سایت بیمه پاسارگاد

سایت بیمه پاسارگاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

سایت بیمه پاسارگاد، در آدرس اینترنتی pasargadinsurance.ir، به ارائه خدمات بیمه ای می پردازد. پرداخت حق بیمه، استعلام بیمه نامه و دانلود نرم افزار موبایلی بیمه پاسارگاد، برخی از خدمات این پورتال می باشند. همچنین، در این سامانه، امکان خرید اینترنتی بیمه نامه، فراهم نبوده و برای خرید بیمه نامه، می بایست از طریق نمایندگان مربوطه، اقدام نمود.

 

 

در دنیای کنونی، حوادث غیر مترقبه و ناگواری، در کمین زندگی اشخاص می باشد که گاهی، با سطح بالایی از احتیاط نیز غیر قابل اجتناب بوده و بهترین راه حل، برای به حداقل رساندن میزان خسارات ناشی از اینگونه خطرات که جان و مال اشخاص را تهدید می کنند، استفاده از خدمات بیمه ای، می باشد.

امروزه، شرکت های بیمه گر بسیاری، مانند بیمه پاسارگاد در زمینه ارائه خدمات بیمه ای، در کشور ما، فعالیت می کنند. شرکت بیمه پاسارگاد، در سایت خود، به آدرس اینترنتی pasargadinsurance.ir، برخی از خدمات بیمه ای، مانند پرداخت بیمه نامه و استعلام آن را ارائه می دهد که لازم است، برای استفاده از این خدمات، ابتدا با سایت اینترنتی این شرکت بیمه، آشنا شد.

در همین راستا در این مقاله، قصد داریم، ابتدا سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir را معرفی نموده و سپس، به بررسی نحوه ثبت نام، پرداخت حق بیمه و استعلام بیمه نامه در این سامانه پرداخته و در ادامه، نحوه دانلود نرم افزار موبایلی بیمه پاسارگاد را از طریق ورود به پرتال آن، توضیح دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید.

 

برای ورود به سایت بیمه پاسارگاد کلیک کنید.

 

سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir

 

 

کاربران برای ورود به پورتال بیمه پاسارگاد باید به آدرس pasargadinsurance.ir مراجعه کنند.



 

معرفی سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir

شرکت بیمه پاسارگاد، توسط گروه مالی پاسارگاد و با هدف عرضه خدمات و محصولات بیمه‌ ای، در زمینه بیمه های زندگی و غیر زندگی و کسب سود متعارف ایجاد شده است. این شرکت، در بهمن سال 1385 و با سرمایه اولیه 450 میلیارد ریال، در اداره ثبت شرکت­ ها و موسسات غیر تجاری تهران، ثبت شد و پس از کسب مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در تمام زمینه های بیمه ای، در اسفند همان سال، با صـدور نخستین بیمه نامه، فعالیت رسمی خود را آغاز نمود. 

 

شرکت بانک پاسارگاد، شرکت مدیریت توسعه پارس حافظ، شرکت نظم آوران شایسته، شرکت نسیم تجارت فردا، شرکت توسعه تجارت غرب ایرانیان، شرکت ارمغان تجارت پایدار، شرکت تجارت و توسعه مهرآفرینان ونداد، شرکت نظم آوران پویای ایرانیان، شرکت دانش گستران آتی ساز پویا، موسسه همیاری سرمایه انسانی پاسارگاد، شرکت نیک اندیشان سروش فجر، شرکت تجارت و توسعه مهرآفرینان سرآمد، موسسه بنیاد فرهنگی مصلی نژاد و شرکت اندیشه سازان بسامان ونداد، سهامداران شرکت بیمه پاسارگاد می باشند.

 

گروه مالی پاسارگاد نیز شامل شرکت لیزینگ پاسارگاد، دانشگاه خاتم، بیمه اتکایی ایرانیان، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد، شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد، شرکت سرمایه گذاری پارس آریان، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد، شرکت لیزینگ ماشین آلات و تجهیزات پاسارگاد، شرکت مدیریت ساختمانی آریان پاسارگاد، شرکت خدمات صرافی و ارزی پاسارگاد، شرکت نسیم سلامت پاسارگاد و سایر اعضا می باشد.

 

سایت بیمه پاسارگاد، در آدرس اینترنتی pasargadinsurance.ir، در زمینه ارائه خدمات بیمه های اشخاص، اموال و مسئولیت فعالیت می کند. پرداخت حق بیمه، معرفی مراکز پرداخت خسارت، راهنمای دریافت خسارت، اعطای نمایندگی و معرفی مراکز درمانی طرف قرارداد، برخی از خدمات این پورتال می باشند. لازم به ذکر است، بر خلاف بسیاری از سامانه های بیمه ای، امکان خرید اینترنتی در این پورتال وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایت بیمه پارسیان parsianinsurance.ir

 

ثبت نام در سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir

در بخش قبل، به معرفی سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir و امکانات این سایت، به طور کلی، پرداختیم. از آنجا که ثبت نام، از بخش های اصلی بسیاری از سامانه ها، همچون سامانه بیمه معلم mic.co.ir، برای برخورداری از خدمات آنها می باشد، لازم است در این بخش، ورود به پورتال و امکان ثبت نام در سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir را نیز بررسی نماییم.

