اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۱ همزمان با نتایج نهایی کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبایی که جزو دعوت شدگان به مصاحبه اعلام شدن و در اون شرکت کردن باید با وارد کردن اطلاعات خواسته شده ببینن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان امتیاز لازم رو کسب کردن یا نه.

 

 

داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان شدن و رشته محل های اون رو در فرم انتخاب رشته کنکورشون وارد کردن، در صورتی می تونن جزو قبولی های نهایی دانشگاه فرهنگیان 1401 باشن که علاوه بر اینکه حد نصاب دعوت به مصاحبه این دانشگاه رو کسب کردن، بتونن فرایند مصاحبه رو هم با موفقیت پشت سر بگذرونن.

 

 

زمان اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ هنوز مشخص نشده، به محض انتشار تاریخ دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

نتایج دعوت به مصاحبه فرهنگیان 1401 که همون نتایج نهایی این دانشگاه میشه، باعث ابهامای زیادی شده و از اونجایی که خیلی از داوطلبا این نتایج رو با نتایج اولیه فرهنگیان اشتباه می گیرن، در ادامه این مقاله در مورد اعلام نتایج اولیه و نتیجه دعوت به مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۱ توضیح دادیم. پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشین!

 

زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱

پذیرش دانشگاه فرهنگیان 1401 به صورت متمرکز با شرایط خاص صورت می گیره، یعنی داوطلبایی که انتخاب رشته این دانشگاه رو انجام میدن، قبولیشون فقط بر اساس رتبه نیست و داوطلبا باید در فرآیندی که همون مصاحبه میشه، هم شرکت کنن و بتونن نمره قبولی رو بگیرن. از اونجایی که نتایج نهایی این دانشگاه همزمان با نتایج کنکور سراسری 1401 اعلام میشه، پس فرآیند مصاحبه هم باید قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور باشه.

 

 

زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ هنوز مشخص نشده، به محض انتشار تاریخ دقیق، در این قسمت اطلاع رسانی می کنیم.

 

سال گذشته با توجه به زمان برگزاری کنکور سراسری، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۱ در مرداد ماه همراه با نتایج اولیه سایر دانشگاه های شرایط خاص و کنکور سراسری اعلام شد و داوطلبایی که طبق این تاریخ اسمشون جزو این اسامی اعلام شد، باید خودشون رو برای حضور در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان آماده می کردن. به داوطلبای دانشگاه فرهنگیان 1401 پیشنهاد می کنیم برای دریافت اخبار مربوط به این دانشگاه در کانال کنکور سراسری تحصیلیکو عضو بشن تا بتونن اخبار رو در سریعترین زمان ممکن دریافت کنن.

 

برای اطلاع از زمان دقیق مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان به داوطلبای این مصاحبه پیشنهاد میشه که حتما مقاله زیر رو که در این باره نوشته شده رو، مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

 

 

 

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱

همونطور که گفته شد، نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سال 1401 همراه با نتیجه سایر دانشگاه های دارای شرایط خاص در سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبا باید با وارد شدن به این سایت و وارد کردن اطلاعات شخصی خواسته شده و ورود به صفحه نتایج، می تونن مشاهده کنن که به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ورودی 1401 دعوت شدن یا نه.

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ :

ورود به سایت سنجش و بخش سراسری

کلیک روی لینک " نتایج رشته های دارای شرایط خاص در آزمون سراسری سال 1401"

وارد کردن اطلاعات خواسته شده

مشاهده نتیجه

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ​:

 

ورود به سایت سنجش، انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست

 

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱

 

کلیک روی گزینه " نتایج رشته های دارای شرایط خاص در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ "

 

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

انتخاب یکی از دو روش زیر برای وارد کردن اطلاعات

 

روش اول : شماره پرونده، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد

 

روش دوم : شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد

 

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401

 

 

این تصاویر مربوط به سال گذشته است، به محض اینکه تغییراتی در روند اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ایجاد بشه، این تصاویر بروزرسانی میشن و لینک مشاهده نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ رو در این مقاله میذاریم.

 

به داوطلبای این دانشگاه برای آمادگی حضور در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان پیشنهاد میدیم مقاله زیر رو حتما مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید : سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱

داوطلبایی که برای دانشگاه فرهنگیان انتخاب رشته انجام دادن و در مصاحبه این دانشگاه هم شرکت کردن، برای دیدن نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۱ که در واقع همزمان با نتایج نهایی کنکور سراسری اعلام میشه، باید در زمان مقرر وارد سایت سازمان سنجش بشن تا ببینن اسمشون جزو قبولی های نهایی این دانشگاه هست یا نه.

 

 

به محض اینکه نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401 اعلام بشه در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

سال گذشته با توجه به زمان برگزاری کنکور سراسری 1400 نتایج دعوت به مصاحبه فرهنگیان در مهر ماه اعلام شد. هنوز زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ مشخص نشده ولی به داوطلبای این دانشگاه پیشنهاد می کنیم، عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401 اعلام شد با خبر بشن.

 

از اونجایی که نتایج نهایی فرهنگیان همزمان با نتایج نهایی کنکور اعلام میشه برای اطلاع از نتایج نهایی کنکور سراسری می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : نتایج نهایی کنکور 1410

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱

​نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401 به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبا باید در زمانی که سازمان سنجش اعلام می کنه، وارد این سایت بشن و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی کنکورشون، نتایج نهایی رو ببینن. در این قسمت برای داوطلبای این دانشگاه راهنمای تصویری مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401 رو قرار دادیم.

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401 :

 داوطلبا برای مشاهده نتیجه آزمون سراسری، وارد سایت سازمان sanjesh.org بشن و بعد از اون روی لینک " نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱" کلیک کنن.

 

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۱

 

 و سپس روی لینک "سیستم اعلام نتایج کنکور سراسری 1401" کلیک کنن.

 

 نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱

 

در مرحله بعد داوطلبا می تونن به 2 روش نتایج خودشون رو مشاهده کنن،

 

در روش اول : شماره داوطلبی و شماره شناسنامه 

 

و در روش دوم : شماره شناسنامه و شماره پرونده

 

 نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401

 

 

این تصاویر مربوط به سال گذشته است، به محض اینکه تغییراتی در روند اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ایجاد بشه، این تصاویر بروزرسانی میشن و لینک مشاهده نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ رو در این مقاله میذاریم.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تمام سوالا و ابهامای شما در خصوص اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا برای پذیرش در این دانشگاه استفاده کنین. داوطلبا می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر و اخبار مرتبط با این دانشگاه در کانال تلگرامی کنکور سراسری تحصیلیکو عضو بشن.

 

داوطلبایی که در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان امتیاز لازم برای قبولی در این دانشگاه رو دریافت نکردن، اصلا نگران نباشن چون که می تونن با تکمیل ظرفیت دانشگاه های فرهنگیان هم شانس خودشون رو امتحان کنن. این داوطلبا برای دریافت اطلاعات بیشتر می تونن به مقاله زیر مراجعه کنن.

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج احتمالا در مهر ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج رو در این مقاله قرار میدیم.

 

2- ✔️ نتایج دانشگاه فرهنگیان 1401 در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج در سایت سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت رو در این مقاله میذاریم.

 

3- ✔️ آیا نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با نتایج کنکور سراسری اعلام میشه؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح دادیم، نتایج دعوت به مصاحبه فرهنگیان همزمان با نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 اعلام میشه.

منبع : اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/m1op
نظرتان را بنویسید