چگونه موهای خود را تقویت کنیم؟

چگونه موهای خود را تقویت کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

مزوتراپی مو در مشهد از روش های درمانی تاثیرگذار برای درمان ریزش مو در زنان و مردان است که طی آن ماده مفیدی که حاوی انواع ویتامین ها ، مواد معدنی و … است به پوست سر انسان و فولیکول ریشه موها تزریق می گردد. ریزش مو از مشکلات شایع در میان افراد مختلف است که به دلایل مختلفی همچون ویژگی های وراژت و ژنتیکی و یا بیماری های مختلف ایجاد می شود. به همین دلیل پزشکان روش های درمانی مختلفی را برای از بین بردن ریزش مو استفاده می کنند که از موثرترین آن ها مزوتراپی موها است. در ادامه این مقاله ضمن اینکه به موضوع مزوتراپی موها می پردازیم ، بهترین مراکز مزوتراپی مو در مشهد را نیز معرفی کرده ایم.

آنچه در این مطلب تقدیم شما میشود:

1 مزوتراپی مو به چه معناست ؟
2 بهترین مراکز مزوتراپی مو در مشهد
3 مزوتراپی مو برای چه کسانی مناسب نیست ؟
مزوتراپی مو به چه معناست ؟
از روش های درمانی نسبتا جدید ، مزوتراپی مو ها می باشد که البته دارای پیشینه ای قدیمی است اما به تازگی مورد استقبال قرار گرفته است. این روش هم به تنهایی و هم به صورت مکمل با دیگر روش ها برای درمان ریزش مو و همینطور تحریک رشد موها اثرگذاری بالایی دارد.

طی روش درمانی مزوتراپی ، ترکیبی از مواد اولیه به صورت تقویتی به پوست سر تزریق می گردد. محلول تزریقی به فولیکول ریشه موها شامل داروهای اتساع دهنده‌ عروق ، انواع ویتامین‌ ها شامل ویتامین B5 ، بیوتین ، ویتامین C ، ویتامین A ، آنزیم‌ ها ، مواد معدنی ، داروهای مغذی ، داروهای بی حسی موضعی ، هورمون‌ها شامل کلسی تونین ، فاکتورهای رشد ، آمینو اسیدها و … می باشد.مزوتراپی مو برای چه کسانی مناسب نیست ؟
مزوتراپی مو برای انواع موها مناسب است اما بهتر است برای اینکه از جواب دهی آن بر روی موهایتان مطمئن باشید حتما یک جلسه مشاوره از پزشک متخصص دریافت نمایید. به طور کلی مزوتراپی موها برای افرادی که در یکی از دسته های زیر قرار می گیرند ، روش مناسبی نمی باشد.

اگر ریزش موی فرد به دلیل برخی بیماری های زمینه ای همچون سفلیس اتفاق بیفتد.
تمامی افرادی که دارای یکی از بیماری های دیابت ، هپاتیت ، هموفیلی ، ایدز و … هستند.
در صورتی که مشکل ریزش مو به دلیل استفاده از برخی داروها شامل داروهای شیمی درمانی اتفاق بیفند ، مزوتراپی مو بر روی آن بی نتیجه است.
مردانی که بالای 40 سال سن دارند و زنانی که بالای 60 سال سن هستند و دچار طاسی‌ های آندروژنی شدید می باشند.
افرادی که مشکل ریزش مو و جنس بد موهایشان ژنتیکی است.
زنانی که در دوران بارداری هستند.
مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو – معرفی 10 بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران

سوالات متداول
بهترین مراکز مزوتراپی مو در مشهد کجاست ؟
در متن مقاله فوق لیستی از بهترین مراکز مزوتراپی مو در مشهد را برایتان آورده ایم.

هزنیه مزوتراپی مو در مشهد چقدر است ؟
بهتر است برای اطلاع از هزینه مزوتراپی مو در مشهد به کلینیک مورد نظرتان مراجعه کنید ؛ چراکه قیمت ها در مراکز مختلف متغیر است.

مزوتراپی مو برای چه کسانی مناسب نمی باشد ؟
مزوتراپی مو برای افرادی که دچار برخی بیماری های زمینه همچون دیابت ، هپاتیت ، سفلیس ، طاسی‌ های آندروژنی شدید و … هستند ، مناسب نمی باشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nBPD
نظرتان را بنویسید