درباره شاد بیشتر بدانید

درباره شاد بیشتر بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

لایو در برنامه شاد از امکانات جدید این برنامه است که در آخرین بروزرسانی شاد برای کاربران فعال شده تا دانش آموز بتوانند مطالب درسی را بهتر یاد بگیرند و از طرفی آموزش مباحث برای معلمان نیز آسان تر شود. برای پخش زنده در شبکه شاد ابتدا لازم است اپلیکیشن شاد جدید را نصب کنید و یا شاد قدیمی خود را بروزرسانی نمایید تا به این قابلیت دسترسی داشته باشید.
آنچه در این مطلب میخوانید :

1 راهنمای استفاده از امکان لایو در برنامه شاد
1.1 اتمام لایو
2 ارتباط زنده دو طرفه در برنامه شاد
3 لایو در برنامه وب شاد
4 مشکلات اجرای لایو برنامه شاد
4.1 پاسخ به سوالات پرتکرار
راهنمای استفاده از امکان لایو در برنامه شاد
پس از احراز هویت در شاد و ورود به برنامه ، لیست کلاس های درس هر یک از کاربران به طور خودکار فعال می شود. امکان لایو در شاد به صورت یکطرفه و دو طرفه می باشد. سرویس ارتباط زنده یک طرفه این برنامه که برای معلمان طراحی شده است ، بدین صورت که فرد آغاز کننده که معلم است ، پخش زنده را شروع می کند و دانش آموزان می توانند آن را مشاهده و نظرات و سوالات خود را ارسال نمایند. ارتباط زنده یکطرفه هم در گروه توسط معلم و هم در کانال ها توسط ادمین امکان پذیر است و پس از اتمام لایو ، تا 24 ساعت قابلیت دانلود دارد.ارتباط زنده دو طرفه که از قابلیت های جدید برنامه شاد می باشد ، با اهداف برگزاری جلسه آنلاین مدیران ، برگزاری جلسات اولیا و معلمان ، برگزاری جلسات بین معلمان و به طور کلی ایجاد تعامل دو طرفه راه اندازی شده است همچنین معلم در کلاس های آنلاین خود می تواند با انتخاب پخش زنده دو طرفه ، پرسش و پاسخ کلاسی را انجام دهد بدین صورت که معلم لایو را شروع می کند و دانش آموزان می توانند با ارسال درخواست در لایو شرکت نمایند و مشکلات درسی خود را به صورت زنده و با پرسیدن از معلم ، رفع کنند.
از دیگر امکاناتی که از بخش تنظیمات شاد قابل دسترسی هستند ، می توان به نظر سنجی ، تماس صوتی ، تماس تصویری ، امکان ارسال تکالیف به صورت فایل ، آزمون آنلاین در شاد و …. اشاره کرد که شما می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر و دریافت راهنمایی ، با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما در بخش پشتیبانی اپلیکیشن شاد ، تماس بگیرید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wXvz
نظرتان را بنویسید