شهرهای مورد نیاز استخدام بخش خصوصی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی بخش خصوصی 1400 در شهرها و استان های کشور متفاوت بوده و این تفاوت به دلیل نیاز هر یک از شرکتهای خصوصی به شغل و رشته محل های خاص است. شهرهای مختلف ظرفیت های محدودی را برای شغل محل ها ارائه کردند که در دفترچه راهنمای پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی درج شده است.




در سال های اخیر آزمون استخدامی بخش خصوصی به منظور استخدام نیروی انسانی کارآمد و متخصص برگزار می شود. در سال 1400 نیز شرکت های بخش خصوصی از طریق برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی اقدام به استخدام داوطلبان ماهر و مستعد در شهرها و استان های مختلف با ظرفیت محدود می نمایند.

داوطلبانی که برای ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی 1400 اقدام نموده اند، سوالات زیادی درباره ظرفیت شهرهایی که در این آزمون اعلام ظرفیت کرده اند، دارند. به همین دلیل در این مقاله شهرهای مورد نیاز استخدام بخش خصوصی و ظرفیت اعلامی شهرهای مورد نیاز بخش خصوصی به طور کامل توضیح داده شده و در پایان نکاتی برای داوطلبان ارائه شده تا بتوانند حضور موفقی در آزمون بخش خصوصی داشته باشند.



شهرهای مورد نیاز استخدام بخش خصوصی 1400
شرکت های خصوصی و دانش بنیان کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، اقدام به جذب نیروهای کارآمد و متخصص از طریق برگزاری آزمون بخش خصوصی نموده اند. در آزمون استخدامی بخش خصوصی کشور بیش از 4300 شرکت و سازمان خصوصی و دانش بنیان اعلام ظرفیت برای جذب نیرو کرده اند. همچنین در این آزمون بیش از 23000 فرصت شغلی در 221 عنوان در شهرهای مختلف کشور وجود داشته که داوطلبان این آزمون برای استخدام در این فرصت های شغلی باهم به رقابت می پردازند.



استخدام در آزمون استخدامی بخش خصوصی 1400 مانند آزمون های سال گذشته، داوطلبان را بر اساس شایستگی های شغلی ارزیابی کرده و مدرک دانشگاهی و میزان سوابق کاری داوطلب در مراحل بعدی فرآیند آزمون مورد ارزیابی قرار می گیرد. شرایط ارزیابی و استخدام داوطلبان در شهرهای مختلف یکسان بوده و این شرایط بر اساس نیازمندی های مشاغل می باشد.



لیست  رشته های مورد نیاز آزمون بخش خصوصی و شغل محل هایی که در آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام ظرفیت نموده اند، در دفترچه راهنمای ثبت نام پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی آورده شده و در این لیست استان هایی که برای هر شغل اعلام ظرفیت نکرده اند، توضیح داده شده است. استان هایی که در آزمون استخدامی بخش خصوصی 1400 اعلام ظرفیت نموده اند عبارتند از:



استان های آزمون بخش خصوصی
آذربایجان غربی کهگیلویه و بویراحمد
آذربایجان شرقی خراسان جنوبی
زنجان خراسان شمالی
اردبیل خراسان رضوی
اصفهان همدان
چهارمحال و بختیاری کرمانشاه
خوزستان کردستان
ایلام لرستان
کرمان مرکزی
یزد تهران
هرمزگان گیلان
سیستان و بلوچستان سمنان
فارس البرز
بوشهر قزوین
قم مازندران
گلستان


هر یک از استان ها در پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی ظرفیت خاصی را ارائه کرده که این ظرفیت ها و سایر توضیحات مربوط به شغل محل ها در دفترچه راهنمای ثبت نام پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی درج شده و همچنین در ادامه مقاله درباره ظرفیت شهرها و استان ها در این آزمون توضیحات کامل ارائه شده است.



در صورت اعلام هرگونه تغییر در لیست شهرها و استان هایی که برای جذب نیروی انسانی در پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام ظرفیت کرده اند، این مقاله به روز رسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.



اطلاعات مربوط به آزمون استخدامی بخش خصوصی و همچنین دفترچه راهنمای پنجمین آزمون بخش خصوصی از طریق سایت inre.ir منتشر شده که با مطالعه مقاله زیر می توانید با نحوه ورود به این سامانه آشنا شوید.



بیشتر بخوانید: inre.ir





ظرفیت شهرهای مورد نیاز استخدام بخش خصوصی 1400
پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی کشور در سال 1400 به منظور جذب نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد از میان داوطلبان واجد شرایط جهت استخدام در شرکت ها و سازمان های خصوصی و دانش بنیان بسیاری که در سراسر کشور نسبت به جذب نیرو در این آزمون اعلام آمادگی نموده، برگزار می شود. همان طور که در قسمت قبل توضیح داده شد، در آزمون استخدامی بخش خصوصی بیش از 23000 فرصت شغلی در 221 عنوان شغلی در شهرهای و استان های مختلف کشور وجود دارد.



از آنجا که شرکت ها و سازمانی های خصوصی که در آزمون استخدامی بخش خصوصی 1400 اعلام آمادگی نموده اند ظرفیت محدودی را در هر شغل محل ارائه دادند، داوطلبان باید برای انتخاب مناسب شغل محل ها در شهر مورد نظر خود، از ظرفیت آزمون استخدامی بخش خصوصی هر شهر و استان اطلاعات کامل داشته باشند. به همین علت در این قسمت ظرفیت اعلام شده در هر استان به تفکیک دسته های شغلی در قالب جدول زیر برای داوطلبان توضیح داده شده است.





