تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
بنر ادز
حتما تا کنون همه ی شما با بنرهای تبلیغاتی زیادی مواجه شده اید. این تبلیغ ها در کادرهای مستطیلی کوچک و بزرگ وجود دارند و در تمام صفحات وب با موضوعات مختلف پراکنده اند. اما تمام آن ها یک کار واحد انجام می دهند. شما را به خوانندگان معرفی کرده و اگر مخاطبان روی بنر کلیک کنند مرورگر وب، آن ها را به سایت شما متصل خواهد کرد. اما سوال اینجاست چه هنگام بنر شما بهترین بازدهی را دارد و چه نوع بنری برای شما مناسب است؟ در ادامه مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت و سعی داریم با بیانی ساده برایتان بیان کنیم تا راحت تر اهمیت این نوع تبلیغ را متوجه شوید.

در هر وب سایت مکانی برای تبلیغات وجود دارد. دقت کنید که چه مکانی را برای درج بنر خود انتخاب می کنید. معمولا بنرهایی که در بالای مطالب هستند توجه بازدید کنندگان را بیشتر به خود جلب می کنند و این امر بازدهی تبلیغ را برای شما بالاتر می برد.فراموش نکنید که طراحی بنرتان نیز بسیار مهم است. بنر باید به گونه ای خلاقانه طراحی شود تا علاوه بر معرفی کوتاه شما، بازدید کننده را تحت تاثیر قرار دهد، برای کلیک روی بنر ترغیب کرده و در نهایت به مشاهده وب سایت شما منجر شود.اگر خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید از شرکت ها و کسانی که در این زمینه سررشته دارند کمک بگیرید. بعضی از شرکت ها که در زمینه نشر تبلیغات بنری فعالیت دارند کار را برای شما آسان کرده و طراحی بنرتان را نیز انجام می دهند(مانند شرکت ایران رادا)

بنرهای تبلیغاتی در سایزهای مختلفی تولید می شوند. برخی از آن ها ثابت و برخی  متحرک (گیف) هستند. با توجه به نوع کسب و کارتان باید یکی از این دو را انتخاب کنید. اما در مجموع تاثیر گیف ها بیشتر از تصاویر ثابت است و این امکان را به شما می دهد خلاقانه تر بتوانید خود را معرفی کنید.

حتی کسب و کارهای سنتی هم می توانند از این تبلیغ استفاده کنند. مدیر هر کسب و کاری اگر به پیشرفت فکر می کند یا مهم تر از آن قصد دارد به برند تبدیل شود، تبلیغات بنری یک گزینه سودمند است. چرا که مردم خدمات و محصولات شما را می بینند و شما در ذهن آن ها ماندگار می شوید.
برچسب ها
لینک مرجع http://banerads.ir/?p=1508
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Ggn0
نظرتان را بنویسید