برطرف کردن ارور E02 پکیج ایران رادیاتور

برطرف کردن ارور E02 پکیج ایران رادیاتور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

ارور E2 در پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال تقریبا عیب یابی مشابهی با ارور 70-80 ایران رادیاتور مدل آنالوگ دارد و تفاوت آنها فقط به طریقه اعلام کد خطا مربوط می‌شود که در پکیج های آنالوگ به خاطر نداشتن نمایشگر دیجیتال برد کنترل ارور را از طریق چشمک زدن چراغ های روی پانل به اوپراتور اعلام می‌کند.پیشنهاد میکنم بعد از مطالعه این مطلب برای اینکه بیشتر با روش عیب یابی و برطرف نمودن این کد خطا آشنا شوید اینجا کلیک کرده و مقاله ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور را نیز مطالعه کنید.

https://notebook.tribe.so/post/brtrf-khrdn-rwr-e02-pkhyj-yrn-rdytwr-63cb9d8de29221bca8be9572

علت ارور E2 ایران رادیاتور

در دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور شرح این کد خطا را به این صورت مطرح می‌کند : عدم تشکیل و یا تشخیص شعله

ولی تفهیم این جمله برای افرادی که تعمیرکار نیستند کمی دشوار است و چون هدف ما از ارائه مطالب این سایت آموزش تعمیر پکیج به تمام اقشار جامعه هست سعی می‌کنیم با زبان ساده دلایل بروز این ارور و روش های برطرف نمودن آن را بیان کنیم که برای همه قابل درک باشد.

((امیدوارم تعمیرکاران همکار ما از روش آموزش های ما رنجیده خاطر نشوند و درک کنند که در شهرهای کوچک و نقاط دور افتاده هستند افرادی که به تعمیرکار پکیج دسترسی ندارند و این آموزش ها راه نجاتی هست برای آنها، مطمئنا اگر نظرات و دیدگاه‌های مطالب ما را مشاهده کنید متوجه منظور ما میشوید و کمتر به ما گلایه می‌کنید ))

عدم تشکیل و یا تشخیص شعله

برای درک بهتر موضوع این دو عبارت را جداگانه تشریح میکنم.  شرحی که در دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور برای ارور E2 درج شده است از دو قسمت تشکیل داده شده است :

  1. عدم تشکیل شعله
  2. عدم تشخیص شعله

هر کدام از این قسمت ها دلایل مختلفی دارد که برای تفهیم بهتر ما هر کدام را به صورت جداگانه تشریح میدهیم.

همچنین روش برطرف نمودن هر کدام را به طور ساده بیان میکنیم.

عدم تشکیل شعله

عدم تشکیل شعله به معنای این است که دلایلی باعث میشه شعله اصلا تشکیل نشود :

  1. قطع بودن گاز که میتونه به دلیل بسته بودن شیر گاز ورودی باشه و یا اینکه چون اولین راه اندازی پکیج هست داخل لوله هوا دارد
  2. خرابی شیر کنترل گاز که میتونه به خاطر سوختن بوبین 220 آن باشد
  3. جرقه زن اصلا عمل نمی‌کند که شعله روشن شود

قطع بودن گاز ساختمان دلیل ارور E2 ایران رادیاتور

قبل از هر اقدامی در صورت مواجه شدن با ارور E2 پکیج ایران رادیاتور دقت کنید شیر گاز ورودی به پکیج باز باشد (باید دسته شیر گاز موازی با شیر باشد نه عمود بر شیر) سپس همچنین از باز بودن شیر گاز اصلی ساختمان اطمينان حاصل کنید.

اگر در حال راه اندازی اولیه پکیج هستید ممکنه در مسیر لوله گاز هوا باشد و چون هوا قابلیت مشتعل شدن را ندارد با ارور E2 مواجهه میشوید، برای رفع این مشکل دو کار میتونید انجام دهید :

  1. باز کردن شیلنگ گاز زیر پکیج و سپس خالی کردن هوای داخل لوله (به محض احساس بوی گاز شیر ورودی را ببندید)
  2. چند بار پکیج را ریست کنید تا هر بار با تخلیه مقداری هوا در نهایت به گاز شهری برسد و شعله روشن شود (ریست پکیج دیجیتال ایران رادیاتور باید ولوم اصلی را برای لحظاتی روی حرف R بچرخانید و سپس روی عبارت off و در نهایت روی حالت مورد نظر، تابستان یا زمستان)

معیوب بودن شیر کنترل گاز دلیل ارور E2 ایران رادیاتور

اگر شیر کنترل گاز معیوب باشد بعد از اینکه دستگاه را ریست کردید برای لحظاتی صدای جرقه را می‌شنوید و بعد جرقه قطع می‌شود.

