چگونه وارد برنامه شاد شویم؟

چگونه وارد برنامه شاد شویم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
منظور از برنامه شاد مدارس ، برنامه های مفرح و سرگرم کننده مدارس نیست منظور و قصد ما اپلیکیشن شاد است که حدود یک سالی است که برای دانش آموزان راه اندازی شده است. تمام دانش آموزان برای بهره مندی از کلاس مدرسه باید اقدام به نصب برنامه شاد مدرسه کنند. اپلیکیشن شاد برای ارتباط آسان بین دانش آموز و معلمان طراحی شده است تا در ایام شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، لطمه ای به یادگیری و تدریس دروس مقاطع مختلف تحصیلی وارد نشود. بنابراین دانش آموزان با نصب اپلیکیشن شاد می توانند دسترسی بهتری به ارائه درس ها و کلاس های مجازی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم درباره برنامه شاد مدارس توضیح دهیم اگر انشاء درباره برنامه شاد دارید این مقاله میتواند کمک شایانی به شما بکند.
برنامه شاد مدرسه در اصل مخفف کلمات “شبکه اجتماعی دانش آموزی” است . سامانه شاد، همان بستری است که برای آموزش مجازی دانش آموزان در نظر گرفته شده است. در این سامانه آموزش به صورت آنلاین انجام می شود و دانش آموزان موظف هستند در ساعات مقرر ، در کلاس های مجازی شرکت کنند. چنان چه امکان حضور در کلاس های آنلاین برای دانش آموز وجود نداشته باشد ، می تواند از فایل های ذخیره شده آن ها استفاده نماید اما باید این موضوع را با معلم و مدیر مدرسه خود مطرح کند.
در اصل بیماری کرونا تغییراتی در سبک زندگی ما ایجاد کرده است که بارزترین آن همان تعطیلی مدارس بوده است. در واقع استفاده از برنامه شاد و تدریس از راه دور مزایا و معایب خودش را دارد اما شاید بدترین تاثیری که بر روی دانش آموزان و فرزندان خواهد گذاشت کمترشدن روابط اجتماعی است به این منظور که بچه ها با ورود به مدرسه مفاهیمی از جمله روابط اجتماعی، دوست ، گروه و ... را یاد میگیرند در حقیقت اولین قدم ورود به جامعه مدارس است و با این اتفاق شاید دانش آموزان کلاس اولی و کسانی که تا الان معنی مدرسه را درک نکرده اند با مشکل روبرو شده باشند.
اما خبر خوبی که وجود دارد این است که کودکان این دوران کامل با تکنولوژی و ابزارهای مربوط به آن آشنایی دقیق و جامع دارند . کودکانی که با ارتباط از راه دور آموزش میبینند و با تمام آپشن های گوشی ها آشناییت دارند شاید در نگاه اول خوب و مفید بنظر نیاید اما همانطور که شاهد وضعیت هستیم نه تنها کشور ما تمام دنیا به سوی ماشینی شدن پیش میرود و کم مانده است که دیگر انسان ها هم تبدیل به یک ابزار تکنولوژی شوند.
شما والدین و دانش آموزان گرامی اگر نظری و یا پیشنهادی در رابطه با تاثیر برنامه شاد در زندگی و ارتباط از راه دور دانش آموزان دارید میتوانید در قسمت کامنت با ما در اشتراک بگذارید.
طبیعی است که شما وقتی برای اولین بار این برنامه را نصب میکنید اطلاعات کاملی از آن و نحوه ورود و احراز هویت را ندانید اما نگران این موضوع نباشید ما در این مقاله قصد داریم نحوه ورود به سامانه شاد و احراز هویت برنامه شاد مدارس را شرح دهیم.
برای ورود، فعالسازی و استفاده از اپلیکیشن شاد باید به مواردی توجه داشته باشید، از جمله این که ابتدا باید مدیر مدرسه، سپس معلم و در نهایت دانش آموز وارد برنامه شوند تا احراز هویت و عضویت در کلاس‌ها به خوبی و درستی صورت بگیرد. دو روش برای اضافه کردن دانش آموزان به گروه‌های کلاسی وجود دارد؛ روش اول این که دانش آموز یا والدین در صفحه اصلی شبکه شاد ، بخش ورود دانش آموزان را انتخاب کرده و اطلاعات خود را در صفحه احراز هویت دانش آموزان در برنامه شاد مدارس تکمیل کنند و روش دوم این است که معلم از طریق بخش افزودن اعضا در منوی مدیریت گروه، دانش آموزان را اضافه نمایند.
به این ترتیب شبکه شاد یا شبکه آموزشی دانش آموزان با استفاده از امکانات بومی در فضایی ایزوله به عنوان شبکه آموزشی اختصاصی وزارت آموزش و پرورش راه‌اندازی شد تا مدیران، معلمان و دانش آموزان بتوانند در دوران تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، هر آنچه در مدرسه اتفاق می‌افتد را در این فضای مجازی امن انجام دهند. از مهم‌ترین دلایل راه‌اندازی این اپلیکیشن داخلی، فراهم کردن محیطی جذاب، امن و پویا و متناسب با نیازهای آموزشی و اجتماعی دانش آموزان و معلم‌ها است.
به نقل از پایگاه خبری برنامه شاد مدارس فردانیوز اگر چه این روزها نرم افزار شاد بسیار مورد استفاده دانش آموزان قرار گرفته و آن ها می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.اما متأسفانه مشکلاتی هم از بابت استفاده از نرم افزار شاد وجود دارد که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد.یکی از مهم ترین مشکلاتی که در زمان استفاده از این نرم افزار وجود دارد در رابطه با سرعت پایین آن است که همه دانش آموزان و معلم ها را کلافه کرده است.
اما امیدواریم با تدابیر مسئولین این مشکل هم به زودی برطرف شود و دانش آموزان بتوانند آسان تر و با خیالی آسوده تر از این نرم افزار استفاده کنند.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/v1zg
نظرتان را بنویسید