چگونه نارضایتی خود از دیجی کالا را اعلام کنیم

چگونه نارضایتی خود از دیجی کالا را اعلام کنیم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bahram

 

همانطور که در بالا عنوان شد، سه راه اصلی تماس تلفنی با پشتیبانی، ارسال ایمیل به تیم پشتیبانی و یا طرح در شبکه‌های اجتماعی برای بیان مشکلات و یا نارضایتی در کل فرایند انتخاب، خرید، تحویل، بررسی کیفیت و یا مرجوعی یک کالا وجود دارد که طبیعتاً راهکار زنده‌ای مانند تماس تلفنی با شماره دیجی کالا می‌تواند از همه سریع‌تر و شاید هم ملموس‌تر باشد تا کاربر بتواند علاوه بر بیان مشکل دقیق خود، پیگیر حل مسئله شود.

پشتیبانی از طریق تماس تلفنی

در این حالت تماس با شماره پشتیبانی دیجی کالا به شماره 61930000-021 شما را به تلفن گویای دیجی کالا متصل کرده و می‌توانید با توجه به راهنما، سوال و موضوع مورد نظر خود را مطرح کنید؛ این موضوعات می‌تواند در خصوص شرایط خرید، شرایط مرجوعی و یا شکایت از تأمین کننده و یا حتی تیم دیجی کالا در حین تحویل باشد.

خدمات پشتیبانی مختلف دیجی کالا از طریق شماره تلفن 61930000-021 و به صورت 24 ساعته فعال در دسترس است.

با این حال ممکن است حتی در این مسئله نیز برای شما به عنوان مشتری، مشکلی پیش آمده و یا از نحوه برخورد، پیگیری و یا مسائل دیگری که با مسئول پاسخگو پیش می‌آید، شکایت داشته باشید؛ دیجی کالا راهی را باز گذاشته که حتی بتوانید از خود اپراتور پاسخگو هم شکایت کنید تا در صورتی که حقوق شما در این مرحله نیز  رعایت نشده باشد، به آن رسیدگی شود.

پشتیبانی از طریق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل

همانطور که در ابتدای این بخش گفتیم، دیجی‌کالا در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت دارد و این طریق نیز راهی مناسب و سریع برای بیان شکایات از پشتیبانی و خدمات این فروشگاه خواهد بود.

پشتیبانی دیجی کالا از طریق شبکه های اجتماعی

دیجی‌کالا در دیگر شبکه‌های اجتماعی محبوب ایرانیان مانند اینستاگرام نیز حضور فعالی دارد که مانند توییتر، یک حساب رسمی برای پشتیبانی در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته حساب رسمی وبسایت فروشگاه دیجی کالا نیز در اختیار کاربران است و سعی می‌شود بازخورد آنها چه به صورت پیام دایرکت و چه پست، پاسخ داده شود. 

جالب است بدانید که بیشترین حجم توییت‌های مرتبط با دیجی‌کالا در بازه ساعت 16 تا 24 ارسال می‌شود و حداکثر زمان پاسخگویی به آنها 4 ساعت است. اکثر این پیام‌ها در شبکه‌های اجتماعی درباره پیگیری ارسال‌ها و چند مرسوله‌ای شدن سفارش و انتقاد به بعضی از رویه‌های دیجی‌کالاست.

تماس با تیم ارتباطات شبکه های اجتماعی دیجی کالا

ایمیل نیز راه دیگری برای پشتیبانی در دیجی کالاست که اگر چه شاید محبوبیت شبکه‌های اجتماعی و تماس تلفنی را نداشته باشد، ولی هم‌چنان طبق اعلام دیجی‌کالا، حدود 9300 ایمیل در هفته توسط این تیم پاسخ داده می‌شود. شما می‌توانید از طریق آدرس ایمیل info[at]digikala.com با دیجی کالا در تماس باشید.


 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DB3k
نظرتان را بنویسید