معمولا سوختن بوبین 220 شیر کنترل گاز باعث بوجود آمدن این مشکل می‌شود.

برای اینکه اطمينان پیدا کنید شیر کنترل گاز معیوب شده است میتونید چند تا کار کنید :

  1. اول با گذاشتن یک چهارپایه بزرگ و نزدیک کردن سر خود به خروجی دودکش پکیج (البته اگر پکیج در منزل هست باید دودکش را کامل جدا کنید) و سپس ریست پکیج اگر بوی گاز از خروجی دودکش احساس کردید به این معنا است که شیر کنترل گاز یا به عبارتی بوبین 220 سالم است و مشکل را در قسمت جرقه زن بررسی کنید
  2. روش دیگه برای تست شیر کنترل گاز این است که کاور پکیج را باز کنید و همچنین درب محفظه احتراق را نیز باز کنید و سپس همزمان با ریست پکیج یک کبریت روی برنر بگیرید اگر شیر کنترل گاز سالم باشد باید شعله روشن شود در غیر این صورت هیچ شعله ای روشن نمیشه
  3. راه سوم که پیشنهاد میکنم امتحان نکنید برای اینه که لازم نباشه درب محفظه احتراق را باز کنید و به جاش مهره بالایی شیر کنترل گاز را باز کنید و ریست کنید ببینید گاز خارج می‌شود یا خیر

روش تست بوبین 220 شیر کنترل گاز

برای تست بوبین 220 شیر سیت 845 می‌بایست پیچ چهارسوی بوبین 220 را باز کنید سپس داخل سوراخ بوبین یک پیچ گوشتی فلزی قرار دهید و دستگاه را ریست کنید اگر بوبین سالم باشد مغناطیس بوجود آمده باعث تکان خوردن بوبین می‌شود.

معیوب بودن برد الکترونیک دلیل کد خطای E2 ایران رادیاتور

یکی از مشکلاتی که در رابطه با ارور E2 پکیج ایران رادیاتور زیاد اتفاق می افتد معیوب شدن برد الکترونیک می‌باشد. این مشکل معمولا به دو صورت خود را نشان می‌دهد :

  1. وصل نکردن شیر کنترل گاز (بعد از تست بوبین 220)
  2. جرقه نزدن برد بعد از باز شدن شیر کنترل گاز

خرابی رله برد کنترل

اگر بوبین 220 را به روشی که در تصویر آموزش دادم تست کردید و بوبین سالم بوده اما همچنان شعله برقرار نمی‌شود و اصلا گاز از شیر کنترل خارج نمی‌شود به طور قطع رله شیر گاز روی برد الکترونیک سوخته که باید توسط تکنسین برد تعمیر شود

خرابی ترانس جرقه برد کنترل

اگر پس باز کردن درب محفظه احتراق متوجه شدید شیر کنترل، گاز را وصل می‌کند ولی هیچ جرقه ای زده نمی‌شود و بعد از چند لحظه دیگه گاز هم قطع میشه و ارور E2 ظاهر می شود به خاطر سوختن ترانس جرقه برد الکترونیک می‌باشد.

در رابطه با این مشکل هم باید برد را نزد متخصص ببرید.

اگر می‌خواهید همیشه یک قدم از تعمیرکاران پکیج جلوتر باشید و ترفندهای آنها را برای سرکیسه کردن مشتری را یاد بگیرید پیشنهاد میکنم بعد از مطالعه این مقاله سری به مطلب تعمیر پکیج بزنید تا علاوه بر اینها مطالب آموزشی مفیدی را در رابطه با پکیج یاد بگیرید

عدم تشخیص شعله

عدم تشخیص شعله به این معنا می‌باشد که قطعات مربوط به وصل شدن گاز و همچنین جرقه زن به درستی عمل کرده و شعله روشن می‌شود ولی قطعه ای که وظیفه گزارش روشن بودن شعله به برد کنترل را دارد یعنی یون تشخيص شعله به درستی عمل نمی‌کند و برد الکترونیک چون تصور میکنه شعله وصل نشده فرمان قطع گاز را می‌دهد.

