زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401​ جهت ورود به پایه دهم پس از ثبت نام می بایست جویای تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 باشند . مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان زمان  برگزاری آزمون مداس نمونه دولتی را هر ساله در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام می نماید .



آزمون مدارس نمونه دولتی ، هر ساله در تاریخی مشخص از سال تحصیلی برگزار می شود . در سال های گذشته آزمون های این مدارس هم برای دانش آموزان پایه ششم به هفتم و هم برای دانش آموزان نهم به دهم برگزار می گردید .

در چند سال اخیر این روال تغییر کرده و آزمون مدارس نمونه دولتی تنها برای دانش آموزان نهم به دهم برگزار می شود و دانش آموزان پایه ششم جهت ثبت نام در پایه هفتم این مدارس طبق روال ثبت نام در مدارس دیگر با مراجعه به مدرسه موردنظر اقدام به نام نویسی می نمایند .

دانش آموزان چند روز پس از ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401​ ، می توانند دفترچه ثبت نام  این آزمون را دریافت کرده و از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 ، مطلع گردند .

برای راهنمایی بهتر دانش آموزان و والدین آن ها در ادامه این مقاله قصد داریم توضیحاتی در رابطه با زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401​ ارائه داده و مشاوره ای برای شرکت کنندگان در این آزمون ارائه نماییم . 



زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401​
آزمون نمونه دولتی هر ساله در اوایل تابستان برگزار می شود . شرکت کنندگان این آزمون در صورت داشتن شرایط لازم می توانند از سهمیه در آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 استفاده نمایند . 

در یکی از سال های تحصیلی گذشته آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و مدارس تیزهوشان با هم ادغام شده و به صورت همزمان برگزار گردید اما بنا به دلایلی خاص این امر در سال های بعد تکرار نشد و آزمون ها به صورت مستقل از یکدیگر برگزار گردید .

آزمون مدارس نمونه دولتی در سال های تحصیلی گذشته در اواخر خرداد ماه برگزار می گردد اما با توجه به گشترش همه گیری و شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس جهت جلوگیری از برگزاری اجتماعات و حفظ سلامت دانش آموزان ، در حال حاضر زمان دقیقی برای برگزاری آزمون آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 ، پیش بینی نمی شود .





تاریخ های اعلام شده در بخش های قبل با توجه به روال آموزشی سال های گذشته عنوان شده اند . به محض اعلام تاریخ دقیق برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401​ ، در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی





مشاوره دواطلبان آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401​
متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 ، برای موفقیت در این آزمون ، باید علاوه بر این که بر تمامی موضوعات و مطالب درسی مربوطه تسلط کامل و کافی داشته باشند باید با نوع سوالات این آزمون و سطح دشواری آن ها نیز آشنایی داشته باشند .

برای آشنایی با نوع این سوالات و تمرین و سنجش میزان یادگیری مطالب درسی باید به سراغ نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی سال های تحصیلی گذشته رفته و از آن ها استفاده نمایید . این کار باعث می شود تا علاوه بر یادگیری بهتر نکات و مطالب درسی با نقاط قوت و ضعف خود آشنا شده و آن ها را جبران نمایید .

به منظور دریافت راهنمایی ها و توضیحات بیشتر می توانید با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پرسش های خود را مطرح نمایید . همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره جزئیات آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401​ و حتی سال های گذشته می توانید موارد را با مشاورین در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .



در ادامه بخوانید: بخشنامه مدارس نمونه دولتی











برای اطلاع دقیق از تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 می توانید عضو صفحه اینستاگرام نمونه دولتی هیوا و یا کانال تلگرام نمونه دولتی هیوا شوید . در صورتی که در مورد هر کدام از مراحل آزمون نمونه دولتی به مشکل برخوردید ، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند شما را راهنمایی نمایند . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .












سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ در چه زمانی انجام می شود ؟
در حال حاضر زمان دقیقی برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته نشده است . به محض اعلام تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- .برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 باید به چه سایتی مراجعه نمود ؟
داوطلبان جهت دریافت دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 باید در زمان ثبت نام به سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان مراجعه نمایند .




3- برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی باید به چه سایتی مراجعه نماییم ؟
کلیه رویداد های ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی از طریق سایت مرکز سنجش پذیرش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان صورت می گیرد .

منبع : زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6lmV
نظرتان را بنویسید