تعمیر پکیج دئوترم

تعمیر پکیج دئوترم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

در دنیای وسایل گرمایشی و مخصوصا پکیج گزینه های زیادی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید و پکیج دئوترم یکی از این گزینه هاست. این پکیج با امکانات فوق العاده و متریال ساخت بی نظیری که دارد توانسته سهم خوبی از بازار را برای خود کند و محبوبیت زیادی پیدا کند.


در این مقاله می خواهیم در مورد تعمیر پکیج دیوترم صحبت کنیم و بگوییم که چطور می توانید این برند پکیج را تعمیر کنید و کدهای خطای پکیج دئوترم چه هستند تا بتوانید در زمان نیاز عیب یابی پکیج دئوترم را به بهترین شکل انجام دهید.

اگر به دنبال سرویس یا تعمیر پکیج دئوترم هستید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات فوق العاده ای را در این زمینه کسب کنید.

ایرادات رایج در هنگام تعمیر پکیج دئوترم

در قسمت قبلی کدهای خطای پکیج دئوترم را با هم برسی کردیم، حالا می خواهیم برخی از رایج ترین مشکلات که هنگام تعمیر پکیج دئوترم با آنها مواجه می شوید را بررسی کنیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید تا با هم این خطاها را بررسی و راه حل آنها را به شما بگوییم.

۱- رسوب گیری پکیج دیواری دئوترم:

یکی از مشکلاتی که باعث می شود اختلالات زیادی در پکیج ایجاد شود، مشکل رسوب زدگی قطعات داخلی پکیج است. این مشکل مخصوصا در شهرهایی به وجود می آید که آب آن شهرها دارای املاح زیادی است و پکیج را سریعا رسوب زده می کند.

در این حالت برای تعمیر پکیج دئوترم توصیه ما این است که هر چند ماه یکبار اقدام به رسوب گیری پکیج دئوترم خود کنید و سریعا این مشکل را برطرف کنید، چون وجود رسوب در پکیج می تواند باعث ایجاد مشکلاتی مانند کم شدن فشار آب، گرم نشدن آن و… شود.

۲- هواگیری پکیج دئوترم:

یکی از مزیت های بزرگ پکیج های دئوترم این است که سیستم هواگیری خودکار دارند و نیازی نیست که به روش های سنتی هواگیری را انجام دهید. زمانی که فشار آب مشکل دارد یا پکیج نمی تواند به خوبی آب را گرم کند، ممکن است نیاز به هواگیری داشته باشید.

در این زمان برای تعمیر پکیج دئوترم خودتان باید شیر آب ورودی را ببندید و برای اینکه هواگیری را انجام دهید، پیچ مخصوص هواگیری را باز کنید و پس از اینکه چند قطره آب از آن خارج شد، شیر را ببندید و می بینید که هواگیری پکیج به همین راحتی انجام شده است.

۳- صدای زیاد پکیج دئوترم:

برخی از مشکلات مانند رسوب گرفتن مبدل حرارتی و مدار، هوا گرفتن مدار گرمایش دستگاه، خرابی پمپ آب، عدم تنظیم شیر برقی گاز و یا مشکل در سنسور حرارتی می تواند باعث ایجاد صدای زیاد در پکیج دئوترم شود. برای اینکه این مشکل را حل کنید و تعمیر پکیج دئوترم را انجام دهید، توصیه می کنیم از یک متخصص کمک بگیرید تا قسمت های مختلف پکیج را بررسی کند و یک سرویس کامل روی پکیج شما انجام دهد.

۴- انفجاری روشن شدن پکیج دیواری دئوترم:

گاهی اوقات ممکن است به خاطر وجود اشکال در دودکش، مشعل، سیستم برق رسانی یا مشکل در سنسور روشن شدن مشعل پکیج، شاهد این باشید که پکیج به صورت انفجاری روشن می شود و هنگام روشن شدن صدای شدیدی را از خود تولید می کند.

تعمیر پکیج دیوترم در این حالت به این صورت است که باید تمامی بخش های گفته شده را بررسی کنید و در صورت نیاز قطعات معیوب را تعویض کنید تا مشکل برطرف شود. این موضوع خطرناک نیست و نمی تواند باعث انفجار پکیج شود؛ اما در هر صورت نیاز است که سریعا به آن رسیدگی کنید و این مشکل را رفع کنید.

