اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99
زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 برای تمامی داوطلبان ورودی بهمن ماه دانشگاه آزاد در سایت ایران تحصیل خدمت شما داوطلبان اعلام می گردد.

تمامی داوطلبان شرکت کننده می توانند جهت مشاهده نتایح تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به سایت معرفی شده مراجعه و نتایج خود را ملاحظه بفرمایند.

بعلاوه، در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت سراسری در سال 99 زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری در سایت ایران تحصیل منتشر می شود و داوطلبان می توانند از زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری مطلع شوند.


اگر به دنبال اطلاع از زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 هستید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 چگونه است؟
دوره تکمیل ظرفیت به داوطلبانی اختصاص دارد که بعد از انجام فرآیند انتخاب رشته و انتشار نتایج نتوانسته اند در رشته و دانشگاه مورد علاقه پذیرفته شوند و یا رضایت کافی را از نتیجه قبولی خود ندارند.
از این جهت فرصت طلایی در اختیار آن ها گذاشته می شود تا دیگر نیازی به شرکت مجدد در آزمون سراسری نداشته باشند.
اعلام نتایح تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای داوطلبان شرکت در انتخاب رشته به شکل اینترنتی و به وسیله سامانه رسمی سازمان سنجش به عرض کلیه متقاضیان و داوطلبان می رسد.
نحوه مشاهده نتیجه قبولی در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری به این صورت است که فرد داوطلب باید وارد سایت sanjesh.org شود و از گزینه سراسری جهت اعلام نتایج اقدام کند.
به محض وارد شدن به صفحه بعد سه روش جهت مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت پیش روی داوطلبان قرار دارد:
. درج سال تولد، شماره شناسنامه و نام و نام خانوادگی
. وارد کردن شماره شناسنامه و شماره ملی در فیلدهای مربوطه
. مشاهده نتایج از طریق شماره شناسنامه و شماره داوطلبی
مورد دیگر این که،‌در پایین صفحه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 کد امنیتی دیده می شود که در صورت استفاده از هر کدام از این روش ها باید آن را درج کند.





نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 سراسری چه زمانی اعلام می شود؟
در مورد زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری به دلیل عدم برگزاری این فرآیند در یکی دو سال اخیر نمی توان نظری در این مورد داد و همچنان باید تا سال آینده صبر کرد.


اطلاع از نحوه و زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 از طریق مشاوران ایران تحصیل برایتان مقدور است

اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99
در هر آزمون معمولاً اشخاصی هستند که رضایت کافی را از نتایج ندارند. به عنوان نمونه، سهمیه داوطلب در آن اعمال نشده است. در این زمان، سازمان سنجش فرصت اعتراض به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری را برای داوطلب فراهم می کند.
در نتیجه. هر یک از داوطلبان می توانند در صورت مغایرت نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 با تصوراتشان جهت ثبت اعتراض خود در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.
هر داوطلب جهت ثبت درخواست اعتراض خود باید مراحلی را طی کند که در زیر مختصری را راجع به این مراحل خدمتتان توضیح می دهیم
. وارد شدن به بخش سیستم پاسخگویی موجود در سمت چپ سایت و انتخاب گزینه ارسال درخواست
. کلیک بر روی گزینه ورود به سیستم در صورت داشتن حساب کاربری در سیستم (در صورت نداشتن پروفایل کاربری باید با ورود به بخش عضویت در سیستم ثبت نام خود را انجام دهید)
پس از ورود به پروفایل کاربری با کلیک بر روی گزینه درخواست سال و نوع آزمون اقدامات لازم را جهت ثبت اعتراض انجام دهید.
در صورت صحیح انجام دادن کلیه مراحل می توانید درخواست خود را در صفحه اصلی حساب کاربریتان مشاهده نمایید.
اگر رنگ درخواست شما آبی بود به معنی در صف بررسی بودن و در صورت تغییر رنگ آن به سبز و یا زرد به معنای پاسخ داده شده و بررسی به وسیله کارشناسان است.
برای آشنایی بیشتر با نحوه اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.


نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد (با آزمون)
تمامی داوطلبانی که با توجه به اعلام سازمان سنجش مبنی بر پذیرش دانشجو در زمان تکمیل ظرفیت اقدام به ثبت نام و انتخاب کرده اند می توانند با وارد شدن به سایت سنجش اقدام به مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در دوره با آزمون کنند.


زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزاد (با آزمون)
زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزاد در دوره با کنکور در سال جاری یعنی 98 در مهر ماه بود. اما در رابطه با سال بعد یعنی 99 نمی توان تاریخ مشخصی را به عرض رساند و باید تا زمان فرا رسیدن زمان اعلام سایت دانشگاه آزاد صبر کرد.


نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد (بدون آزمون)
نتایج تکمیل ظرفیت آزاد در دوره بدون آزمون از طریق سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org قابل مشاهده است. دقیقاً همان سایتی که جهت ثبت نام و انتخاب رشته آزاد به آن وارد می شوید.





زمان مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت آزاد (بدون آزمون)
زمان نتایج تکمیل ظرفیت آزاد در دوره بدون آزمون در سال 98 با توجه به تمام نشدن زمان ثبت نام هنوز مشخص نیست و باید صبر کرد. در رابطه با سال بعد یعنی سال 99 نیز نمی توان به طور دقیق تاریخی را اعلام کرد.


جهت اطلاع از نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99 هستید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل


مطالب مرتبط
دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 99
تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد 98-99
مشاوره کنکور آنلاین

منبع : زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5pxB
نظرتان را بنویسید