تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان تعیین شده برای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد موفق به انجام این کار نشده اند ، احتمالا در مرداد ماه مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 را تمدید خواهد نمود .


پس از برگزاری آزمون دکتری 99 سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه این آزمون را در قالب کارنامه اولیه منتشر خواهد کرد که در این کارنامه علاوه بر ذکر اطلاعات شخصی و تحصیلی داوطلب ، درصد دروس ، تراز ( نمره کل ) و وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودن نیز ذکر خواهد شد .

با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج اولیه مسیر دکتری دانشگاه آزاد از دکتری سراسری جدا می شود ، آن دسته از داوطلبان که مجاز به انتخاب رشته سایر دوره ها (( دانشگاه آزاد اسلامی ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان )) هستند ، می توانند از میان رشته محل های دانشگاه آزاد هم انتخاب رشته کنند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه می توانند بعد از مطالعه دقیق دفترچه و پرداخت هزینه انتخاب رشته ، نسبت به انتخاب حداکثر 80 کدرشته محل اقدام نمایند .  

معمولا برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته نشده اند مهلت کوتاهی تحت عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در نظر گرفته می شود که در این مهلت می توانند فرم انتخاب رشته خود را ثبت کرده و در صورت نیاز آن را ویرایش نمایند که در ادامه درباره زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 اطلاع رسانی شده است .


زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99
در حال حاضر زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 مشخص نشده است و توصیه می شود که تمامی علاقه مندان به تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد ، در مهلت تعیین شده فرم انتخاب رشته خود را در سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org ثبت نمایند زیرا به علت تعویق آزمون دکتری 99 و فاصله کوتاه میان زمان برگزاری تا اعلام نتایج نهایی ممکن است فرصت مجددی برای انتخاب رشته از سوی این مرکز مشخص نشود .


" در صورت انتشار خبر تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 ، این مقاله به روز رسانی خواهد شد . "


در صورتی که مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 99 تمدید شود احتمال می رود امکان ویرایش فرم انتخاب رشته نیز برای داوطلبان فراهم شود که در صورتی که در این زمینه سوالی داشتید ، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخگوی پرسش های شما در تمامی مراحل آزمون دکتری 99 باشند . همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .


سوالات متداول

1- تاریخ تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی است ؟
در صورتی که مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مهلت انتخاب رشته دکتری را تمدید کند ، احتمالا زمان آن در مرداد خواهد بود و پس از مشخص شدن زمان دقیق آن ، این مقاله به روز رسانی می شود .

2- آیا امکان ویرایش فرم انتخاب رشته در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد فراهم می شود ؟
طبق متن مقاله در سال گذشته داوطلبان می توانستند در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته ، فرم انتخاب رشته خود را ویرایش نمایند و پیش بینی می شود که امسال نیز این کار امکان پذیر باشد .

3- در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری داوطلبان مجاز به انتخاب چند کدرشته محل هستند ؟
همان طور که در متن مقاله اشاره شده ، در زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و تمدید مهلت آن داوطلبان می توانند تا 80 کدرشته محل را در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند .

منبع : تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/go53
نظرتان را بنویسید