۵- گرم نشدن رادیاتور شوفاژ:

گرم نشدن رادیاتورها در فصل های سرد سال و مخصوصا در زمستان، می تواند بسیار اذیت کننده باشد و باعث شود که هوای سردی را تحمل کنیم. معمولا گرم نشدن رادیاتورها مشکلی است که نیاز به بررسی چند قطعه دارد و این کار باید توسط یک متخصص انجام شود و خودتان نمی توانید به خوبی انجامش دهید.

برای حل این مشکل توصیه می کنیم ابتدا چک کنید که شیرهای ورودی و خروجی رادیاتور باز باشد و گردش آب به خوبی انجام شود. چون گاهی اوقات ممکن است ما در فصل های گرم سال شیر ورودی و خروجی شوفاژ را ببندیم و در فصل سرد یادمان برود که آنها را باز کنیم.

بخش دیگری که باید بررسی کنید، این است که چک کنید شیرهای ورودی و خروجی رسوب زده نباشند و بسته نشده باشند، چون این موضوع هم می تواند جلوی گردش آب در پکیج و رادیاتورها را بگیرد و باعث شود که آنها به خوبی گرم نشوند.

همچنین شیر سه راهی را هم بررسی کنید که مشکلی نداشته باشد و رسوب نداشته باشد.

۶- پکیج آب را بیش از حد داغ می کند:

معمولا پکیج ها به این صورت هستند که شما می توانید دمای آب گرم و دمای رادیاتورها را به صورت جداگانه تعیین کنید و پکیج هم همان دما را به عنوان معیار در نظر می گیرد و آب را به همان اندازه گرم می کند. اما گاهی اوقات ممکن است که حس کنید آب بیش از حد گرم می شود و یا رادیاتورها خیلی داغ می شوند. در این زمان است که نیاز به تعمیر پکیج دئوترم خواهید داشت.

در زمان مواجه شدن با این مشکل، توصیه می کنیم که حتما ترموستات پکیج خودتان را بررسی کنید، چون ثابت نگه داشتن دمای آب وظیفه ترموستات است و اگر آب زیادی گرم است یا زیادی سرد است، معمولا مشکل از ترموستات است و با تعویض این قطعه، می توانید به راحتی مشکل را برطرف کنید.

البته اگر با تعمیر پکیج دئوترم آشنایی ندارید، بهتر است کار تعویض ترموستات پکیج را به یک فرد متخصص واگذار کنید.

۷- کارکرد نادرست پکیج دئوترم:

تمامی قطعات الکتریکی پکیج دئوترم، روی یک برد سوار هستند و این برد مانند مغز پکیج عمل می کند و دستورات مختلف را به بخش های پکیج صادر می کند، حالا زمان هایی پیش می آید که شما به دلیل مشکلات مختلف، تمامی قطعات را چک کنید و متوجه شوید که مشکلی ندارند، در این زمان است که هنگام تعمیر پکیج دئوترم باید برد پکیج را بررسی کنید.

برد پکیج قطعه ای الکتریکی است که باید به صورت کامل بررسی شود و ممکن است که برخی از قطعات آن مشکلاتی داشته باشند و نیاز به تعویض داشته باشند. این کار باید توسط یک متخصص در تعمیر پکیج دئوترم انجام شود و اگر خودتان تخصصی در این زمینه ندارید، توصیه می کنیم که به هیچ وجه برد پکیج را دستکاری نکنید.

کاربرد پکیج دئوترم

پکیج دئوترم همانطور که ذکر شد، یک سیستم گرمایشی است که طراحی شده و به عنوان جایگزینی برای موتورخانه ها به کار برده می شود. این پکیج در برند دئوترم در انواع دیواری و زمینی تولید شده که وظیفه مهمی را در به عنوان یک آبگرم کن بازی می کند.

البته در رابطه با انواع پکیج ها باید بدانید که این محصولات به خودی خود باعث ایجاد گرما نمی شوند، در اصل از طریق پکیج، گرما به شوفاژها، فن کوئل ها، گرما از کف و … انتقال پیدا کرده و باعث منتقل شدن به سایر قسمت های خانه یا محیط مورد نظر می شود.

به دلیل آنکه در زمان گذشته آبگرمکن های بزرگ فضای زیادی را اشغال می کردند، پکیج ها جایگزین آن ها شدند که بسیار جمع و جور هستند و نیاز به یک اتاق بزرگ ندارند و به راحتی نصب می شوند، حتی در صورت لزوم به راحتی می توان به تعمیر پکیج دئوترم پرداخت.

