برگزاری کنکور دکتری در زمان مقرر در شهر‌های وضعیت قرمز

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
طبق گفته سخنگوی سازمان سنجش دلیلی برای تغییر زمان آزمون های سراسری کشوری وجود ندارد و کنکور دکتری 99 حتی ها در شهرهای با وضعیت قرمز بیماری کرونا نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود .

وی افزود : زمان آزمون های ملی کشوری از جمله کنکور دکتری سال 99 با هماهنگی با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تعیین شد و تمام داوطلبان از این زمان بندی آگاه بودند و سازمان سنجش آموزش کشور نیز برای هر آزمون دو نوبت مهلت تغییر و ویرایش حوزه امتحانی برای داوطلبان در نظر گرفت .

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری آزمون ها گفت : فاصله صندلی های داوطلبان نسبت به گذشته بیشتر شده است و در برخی حوزه ها این فاصله ها حداقل 1.2 متر شده و در برخی دیگر از حوزه ها تا 1.6 متر هم افزایش یافته است . ضمن اینکه تعداد سالن ها و حوزه های امتحانی بیشتر شده و دقت شده است که فضای مناسب برای ورود به حوزه امتحانی درنظر گرفته شود که مشکل ازدحام بوجود نیاید .

وی اظهار داشت : علاوه بر اینکه مسائل بهداشتی رعایت می شوند، عوامل اجرایی نیز توجیه شده اند و پروتکل های مربوطه نیز در زمان های برگزاری آزمون ها نیز به تمامی مراکز امتحان و عوامل اجرایی ابلاغ می شوند .

زرین آمیزی یادآور شد: داوطلبان و عوامل اجرایی بدون ماسک نمی توانند وارد حوزه شوند و هر داوطلب باید وسایل خودش را همراه داشته باشد و از دیگران وسیله ای نگیرد . پروتکل ها و ملزومات بهداشتی که هر داوطلب باید همراه داشته باشد به داوطلبان پیامک می شود و داخل حوزه ها نیز بنرهایی برای اطلاع رسانی بیشتر زده می شود .

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد : داوطلبان نگران برگزاری آزمون نباشند و شرایط بهداشتی حتی در شهرهای با وضعیت قرمز بیماری کرونا بیش از گذشته رعایت می شود تا آزمون دکتری در کمال صحت و سلامت برگزار شود . آزمون دکتری نیمه مترکز سال 99 در روز پنجشنبه 26 تیرماه برگزار می شود .

منبع : برگزاری کنکور دکتری در زمان مقرر در شهر‌های وضعیت قرمز
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/p18V
نظرتان را بنویسید