه در صورت راه اندازی دوباره پکیج مجددا فیوز میسوزد.

 

عیب یابی کم شدن مداوم فشار آب پکیج دیواری بارلی

 

هنگامی که فشار آب پکیج بارلی شما مدام افت پیدا میکند و محل قرار گیری پکیج بارلی مرطوب میباشد باید بدانید که دلیل آن در برخی موارد نشتی های داخلی در پکیج مدل دیواری بارلی می‌ باشد و برای رفع این مشکل باید نشتی و یا نشتی ها گرفته شود .

 

سرو صدای زیاد پکیج دیواری بارلی

 

اگر پکیج بارلی شما هنگام کار صدای زیادی از خود تولید می کند، باید بدانیم که هر عامل حرکتی در پکیج میتواند تولید صدا کند این عوامل عبارتند از :

 

1 - روتور پمپ سیرکولاتور که در صورت خرابی آن را تعویض کنید .

 

2 - فن تهویه هوا که بخاطر حرکت نابالانس توربین در حال گردش ممکن است باعث لرزش و تولید صدا شود .

 

3 - حرکت و گردش آب در مبدل یا لوله ها و یا فضای داخلی بلوک‌ها و حفره های آن که بخاطر رسوب و اعوجاج قطعات داخل بلوک منحرف میگردد ممکن است تولید صدا کند .

 

4 - از دیگر مشکلاتی در پکیج بارلی باعث بروز صدای زیاد و غیرمعقول هنگام کار کردن پکیج می باشد، هوا گیری نکردن پکیج بارلی می باشد، برای هواگیری به راحتی شیر هواگیری که معمولا روی بلوک پشت پمپ و یا همان هوزینگ پمپ پکیج بارلی قرار دارد را باز کنید و چند دقیقه صبر کنید تا هوای داخل پکیج خالی شود .

در پاسخ به این سوال که تعمیر پکیج بارلی بصرفه است یا خرید پکیج بارلی ؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا پکیج بارلی ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان تهران سرویس با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر پکیج بارلی شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیرات پکیج دئوترم ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه پکیج دیواری نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض پکیج بارلی به‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

قبل از تماس با تکنیسین های تهران سرویس :

اگر پکیج بارلی منزل شما خراب شده است به نکات زیر دقت فرمایید زیرا شاید مشکل جزئی باشد و خودتان بتوانید آن را رفع کنید.

  • فشار بار پکیج را بررسی کنید و اگر عقربه بار پکیج کمتر از یک است، شیر پرکن آن را باز کنید تا عقربه بار روی ۱/۵ بیاد و سپس آن را ببندید.
  • اطمینان حاصل کنید شیر ورودی گاز و همچنین کلیه شیرهای زیر پکیج در حالت باز قرار دارند.
  • پریز برق ورودی را با فازمتر بررسی کنید برق داشته باشد.
  • از باز بودن شیرهای بالا و پایین رادیاتور ها در زمستان مطمئن شوید
  • اگر پکیج در بالکن است یک بار دودکش را از روی پکیج بردارید و ریست کنید.
  • سعی کنید دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش را باز کنید.
  • اگر با باز کردن شیر پرکن عقربه فشار بار عوض نشد حتما نافی پرکن رسوب گرفته است که به این شکل می تولنید مسئله را برطرف کنید: اول شیر ورودی آب سرد را ببندید. بعد با آچار تخت شماره ۱۳ یا ۱۴ شیر پرکن را باز کنید و با یک سیم مفتول سوراخ نافی شیر پرکن را خالی از رسوب کنید و پرکن را ببندید.
  • اگر پکیج بارلی نشتی زیاد داشت تمام شیرهای زیر پکیج را ببندید و پکیج را از برق بکشید و با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

تعمیرات پکیج بارلی در محل

در بیشتر مواقع امکان تعمیر پکیج بارلی در محل وجود دارد. همچنین تعمیرکار ارسالی از طرف تهران سرویس با توجه به وضعیت شرح داده شده توسط مشتری پیش بینی های لازم جهت آوردن قطعات یدکی را انجام داده و تمام سعی وی این است که بتواند در کمترین زمان ممکن و در همان محل پکیج دئوترم شما را تعمیر نماید.

