اعلام حریق سایان

اعلام حریق سایان
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
علیرضا اکبری

امروزه خاطرات ناشی از آتش سوزی و خسارات و تلفات آن بر هیچکس پوشیده نیست. هر ساله اتفاقات ناشی از حریق خسارات جانی و مالی زیادی در سراسر دنیا به بار می آورد. با استفاده از سیستم اعلام حریق و اطفای حریق می توان از بروز و افزایش آتش سوزی جلوگیری کرد و خسارات ناشی از آنرا را کاهش داد. همچنین با استفاده از سیستم اطفای حریق می توان در صورت بروز حریق اقدامات اولیه را در سریع ترین زمان ممکن را انجام داد و خسارت و تلفات را حد ممکن به حداقل رساند. شرکت سایان به عنوان یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده انواع تجهیزات سیستم اعلام حریق می باشد.

سیستم اعلام حریق سایان یک برند معتبر ایرانی است که تمامی تجهیزات اعلام حریق را با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب با توجه به اهمیت حفظ و حراست از جان و دارایی ها در مقابل آتش سوزی، پوشش داده است.

محصولات اعلام حریق سایان بسیار متنوع، با کیفیت بالا، طراحی بسیار دقیق و کاربرپسند و با قیمت مناسبتری نسبت به نمونه های خارجی ارائه می شوند. شرکت سایان دارای نشان استاندارد و تاییدیه آتش نشانی و دیگر استاندارهای بین المللی و اروپایی برای محصولات خود می باشد. از جمله محصولات سایان می توان به

  • دتکتور دودی سایان
  • دتکتور حرارتی سایان
  • دتکتور گازی حرارتی 
  • شاسی اعلام حریق سایان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1XgZ
نظرتان را بنویسید