قطعاتی که باید در این حالت چک کنید :

  1. یون تشخيص شعله
  2. فاصله بین میله یون تا برنر (3 تا 5 میلی متر)
  3. تمیز بودن میله یونیزاسیون (تمیز کردن با سمباده نرم روی میله)
  4. تنظیم نبودن شعله کوتاه و بلند پکيج
  5. عدم رسیدن اکسیژن کافی جهت احتراق

برای رفع مشکل به ترتیب به روش زیر عمل کنید :

ابتدا با باز کردن درب محفظه احتراق دقت کنید میله یون درست روی شعله باشد و فاصله آن تا برنر حدود 3 تا 5 میلیمتر باشد و سپس با یک سمباده خیلی نرم یا سیم ظرفشویی به آرامی روی میله یون بکشید تا اگر سولفاته کرده تمیز شود.

نهایتا پیچ چهارسوی پلاستیکی روی شیر کنترل گاز (بعد از باز کردن قاب شیشه ای آن با یک چاقو) به سمت راست فقط به اندازه یکی دو میلی‌متر بچرخانید تا شعله کوتاه کمی بیشتر شود (در فصل زمستان با افت فشار گاز این کار بیشتر لازم است)

در نهایت دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش را باز کرده و کنار بگذارید تا اکسیژن کافی جهت احتراق داشته باشد.

در صورت انجام مراحل فوق و یا اینکه احساس می‌کنید از پسش بر نمیاید حتما با ما تماس بگیرید. و برای تعمیر برد پکیج اینجا کلیک کنید

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج

ارور E2 پکیج ایران رادیاتور

عیب یابی پکيج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج در غرب تهران

تعمیر پکیج بوتان

ارور E1 پکیج ایران رادیاتور

هزینه تعمیر برد پکیج

قطعات پکیج

تعمیر پکیج پونک

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهرانسر

علت‌ گرم نشدن رادیاتور پکیج

روش برطرف نمودن ارور E2 ایران رادیاتور

همانطور که خدمتتان عرض کردم این ارور مربوط به سیستم تشخیص و تشکیل شعله می‌باشد و برای برطرف نمودن این ارور در وحله اول از باز بودن شیر ورودی گاز زیر پکیج و همچنین گاز اصلی ساختمان اطمينان حاصل نمایید.

در اقدام بعدی باید دو بار دستگاه را ریست کنید تا اگر هوا در مسیر لوله کشی وجود دارد با هر بار ریست و باز شدن شیر کنترل گاز کامل تخلیه شود

نکته : معمولا در دستگاه هایی که اولین بار روشن می‌شود و یا مدت زمان طولانی پکیج خاموش بوده ممکن است داخل لوله هوا گرفته باشد ولی در هر صورت انجام دو بار ریست برای هر پکیجی بی ضرر می‌باشد

طریقه ریست پکیج ایران رادیاتور مدل L(دیجیتال) :

اگر تمایل دارید در مورد موضوع نحوه ریست پکیج اطلاعات کاملتری کسب کنید به مقاله فوق مراجعه کنید ولی در مورد ریست این پکیج و مشکل فعلی هر چیزی نیاز خواهید داشت در ادامه عرض میکنم (پس اگر مشکل حاد هست ادامه را مطالعه کنید و به لینک دیگری نروید)

طریقه ریست پکیج ایران رادیاتور سری دیجیتال به این صورت است که باید ولوم اصلی (ولوم تغییر فصل تابستان و زمستان) را ابتدا یکبار بچرخانید و روی حرف R قرار دهید و سپس بدون مکث آنرا چرخانده ابتدا روی حرف OFF قرار دهید و نهایتا روی حالت مورد نظرتان (تابستان یا زمستان) بگذارید

به این صورت پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال یا به عبارتی پکیج های سری L که شامل L24FF و L28FF و L36FF می‌باشند ریست می‌شوند.

