زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان می توانند با مشاهده نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 از وضعیت قبولی یا عدم قبولی در رشته محل های انتخابی خود باخبر شوند که با توجه به تعویق آزمون دکتری 99 پیش بینی می شود این نتایج در مهر ماه توسط سازمان سنجش منتشر شود .


با وجود آن که انتخاب رشته و مصاحبه دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از دانشگاه سراسری انجام می شود ، اما نتایج مصاحبه دکتری آزاد 99 همراه با نتیجه مصاحبه دکتری سراسری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام شده و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد .

داوطلبانی که حد نصاب نمره کل اولین انتخاب دارای ظرفیت در فرم انتخاب رشته را کسب کرده باشند ، در آن رشته محل پذیرفته نهایی اعلام شده و در صورتی که در هیچ یک از انتخاب های خود حد نصاب نمره را به دست نیاورده باشند ، وضعیت آن ها مردود اعلام می شود .

از آنجا که اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 99 باعث می شود داوطلبان به موقع خود را برای ثبت نام در واحدهای دانشگاهی محل قبولی آماده نمایند ، در ادامه تاریخ آن اطلاع رسانی شده است .



زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99
اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه و هماهنگ با سراسری اعلام می شود که به دلیل برقرار شدن شرایط خاص در کشور و احتمال تعویق مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در سال 99 ، زمان اعلام این نتایج احتمالا در مهر ماه خواهد بود که این تاریخ به محض اعلام شدن از طرف سازمان سنجش به اعضای کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .



پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



حتما بخوانید: اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99









با فرا رسیدن زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد بسیاری از داوطلبان تمایل دارند که از جزئیات وضعیت عملکرد خود در سایر رشته محل های انتخابی باخبر شوند . این اطلاعات چند روز پس از انتشار جواب مصاحبه دکتری آزاد 99 در قالب کارنامه نهایی منتشر می شود و داوطلبان می توانند با دریافت آن از نمره کل ، رتبه در در سایر رشته محل های فرم انتخاب رشته ، حد نصاب نمره قبولی دانشگاه ها و ... مطلع شوند .

مشاوران مرکز خدمات تحصیلی هیوا آماده اند شما را در تمامی مراحل آزمون دکتری ، از جمله دریافت نتایج مصاحبه و کارنامه نهایی یاری دهند که می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاوران این مرکز ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح نمایید .

در ادامه بخوانید: دریافت کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99











سوالات متداول


1- نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 چه زمانی اعلام می شود ؟
زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 99 احتمالا در مهر ماه خواهد بود که با مشخص شدن زمان  دقیق آن این مقاله به روز رسانی خواهد شد .




2- از چه طریق می توان نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 را دریافت کرد ؟
نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد همراه با سراسری توسط سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود که لینک دسترسی به آن به محض فعال شدن در مقاله قرار می گیرد .




3- آیا نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد جدا از سراسری اعلام می شود ؟
خیر . همان طور که در متن مقاله ذکر شده سازمان سنجش نتایج مصاحبه دکتری سراسری و آزاد را به طور هماهنگ از طریق سایت خود منتشر خواهد کرد .

منبع : زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nyqE
نظرتان را بنویسید