استان/دسته شغلی بازاریابی و فروش سلامت فناوری اطلاعات فنی و اجرایی کارشناسی و ارائه خدمات مالی،اداری و حقوقی مدیریتی مهندسی هنر،رسانه و آموزش
آذربایجان غربی-آذربایجان شرقی-زنجان-اردبیل 75 108 155 112 124 384 91 602 82
اصفهان-چهارمحال و بختیاری 92 74 164 113 125 286 110 640 60
خوزستان-ایلام 49 44 87 87 41 153 53 427 29
کرمان-یزد-هرمزگان-سیستان و بلوچستان 32 67 97 48 66 192 66 366 36
فارس-بوشهر-کهگیلویه و بویراحمد 44 65 109 69 75 199 71 515 44
خراسان جنوبی-خراسان شمالی-خراسان رضوی 89 99 203 101 129 371 121 592 89
همدان-کرمانشاه-کردستان-لرستان-مرکزی 68 99 157 124 115 334 99 613 74
تهران-گیلان-سمنان-البرز-قزوین-قم-گلستان-مازندران 1272 707 1767 764 1061 3191 991 2781 772


در این جدول اطلاعات مربوط به ظرفیت استان های مختلف بر اساس دسته های شغلی آورده شده تا داوطلبان از ظرفیت اعلام شده در استان بومی خود برای هر دسته شغلی اطلاع پیدا کنند. داوطلبان آزمون استخدامی بخش خصوصی تنها می توانند در استان بومی خود که تعریف آن در شرایط ثبت نام پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی توضیح داده شده، شغل محل ها را انتخاب کنند.



در صورت اعلام هرگونه تغییر در لیست شهرها و استان هایی که برای جذب نیروی انسانی در پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام ظرفیت کرده اند، و همچنین ظرفیت اعلام شده برای هر شهر و استان در این آزمون، این مقاله به روز رسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.



به داوطلبان توصیه می شود برای کسب اطلاعات کامل و دقیق از شهرهای مورد نیاز استخدام بخش خصوصی و ظرفیت اعلامی هر یک از شهرها، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1400 را مطالعه فرموده که در ادامه لینک مقاله قرار داده شده است.



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون بخش خصوصی









مشاوره قبولی استخدام بخش خصوصی 1400
برای شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی 1400 نیز مانند سایر آزمون های استخدامی، داوطلبان باید از روند و شرایط آزمون استخدامی بخش خصوصی اطلاعات دقیق و کامل داشته باشند تا بتوانند در آزمون حضوری موفق داشته باشند. رعایت برخی نکاتی هرچند ساده می تواند به داوطلبان کمک کند تا مراحل مختلف آزمون را به راحتی و با موفقیت طی کنند. در این قسمت از مقاله توضیحاتی به داوطلبان ارائه شده تا بتوانند فرآیند پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی را به آسانی و با موفقیت طی کنند.



هر آزمون استخدامی روند مخصوص به خود را داشته و داوطلبان باید در زمان مقرر هر مرحله از این روند را طی کنند. اگر داوطلبان اطلاعات کافی از زمان و نحوه انجام هر مرحله از آزمون نداشته باشند، نمی توانند حضوری موفق در آزمون استخدامی داشته باشند.



برای قبولی در آزمون استخدامی بخش خصوصی 1400 داوطلبان باید با برنامه ریزی درست به مطالعه منابع آزمون را مطالعه کرده و آمادگی لازم برای شرکت در آزمون را کسب کنند.



در آزمون بخش خصوصی داوطلبان بر اساس شایستگی های شغلی ارزیابی و پذیرفته می شوند، بنابراین داوطلبان باید روی این شایستگی ها تمرکز کرده و آنها را بهبود دهند تا بتوانند مرحله ارزیابی شایستگی های شغلی لازم هر دسته شغلی را با موفقیت بگذرانند.



در آزمون استخدامی بخش خصوصی، شرکت ها و سازمان های خصوصی و دانش بنیان ظرفیت محدودی را در هر شغل محل اعلام کرده اند. بنابراین داوطلبان برای قبولی در ظرفیت محدود هر شغل محل باید با تلاش و برنامه ریزی درست اطلاعات خود را تکمیل کرده و شایستگی های شغلی خود را ارتقا دهند.



داوطلبان لازم است دفترچه راهنمای پنجمین آزمون بخش خصوصی و همچنین تمام اطلاعیه های این آزمون را به دقت پیگیری و مطالعه نمایند.



داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند باید در زمان مقرر در آزمون بخش خصوصی ثبت نام کرده و خود را برای زمان برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی آماده کنند.





برای اطلاع از شهرهای مورد نیاز آزمون استخدامی بخش خصوصی و ظرفیت هریک از استان ها و شهرها و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این آزمون، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار این حوزه مطلع شوید.



در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون بخش خصوصی









سوالات متداول


1- شهرهای مورد نیاز آزمون بخش خصوصی کدام است؟
در پنجمین آزمون بخش خصوصی شهرهای مختلف اعلام ظرفیت کرده که در این مقاله این شهرها به طور کامل توضیح داده شده اند.




2- ظرفیت شهرهای مورد نیاز آزمون استخدامی بخش خصوصی چقدر است؟
در پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی شهرها و استان ها ظرفیت محدودی ارائه دادند که میزان این ظرفیت ها در این مقاله به طور کامل بیان شده است.




3- ظرفیت شهرهای مورد نیاز آزمون بخش خصوصی کجا اعلام می شود؟
ظرفیت اعلامی شهرهای مختلف در دفترچه راهنمای پنجمین آزمون بخش خصوصی درج شده که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : شهرهای مورد نیاز استخدام بخش خصوصی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rLwB
نظرتان را بنویسید