وظیفه و کاربرد اصلی که پکیج دئوترم به عهده دارد، در اصل این که این محصول آب را گرم کرده، و بعد از گرم کردن آب، آن را به درون لوله ها و سنسورهای مخصوص انتقال می دهد،

و سپس مورد مصرف قرار می گیرد. همچنین برای آنکه بتوانند وظیفه خود را به صورت عالی انجام دهند، در انواع پکیج دئوترم با کیفیت بی نقص طراحی و روانه بازار شده اند، که به راحتی می توانید با آن ها آشنا شده و به تهیه آن ها بپردازید.

انواع پکیج دئوترم

دئوترم برای آنکه بتواند رضایت مشتری را در رابطه با تولید و عرضه این محصول به دست آورد، در طراحی و تولید پکیج های گرمایشی در انواع زیر پرداخته است:

پکیج دیواری دئوترم

پکیج دیواری دئوترم همانطور که از نام آن پیداست، قابل نصب به روی دیوار می باشد. همچنین این پکیج به دلیل آنکه فضای کمتری را اشغال می کند، یکی از انواع محبوب ترین ها می باشد، که اغلب افراد برای تهیه آن را می پسندند.

این پکیج وظیفه دارد تا آب مصرفی را برای دست شویی، حمام، آشپزخانه و سایر محیط ها فراهم کند، و همچنین آن را در صورت لزوم معمولا در زمستان برای گرم شدن محیط به رادیاتورها انتقال دهد.

پکیج زمینی دئوترم

پکیج زمینی نمونه دیگری از تولیدات این برند است، که برای نصب و راه اندازی قابلیت وصل شدن به دیوار را ندارد. این نوع پکیج ها به صورت یک مخزن بزرگ می باشند،

که همیشه آب گرم درون خود دارند و بعد از تمام شدن آن دوباره آب گرم درون آن پر می شود. این نوع پکیج معمولا برای محیط های بزرگ مانند سوله و کارخانه ها تهیه می شود و برای خانه مسکونی مناسب نیست زیرا فضای زیادی را اشغال می کند.

دلایل نیاز به تعمیرات پکیج دئوترم

پکیج دئوترم به دلیل آنکه از بهترین قطعات و مونتاژکاری در آن ها استفاده می شود، خیلی کم پیش آمده که با مشکل جدی مواجه شود و معمولا این پکیج ها تا مدت ها نیاز به سرویس کردن و تعمیرات ندارند.

ولی اغلب ممکن به دلایلی نیاز به تعمیر پکیج دئوترم به صورت تخصصی داشته باشند، که این دلایل به شرح زیر است:

  1. انباشته شدن جرم در خروجی رادیاتور و ورودی آب
  2. گاز به صورت کامل از هواکش پکیج تخلیه نمی شود
  3. نشتی پکیج به مرور زمان افزایش پیدا می کند.
  4. خراب شئن پرشر سوئیچ هوا
  5. خرابی شیر تخلیه دستگاه
  6. انباشته شدن رسوب
  7. وجود هوا داخل رادیاتور
  8. گرم نشدن کل رادیاتور

با توجه به هر یک از مشکلاتی که در رابطه با انواع پکیج دئوترم ایجاد می شود، می توان به نمایندگی های مطرح تعمیر پکیج دئوترم مراجعه کرد سرویس پکیج را که شامل خدماتی اعم از رفع نشتی آب داخل پکیج، اسیدشویی پکیج، سرویس پمپ پکیج، عیب یابی، رفع مشکل افت فشار، رسوب زدایی، رفع مشکل شعله و رفع مشکل آب گرم کن را دریافت نمود.

تعمیرات پکیج دئوترم در محل:

در بیشتر مواقع امکان تعمیر پکیج دئوترم در محل وجود دارد. همچنین تعمیرکار ارسالی از طرف تهران سرویس با توجه به وضعیت شرح داده شده توسط مشتری پیش بینی های لازم جهت آوردن قطعات یدکی را انجام داده و تمام سعی وی این است که بتواند در کمترین زمان ممکن و در همان محل پکیج دئوترم شما را تعمیر نماید.

ضمانت ۶ ماه تعمیر پکیج دئوترم:

در تهران سرویس تمامی خدمات تعمیر و سرویس پکیج با ضمانت ۶ ماه انجام میگیرد. و در صورت بروز هر مشکل پس از ارائه خدمات با تماس با پشیبانی تهران سرویس مشکل  ایجاد شده بدون هیچ گونه هزینه برای مشترک عزیز رفع خواهد شد.

چرا تعمیرکار پکیح خود را باید از تهران سرویس سفارش دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیرات پکیج دئوترم
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت
۱۰-بالاترین رضایت مردمی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oDrk
نظرتان را بنویسید