بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان در خانه و مطب دکتر

بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان در خانه و مطب دکتر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
1sogand

بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان نوعی درمان و روشی برای سفید کردن و زیبا کردن دهان و دندان است که توسط دندانپزشک انجام می شود. لبخند زیبا اغلب اولین چیزی است که در مورد کسی متوجه می شویم. دندان های زیبا، دندان های صاف و سفید برای ظاهری جذاب و ایده آل برای هر شخصی تلقی میشود. چه از نظر زیبایی و از نظر سلامت، دندان های سالم و زیبا برای هر فردی ضروری است می دهد وقتی با لبخند خود احساس خوبی داشته باشید، با اعتماد به نفس بیشتری پا به دنیا می گذارید که واکنش های مثبت را به خود جلب می کند.

سفید کردن دندان یا بلیچینگ دندان چیست؟

ماندگاری بلچینگ دندان

سفید کردن دندان که تحت عنوان بلیچینگ نیز شناخته می شود، فرآیندی است که برای درخشان کردن دندان های طبیعی خود بدون ایجاد هیچ گونه عارضه ای استفاده می شود. هیچ برش یا اچ کردن مینای دندان شما وجود نخواهد داشت. چای، قهوه، استفاده از تنباکو و پیری طبیعی دندان‌ها را به مرور زمان تیره‌تر یا لکه‌دار می‌کند. یک روشن کننده حرفه ای با کمک اکسیژن فعال انجام می شود که رنگدانه های رنگی موجود در دندان را از بین می برد. پس از سفید کردن لثه ها با یک ترکیب لاستیکی مخصوص پوشانده می شود تا از آنها در برابر مواد سفید کننده محافظت شود. بلیچینگ دندان در خانه و مطب دندان پزشک صورت میگیرد که البته لازم به ذکر است که غلظت کار دکتر در مطب بالاتر بوده و در خانه تحت وسیله ای به نام تری بلیچییگ که دکتر قالبی برای دندان به فرد تحویز کرده که شرب باید داخل این قالب ماده بلیچینگ را ریخته و در دندان خود قرار دهد. در مطب بعد از سه یا چهار جلسه کار بر روی دندان ها یک هفته بعد نتیجه ی شگفت انگیز را رویت می کنید. این روش بیشتر برای دندان هایی که رنک زرد به خود گرفته اند مناسب و کاربردی می باشد.

چه زمانی به سفید کردن/بلیچینگ دندان نیاز دارید؟

سفید کردن دندان اغلب در موارد مصرف زیاد مواد تغییر رنگ دهنده مانند الکل، نیکوتین، چای، قهوه، کولا، شراب قرمز، خردل یا سس گوجه فرنگی و همچنین بهداشت نامناسب دهان مورد نیاز است. دندان‌های ما باسخت‌ترین ماده در بدن انسان که مینای دندان نامیده می شود، پوشیده شده است. مینای دندان به استخوان‌ها و دندان‌ها استحکام لازم را میدهد. مس ود برای دلایل لک دندان به این موضوع اشاره کرد که در بین دندان ها فضایی برای غذا وجود که موجب ایجاد پلاک می شود که به مرور روی هم انباشته و می توانید با مسواک زدن منظم و نخ دندان کشیدن از بسیاری از این مواد خارجی روی دندان‌ها مراقبت کنید. اما زمانی که آن لکه‌ها برطرف شوند. یاوجود سخت بودن مینای دندان، شما به چیز قوی تری نیاز دارید تا آنها را از جای خود خارج کند، در آن زمان است که به سفید کردن دندان نیاز دارید. سفید کردن دندان نیز اغلب به عنوان بخشی از طراحی لبخند استفاده می شود که یک درمان بسیار بزرگتر است.

انواع مختلف سفید کردن دندان چیست؟

 

دو روش برای انجام سفید کردن دندان وجود دارد، اولین گزینه سفید کردن دندان ها در خانه می باشد و گزینه دوم، جراحی است که به‌عنوان بلیچینگ با نور فعال یا قدرتی شناخته می‌شود، این از ترکیبی از یک ژل پراکسید هیدروژن استفاده می‌کند که به‌ویژه برای تسریع فرآیند طراحی شده است. در ادامه به این دو روش کاملا پرداخته ایم، همراه ما باشید.

آفیس بلیچینگ یابلیچینگ در مطب دندانپزشکی

بلچینگ دندان هزینه

البته سفید کردن دندان در مطب نیز به دو روش صورت می گیرد که شامل موارد زیر می باشد

1.در این روش دندانپزشک مواد بلیچینگ را با غلظت بیشتری بر روی دندان ها میریزد و نکته ی مهم این است که اگر دندان پزشک توانایی و تجربه ی کافی را نداشته باشد ممکن است موجب مشکلاتی در دندان ها و لثه ها (شاید گاهی موجب التهاب لثه شود) ایجاد کند که البته با مرور زمان نیز قطعا رفع می شود، در این روش دندان ها به سرعت بیشتری بلچ شده و نتیجه ی فوق العاده ای نیز دارد. ابتدا دکتر با استفاده از ژل های محافظی که بر روی لثه ها قرار داده و می پوشاند تا در برابر مواد اکسیده شده محافظت و مراقبت شود سپس از با استفاده از دستگاه های پلاسما ارک وLED و... ژل های بلیچینگ را فعال می کنند (نوع مواد در سفید کردن بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد)

2. در این روش که به نام بلیچینگ دندان با لیزر شناخته می شود بسیار در بین عموم مردم مورد استقبال قرار گرفته است و البته هزینه بیشتری نسبت به روش اول دارد و با استفاده از لیزر دیود و لیزر آرگون انجام می شود و لازم به ذکر است که کاملا بدون درد و سوزشی برای فرد در مطب دکتر انجام می شود. 

هوم بلیچینگ یا بلیچینگ در خانه

بلچینگ دندان در خانه

در این روش که ابتدا پزشک متخصص شما قالبی را براساس فضای بین دندانی قالبی برای ساخت پلاک به لابراتوار را ارسال می کند، بعد از ساخته شدن این قالب که بالاتر اشاره شد، به نام تری بلیچینگ شناخته می شود و البته در این روش مدت زمان بیشتری برای سفید شدن دندان ها مصرف می شود می توان گفت حدود 1ماه طول می کشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5mxq
نظرتان را بنویسید