خدمات تعمیر پکیج بارلی در محل، در همه جای شهر تهران انجام می شود و شما می توانید جهت اخذ این خدمات فقط با ما تماس بگیرید و مشکل خود را عنوان کنید تا کارشناسان ما بهترین سرویسکار منطقه را برای شما ارسال کنند.

هزینه تعمیر پکیج بارلی چقدر است ؟

برای جواب این سوال نمی شود همین لحظه هزینه ای ثابت و مشخص اعلام کرد. زیرا تا زمانی که علت و میزان خرابی پکیج مشخص نشده نمی توان هزینه ای را اعلام کرد. بهترین راه برای اطلاع از هزینه تعمیر پکیج تماس با تعمیرکار پکیج بارلی است تا پکیج دیواری توسط تعمیرکار مورد بازدید و بررسی قرار گیرد

چه عواملی بر تعرفه تعمیرات پکیج بارلی موثر می باشد ؟!

برای اطلاعات بیشتر شما باید بدانید که بطور کلی محاسبه اجرت تعمیر پکیج بارلی به نوع و درجه خرابی بستگی دارد. در اینجا به ۳ مورد از عوامل موثر در تعرفه تعمیرات پکیج می پردازیم:

نوع خرابی پکیج بارلی

برای محاسبه تعرفه تعمیرات پکیج اولین اقدام، بررسی و تشخیص نوع خرابی بوجود آمده در پکیج توسط تعمیرکار می باشد، و طبق نوع خرابی لیست قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه می کند.

نیاز به تعویض قطعات

دومین عامل موثر در محاسبه اجرت تعمیرات پکیج، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی از دستگاه می باشد. تعمیرکار ما بدون توجه به سختی و یا زمان بر بدون تعمیر در وهله اول پس از بررسی دقیق تشخیص می دهد که آیا نیاز به تعویض قطعات هست یا خیر!؟ او در حد امکان اولویت خود را بر تعمیر قطعات خواهد گذاشت. درصورت نیاز به تعویض قطعه، هزینه های مربوط به قطعه مورد نظر نیز در محاسبه تعرفه تعمیرات لحاظ می گردد. البته باید در نظر داشت قیمت قطعات در انواع مختلف پکیج می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل هزینه تعمیر پکیج بارلی ممکن است در برخی موارد با قیمت تعمیر پکیج دئوترم یا تعمیر پکیج بارلی متفاوت شود.

زمان و میزان سختی کار

یکی دیگر از عوامل موثر بر تعرفه خدمات پکیج، میزان سختی کار، و زمان مورد نیاز برای تعمیر می باشد. مسلما هرچه زمان بیشتری جهت عیب یابی و تشخیص خرابی صرف شود و نیاز به مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد، هزینه تعمیر نیز بیشتر خواهد بود.

تعمیرات پکیج بارلی در محل:

در بیشتر مواقع امکان تعمیر پکیج بارلی در محل وجود دارد. همچنین تعمیرکار ارسالی از طرف تهران سرویس با توجه به وضعیت شرح داده شده توسط مشتری پیش بینی های لازم جهت آوردن قطعات یدکی را انجام داده و تمام سعی وی این است که بتواند در کمترین زمان ممکن و در همان محل پکیج بارلی شما را تعمیر نماید.

ضمانت ۶ ماه تعمیر پکیج بارلی:

در تهران سرویس تمامی خدمات تعمیر و سرویس پکیج با ضمانت ۶ ماه انجام میگیرد. و در صورت بروز هر مشکل پس از ارائه خدمات با تماس با پشیبانی تهران سرویس مشکل ایجاد شده بدون هیچ گونه هزینه برای مشترک عزیز رفع خواهد شد.

چرا تعمیرکار پکیج خود را باید از تهران سرویس سفارش دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیر پکیج در تهران

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت

۱۰-بالاترین رضایت مردمی

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pEvm
نظرتان را بنویسید