زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه پیام نور در محدوده زمان معینی برای ورودی نیمسال تحصیلی اول یعنی مهر ماه و نیمسال دوم یعنی بهمن ماه سال 1400 به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد . معمولا ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه های پیام نور مهر از اوایل مرداد ماه و ورودی بهمن از اواخر آذر ماه آغاز می شود .




پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری 1400 از جمله دانشگاه پیام نور ، 2 بار در طی سال برای ورودی نیمسال اول و نیمسال دوم ( تکمیل ظرفیت ) برگزار می شود . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به تحصیل بدون کنکور در دانشگاه های پیام نور هستند می توانند در زمان تعیین شده نیمسال مورد نظر ، نسبت به ثبت نام در رشته مورد نظر خود اقدام کنند .

معمولا در هر دوره از پذیرش مدتی پیش از آغاز ثبت نام ، سازمان سنجش اطلاعیه ای در خصوص زمان و جزئیات ثبت نام منتشر کرده و زمان دقیق آغاز و پایان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را اعلام می کند . لازم به ذکر است که طبق تجربیات بدست آمده معمولا در انتهای مهلت ثبت نام ، سازمان سنجش این مهلت را به مدت چند روز نیز تمدید می کند .

لذا به منظور اطلاع رسانی صحیح و دقیق به داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش سال جاری در ادامه این مقاله به تفکیک جزئیات زمان ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر و بهمن دانشگاه پیام نور سال 1400 را ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
همانطور که پیش از این اشاره شده ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 به صورت مجزا و در زمان های تعیین شده برای هر ورودی انجام می شود و داوطلبان هر نیمسال باید در زمان مقرر آن ورودی ثبت نام خود را انجام دهند .



تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 1400



با توجه به عدم انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص جزئیات پذیرش نیمسال اول 1400 و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 1400 ، با توجه به رویه ثبت نام و زمانبندی سال های گذشته احتمالا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 مشابه سال گذشته بوده و از اوایل مرداد ماه آغاز می شود.





ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 احتمالا از اوایل مرداد آغاز می شود.



به محض آغاز شدن ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 و یا اعلام تاریخ دقیق ثبت نام مهر علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400



تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1400



ثبت نام ورودی بهمن سال گذشته از اواخر آذر ماه اغاز شده بود و لذا احتمالا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 نیز مشابه سال های اخیر خواهد بود. با استناد به این موضوع احتمالا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 بهمن ماه از اواخر آذر ماه آغاز خواهد شد.





ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1400 احتمالا از اواخر آذر ماه آغاز می شود.



یاد آوری می کنیم که به محض انتشار اطلاعیه در خصوص زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور بهمن 1400 و یا تمدید مهلت ثبت نام در کانال تلکرام و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور 1400






مشاوره مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ، داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 چه برای ورودی مهر ماه و چه برای ورودی بهمن ، موظف هستند تا در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور تمامی مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.



بدیهی است که پس از اتمام مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 برای هر نیمسال ، امکان ثبت نام و یا تغییر انتخاب رشته برای داوطلبان وجود نداشته و فرد متقاضی ناچار به صبر برای آغاز مهلت ثبت نام ورودی بعدی پذیرش بدون ازمون این دانشگاه می باشد.



همچنین معمولا هر ساله در انتهای مهلت تعیین شده برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، فرصتی مجدد به داوطلبان جامانده از ثبت نام جاری ارائه می شود و مهلت ثبت نام چند روزی تمدید می شود. لذا احتمالا همین رویه برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر و بهمن 1400 نیز صدق می کند.



خاطر نشان می شود به محض تمدید شدن ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400










اگر پس از مطالعه مقاله تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .












سوالات متداول


1- زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور از چه طریقی اعلام می شود ؟
زمان ثبت نام این دانشگاه از طریق سازمان سنجش اعلام می شود و در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- آیا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تمدید می شود ؟
با توجه به تجربیات بدست آمده معمولا در هر دوره از پذیرش زمان ثبت نام تمدید شده که به محض تمدید مهلت ثبت نام در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




3- آیا ثبت نام ورودی مهر و ورودی بهمن دانشگاه پیام نور همزمان انجام می شود ؟
خیر زمان ثبت نام هر ورودی به صورت مجزا و متفاوت می باشد که جزئیات زمان ثبت نام هر ورودی در این مقاله موجود است .

منبع : زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lBYl
نظرتان را بنویسید