کاشت مو طبیعی در مدریک

کاشت مو طبیعی در مدریک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
behnazandailb

کاشت مو برای زنان و مردان با چه روش هایی انجام میشود؟

 

کاشت مو برای زنان و مردان

کاشت مو به عنوان یکی از روش‌های معتبر برای حل مشکلات ریزش و کاهش مو، برای زنان و مردان قابل استفاده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد. در این مقاله، به معرفی روش‌های کاشت مو برای زنان و مردان پرداخته خواهد شد و به معرفی بزرگترین مرکز کاشت مو در تهران هم اشاره خواهیم داشت.

کاشت مو برای مردان

کاشت مو برای مردان نیز می‌تواند به عنوان یک راه حل عالی برای مشکلات مربوط به کمبود مو، مانند ریزش مو، روشن شدن مو، کاهش موی زیر بغل و یا به علت عوامل ژنتیکی باشد. 

در ادامه، روش‌های کاشت مو برای مردان را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

1- کاشت مو FUE (مو به مو):

این روش کاشت مو، یکی از معروف‌ترین روش‌های کاشت مو برای مردان است. در این روش، موهای سالم و فعال از مناطق دیگر سر یا بدن برداشته شده و در مناطقی که موهای آنها کاهش یافته‌اند، کاشته می‌شوند. با این روش، موهای جدید با شکل و شمایلی بسیار نزدیک به موهای طبیعی مردان تولید می‌شوند.

2- کاشت مو DHI (تزریق مو):

این روش، یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو برای مردان است. در این روش، موهای سالم و فعال با استفاده از یک دستگاه خاص، به صورت تک تک تزریق می‌شوند و در مناطقی که نیاز به کاشت مو دارند، کاشته می‌شوند. با این روش، موهای جدید با شکل و شمایلی بسیار نزدیک به موهای طبیعی مردان تولید می‌شوند و در برخی موارد، قابلیت تزریق به صورت زاویه‌دار را نیز دارند.

بیشتربدانید:پی آر پی مو

3- کاشت مو FUT (زمینه‌ای):

این روش کاشت مو، مانند کاشت مو FUT برای زنان، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های کاشت مو برای مردان است. در این روش، نوار بزرگی از پوست از منطقه پشت سر برداشته می‌شود و موهای سالم از آن برداشته شده و در مناطقی که نیاز به کاشت مو دارند، کاشته می‌شوند. با این روش، موهای جدید با شکلی کمی متفاوت با موهای طبیعی مردان تولید می‌شوند.

در نهایت، مهمترین راهکار برای انتخاب بهترین روش کاشت مو، مشاوره با پزشک متخصص کاشت مو است. پزشک متخصص کاشت مو با توجه به نوع مشکل، میزان کاهش مو، منطقه کاشت مو و ویژگی‌های پوست، بهترین روش کاشت مو را برای هر فرد تعیین می‌کند.

هزینه کاشت مو

 

هزینه کاشت مو

هزینه ی جراحی برای پیوند مو بسیار اهمیت دارد. برای جراحی پیوند مو، ممکن است یک تیم جراحی متشکل از چندین پرستار، جراح و تکنسین را نیاز داشته باشد. هم چنین موادی که برای این امر می بایست مصرف شود، در بردارنده هزینه می باشند. 

به همین خاطر در صورتی که تمایل به استفاده از امکانات بیشتر برای دست یافتن به نتایج بهتر دارید، لازم است هزینه های بیشتری را صرف نمایید. گاهاً تبلیغاتی مبنی بر هزینه های پایین و استفاده از بهترین روش جهت پیوند مو صورت می گیرد که خلاف واقع خواهد بود.

میزان توانایی و مهارت جراح، از دیگر نکات حائز اهمیت در رابطه با کاشت مو می باشد. زیرا جراحان ماهر و با تجربه، به نحوی عمل می‌کنند که فرد متقاضی جراحی پیوند مو، در حین عمل، شرایط بهتر و راحت تری داشته باشد. 

همچنین هر آن چه که باید قبل و بعد از جراحی مراعات گردد توسط جراح یادآوری می شود. یک جراح باسابقه می تواند درصد موفقیت عمل را هرچه بیشتر نماید.

 بنابراین توصیه می شود که قبل از انجام جراحی پیوند مو، در مورد سابقه جراح انتخابی خود سؤال بپرسید. کلینیک مدریک با داشتن کادرمتخصص مجرب و قابل اعتماد برای دوستداران زیبایی وکسانی که طالب  انجام اعمال زیبایی هستند ، محسوب می شود.

بیشتر بدانید :درمان سریع ریزش مو با رشد سریع مو

کلینیک مدریک

جهت دریافت نوبت و استفاده از خدمات مو کلینیک مدریک، با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید.

09398615786

09391077365

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wPor
نظرتان را بنویسید