خلاصه روش رفع ارور E2 پکیج ایران رادیاتور

برای رفع ارور E2 پکیج ایران رادیاتور ابتدا از باز بودن شیر گاز ورودی به پکیج اطمينان حاصل نمایید و سپس پکیج را چند بار ریست کنید تا اگر هوايي داخل لوله ها هست تخلیه شود (طریقه صحیح ریست را در بالا گفتم) سپس دقت کنید آیا جرقه زده می‌شود یا خیر

برای این منظور بهتره درب پکیج را باز کنید (روش باز کردن درب پکیج) و در نهایت برای بررسی بهتر درب محفظه احتراق را نیز باز کنید.

در نهایت پس از مشاهده واضح برنر (قسمتی که شعله روشن میشه) ابتدا میله یون لیتیوم را کمی با سمباده تمیز کرده و فاصله آن را تا برنر 3 تا 5 میلیمتر کنید و طوری قرار بگیرد که دقیق روی شعله باشد.

با مشاهده برنر و ریست پکیج بررسی کنید عملکرد احتراق تا کجا صورت می گیرد.

گاهی کد خطای E2 پکیج ایران رادیاتور به خاطر عدم وجود اکسیژن کافی جهت احتراق می‌باشد و شما می‌بینید که پس از باز کردن درب پکیج دستگاه دیگه ارور E2 نمیده و به کار خود ادامه می‌دهد، در این صورت جهت رفع ارور E2 می‌بایست دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش را باز کنید و کنار بگذارید.

عملکرد احتراق جهت بررسی ارور E2 ایران رادیاتور

برای اینکه عملکرد صحیح احتراق را یاد بگیرید تا با اون براحتی اقدام به عيب یابی ارور E2 ایران رادیاتور نمایید به ادامه مطلب دقت کنید : ابتدا فن کار میکنه و سپس شیر کنترل گاز باز شده و همزمان جرقه زن عمل می‌کند و سپس یون تشخیص شعله وجود یا عدم وجود شعله را به برد گزارش می‌دهد و نهایتا شعله پایدار می‌ماند.

ببینید در هر قسمت اگر ایرادی بوجود بیاد ارور E2 ایران رادیاتور مشاهده می‌شود

مثلا اگر جرقه زن درست عمل نکند و فاصله آن تنظیم نباشه و شعله روشن نشه ارور E2 خواهد داد و یا حتی شعله روشن شود و یون به خاطر اینکه میله آن روی شعله نباشه و یا فاصله آن تنظیم نباشه شعله را تشخیص ندهد باز هم کد خطای E2 ظاهر می شود.

بعضی مواقع تنظیم نبودن شعله پکیج باعث بروز ارور E2 ایران رادیاتور می‌شود که برای تنظیم شعله پکیج به این مطلب مراجعه کنید

در نهایت پیشنهاد میکنم به مطلب ارور 70-80 ایران رادیاتور مراجعه کنید و اون مطلب را هم خوب مطالعه کنید چون روش عیب یابی کاملا مشابهی دارند.

چک لیست ارور E2 ایران رادیاتور

  • از باز بودن شیر گاز ورودی و شیر گاز اصلی ساختمان اطمینان حاصل کنید
  • دستگاه را چند بار ریست کنید
  • دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش را باز کنید
  • شعله کوتاه و بلند پکيج را تنظیم کنید
  • میله یون را تمیز کرده و فاصله آن را تنظیم کنید
  • جرقه زن را بررسی کنید
  • نهایتا برد الکترونیک معیوب است و میتونید از همکاران ما جهت تعمیر برد کمک بگیرید

شیر ورودی گاز بسته است و ارور E2 مشاهده می‌شود

دسته شیر گاز ورودی باید موازی با لوله باشد و اگر عمود بر لوله باشد مطمئنا ارور E2 مشاهده می‌شود

دسته شیر گاز اگر به این صورت باشد یعنی بسته است و باید بچرخانید تا دسته موازی با شیر قرار بگیرد

تست وجود گاز برای رفع ارور E2 پکیج ایران رادیاتور

برای تست وجود و یا عدم وجود گاز تا زیر پکیج بعد از اینکه از جهت دسته شیر گاز اطمينان پیدا کردید و همچنین شیر گاز اصلی ساختمان را نیز باز کردید بهتره تست شعله اجاق گاز را نیز انجام دهید، چون در مواردی ممکن است گاز از سمت شرکت گاز قطع شده باشد و یا اینکه از شیر پشت کنتور گاز که معمولا در پارکینگ و یا حیاط هست بسته باشد.

تنظیم نبودن فاصله یون تا برنر دلیل ارور E2 پکیج ایران رادیاتور

همانطور که تا اینجا چندین بار این موضوع را گفتم یکی از دلایل بروز ارور E2 در پکیج ایران رادیاتور تنظیم نبودن فاصله یون لیتیوم تا سطح برنر (مشعل) و یا قرار نگرفتن میله یون روی شعله می‌باشد که باعث عدم تشخیص شعله می‌شود.

میله یون را با سمباده نرم تمیز کنید و آنرا با حد فاصل 3 تا 5 میلی‌متر از سطح برنر قرار بدید و همچنین سوراخ های برنر اطراف یون را با مسواک تمیز کنید و میله را طوری قرار بدید که دقیقا روی شعله باشد

تنظیم شعله پکیج جهت برطرف کردن ارور E2

همانطور که عرض کردم معمولا در فصل زمستان و با سرمای شدید هوا خطوط انتقال گاز یخ زده و افت قابل توجه گاز را شاهد هستیم و بالطبع با افت گاز و کاهش ارتفاع شعله روی برنر میله یون که باید در قسمتی باشد که بیشترین حرارت را دریافت کند الان دیگه در قسمت انتهایی شعله قرار گرفته و به همین خاطر توانایی تشخیص شعله را نخواهد داشت و ارور E2 مشاهده می‌شود ، به همین خاطر شما باید فشار گاز را از ‌شیر کنترل گاز کمی بیشتر کنید تا دوباره میله در قسمت صحیح شعله قرار بگیرد،

جهت تنظیم شعله پکیج باید پیچ چهارسوی پلاستیکی روی شیر کنترل گاز را به اندازه یک یا دو میلیمتر به جهت عقربه های ساعت بچرخانید (تاکید می‌کنم به هیچ عنوان این پیچ بیشتر از یک سانتیمتر نباید بچرخه) و دستگاه را ریست کنید تا ببینید آیا ارور E2 پکیج ایران رادیاتور برطرف شده یا نه

اگر هنوز نشده با نگهداشتن پیچ چهارسو مهره برنجی زیر آن را به همون اندازه بچرخانید. البته برای انجام این کار حتماً این مطلب را مطالعه کنید

تست بوبین 220 جهت رفع ارور E2 پکیج ایران رادیاتور

با بیرون کشیدن بوبین 220 از شیر کنترل گاز و قرار دادن یک پیچ گوشتی داخل آن از سالم بودن بوبین اطمينان حاصل نمایید.

البته پیشنهاد میکنم با کابل یدکی خودتون این تست را انجام دهید نه کابل خود پکیج، چون اگر برد نیز خراب باشه شما تصور می کنید بوبین سوخته است

روش رفع ارور E2 پکیج ایران رادیاتور

معنای ارور E2 پکیج ایران رادیاتور در دفترچه راهنما به این صورت ذکر شده است : عدم تشکیل و یا تشخیص شعله

در حقیقت این ارور به مجموع مشکلاتی که در تشکیل شعله نقش دارند مربوط می‌شود.

قطعات پکیج مرتبط با ارور E2 پکیج ایران رادیاتور

  • یون لیتیوم تشخیص شعله
  • شیر کنترل گاز
  • چینی جرقه زن
  • برد الکترونیک پکیج

اقدام اولیه در صورت بروز ارور E2 ایران رادیاتور

اگر از باز بودن شیر گاز ورودی به پکیج مطمئن هستید و همچنین شیر ورودی گاز ساختمان را نیز اطمينان دارید باز می‌باشد برای رفع ارور E2 پکیج ایران رادیاتور ابتدا باید دو بار ریست کنید تا در صورتی که هوا در مدار لوله کشی هست با این کار تخلیه شود.

 روش ریست پکیج ایران رادیاتور برای رفع ارور E2

ابتدا ولوم اصلی را روی حرف لاتین R بچرخانید و سپس روی صفر یا خاموش قرار دهید و نهایتا روی حالت مورد نظر یعنی تابستان یا زمستان بگذارید. البته این تغییر حالات را میتونید خیلی سریع انجام دهید و اصلا نیاز به مکث نیست.

چطور ارور E2 ایران رادیاتور را خودم برطرف کنم؟

اگر کمی دست به آچار هستید و تمایل دارید خودتان ارور E2 ایران رادیاتور را برطرف کنید قبل از هر اقدامی ابتدا باید درب و کاور پکیج را باز کنید و اگر اولین بار است که قصد باز کردن کاور پکیج ایران رادیاتور را دارید پیشنهاد میکنم مقاله ای که در گذشته تحت عنوان روش باز کردن کاور پکیج ایران رادیاتور منتشر کردیم را مطالعه بفرمایید. بعد از باز کردن درب سفید رنگ رویی پکیج باید در محفظه احتراق و همچنین درب داخلی کوچک محفظه شعله را نیز باز کنید، هر کدام از این دربهای محفظه احتراق چهار عدد پیچ خودکار چهارسو دارند.

به این صورت شما باید برنر (محل تشکیل شعله) را به صورت واضح ببینید

محفظه احتراق پکیج

محفظه احتراق پکیج

 

بعد از باز کردن درب های محفظه احتراق به طوری که محل تشکیل شعله را واضح ببینید باید به روشی که در بالا توضیح دادم پکیج را ریست کنید و اینبار با دقت عملکرد احتراق را بررسی کنید.

عملکرد صحیح احتراق پکیج

فن روشن شده و پس از چند لحظه جرقه زن شروع به زدن می‌کند و به همراه جرقه زن شیر کنترل  گاز را وصل کرده و بوسیله جرقه شعله روی برنر تشکیل می‌شود و از اینجا به بعد کار یون لیتیوم تشخیص شعله شروع می‌شود و باید به برد الکترونیک اعلام کند شعله وجود دارد، در غیر این صورت و اگر به هر دلیلی یون نتواند وجود شعله را به برد اعلام کند، این موضوع با توجه به اینکه تنها چشم برد یون می‌باشد، برای برد اینگونه تلقی می‌شود که شعله تشکیل نشده و نهایتا برای اینکه گاز در محیط پخش نشود، برد الکترونیک سریعا به شیر کنترل گاز فرمان قطع می‌دهد و این عمل سه بار تکرار می‌شود و اگر یون توانایی اعلام وجود شعله را نداشته باشد نهایتا عملکرد دستگاه متوقف شده و ارور E2 روی نمایشگر ظاهر می شود.

با توجه به توضیحات ساده و روان که ارائه دادم احتمالا عیب یابی ارور E2 برای شما راحت تر خواهد شد.

شما با بررسی عملکرد احتراق باید بررسی کنید عملکرد احتراق تا کجا صورت می گیرد و متوقف می‌شود،

در موارد بسیاری اصلا حتی جرقه هم زده نمی‌شود و ارور E2 ایران رادیاتور ظاهر می شود که در این صورت ایراد از برد الکترونیک است که باید توسط افراد متخصص تعمیر شود.

اگر اصلا شعله تشکیل نشده و فقط جرقه زده شود با یک فندک آشپزخانه روی برنر شعله روشن کنید تا مطمئن شوید آیا شیر کنترل گاز وصل می‌کند یا خیر

اگر شعله تشکیل شده ولی توسط یون لیتیوم تشخیص داده نمی شود ابتدا میله یون را با یک سمباده نرم تمیز کنید و سوراخ های برنر اطراف میله یون را با یک فرچه تمیز کنید و فاصله یون 3 تا 5 میلیمتر باشد و نهایتا فشار گاز را از طریق پیچ چهارسوی پلاستیکی روی شیر کنترل گاز به اندازه یک میلی‌متر بیشتر کنید، در نهایت و با حل نشدن مشکل یون را تعویض کنید

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در ۷ روز هفته به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند. شماره تماس شعبه شرق ۷۷۲۴۱۵۰۵ است که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.ضمانت‌نامه ۶ ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده می‌شود.

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند.ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد.شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است ، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

برطرف کردن ارور E2 پکیج ایران رادیاتور در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۴۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به‌صورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pG9y
نظرتان را بنویسید