از آنجا که امکان خرید اینترنتی بیمه نامه، در سایت بیمه پاسارگاد وجود ندارد، این پورتال، بر خلاف سایر سامانه های اینترنتی بیمه ای، بخشی، تحت عنوان ثبت نام نداشته و برای برخورداری از خدمات آن، مانند پرداخت حق بیمه، استعلام بیمه نامه و مواردی از این قبیل، نیازی به ثبت نام نمی باشد.

 

 

 

پرداخت حق بیمه در سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir

در بخش های قبل، پس از معرفی سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir، ورود به پورتال، ثبت نام و امکان خرید بیمه در این سایت را بررسی نموده و گفتیم، برای استفاده از خدماتی همچون پرداخت حق بیمه در این پورتال، نیازی به ثبت نام در آن نمی باشد. در این بخش، نحوه پرداخت حق بیمه در این سایت را برای دارندگان بیمه های پاسارگاد، بررسی خواهیم نمود.

برای پرداخت حق بیمه در سایت بیمه پاسارگاد، پس از ورود به پورتال، به آدرس pasargadinsurance.ir، روی گزینه پرداخت حق بیمه، کلیک نمایید.

 

ورود به پورتال بیمه پاسارگاد

 

سپس، شناسه قبض و شناسه پرداخت خود را وارد نموده و روی گزینه بعدی، کلیک نمایید.

 

خرید بیمه نامه در سایت بیمه پاسارگاد

 

پس از انجام مراحل فوق، در ادامه، می توانید، برای پرداخت حق بیمه در سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir، اقدام نموده و حق بیمه های خود را به صورت اینترنتی، واریز نمایید.

بیشتر بخوانید: سایت بیمه دانا dana-insurance.com

 

استعلام بیمه نامه در سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir

در قسمت های قبل، ابتدا، سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir را معرفی نموده و در ادامه، نحوه ورود به پورتال، ثبت نام، امکان خرید اینترنتی بیمه نامه و پرداخت حق بیمه را در این پورتال، بررسی نمودیم. در این قسمت، به نحوه استعلام بیمه نامه در سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir، خواهیم پرداخت.

برای استعلام بیمه نامه در سایت بیمه پاسارگاد، پس از ورود به پورتال، به آدرس pasargadinsurance.ir، روی گزینه استعلام بیمه نامه، کلیک نمایید.

 

استعلام بیمه نامه در پورتال بیمه پاسارگاد

 

پس از نمایش صفحه زیر، شماره بیمه نامه، کد ملی و کد امنیتی را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

 

سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir

 

سپس می توانید، با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، برای استعلام بیمه نامه در سایت بیمه پاسارگاد، اقدامات لازم را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: سایت بیمه ملت melat.ir

 

خدمات سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir

در بخش های قبل، پس از بررسی سایت بیمه پاسارگاد، نحوه ورود به پورتال، ثبت نام، امکان خرید اینترنتی بیمه نامه، پرداخت حق بیمه و استعلام بیمه نامه در این پورتال را بررسی نمودیم. از آنجا که سایت بیمه پاسارگاد نیز مانند سایت بیمه سامان si24.ir، علاوه بر خدمات مذکور، از خدمات دیگری نیز برخوردار می باشد، در این بخش، به بررسی سایر خدمات این پورتال، خواهیم پرداخت.

خدمات بیمه پاسارگاد: در بخش خدمات بیمه پاسارگاد می توانید، محصولات این شرکت بیمه گر، از جمله بیمه های اشخاص، شامل بیمه عمر، درمان و حوادث، بیمه های اموال، شامل بیمه اتومبیل، آتش سوزی، باربری، مهندسی، ریسک های متنوع و در نهایت بیمه های مسئولیت مدنی، شامل بیمه های مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان و مسئولیت مدنی عمومی و حرفه ای را مشاهده نموده و خدمات و پوشش های هر یک را مطالعه نمایید.

شعب و نمایندگان: شعبه ها، نمایندگی ها، شرکت های نمایندگی، کارگزاران، مراکز پرداخت خسارت و ارزیابان خسارت، از بخش های موجود در بخش شعب و نمایندگان می باشد که با کلیک روی هر کدام، می توانید نام، کد، شماره تماس، آدرس و سایر اطلاعات لازم در مورد هر یک را مشاهده نمایید.

سامانه آموزش نمایندگان: در سامانه آموزش الکترونیکی نمایندگان بیمه پاسارگاد، تحت عنوان آکادمی آشنا، نمایندگان این شرکت بیمه می توانند، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، آموزش های جدید شرکت بیمه پاسارگاد برای نمایندگان را دریافت نمایند. 

اطلاعات بیمه ای: در بخش اطلاعات بیمه ای، می توانید، اصول و قوانین بیمه ای، شامل متن قانون بیمه، قانون بیمه شخص ثالث، حقوق بیمه گذاران، نحوه پرداخت هزینه های درمانی مصدومین، دستور العمل های مبارزه با پولشویی و همچنین، بخش تاریخچه بیمه را مشاهده نمایید.

مشاهده اطلاعات بیمه نامه عمر و تامین آتیه: بخش مشاهده اطلاعات بیمه نامه عمر و تامین آتیه، شامل اطلاعات وصول حق بیمه، اطلاعات وصول وام، برگه اقساط بیمه نامه و وام، اطلاعیه سود مشارکت در منافع و درگاه پرداخت اینترنتی حق بیمه می باشد که می توانید، با وارد کردن شماره بیمه نامه و کد ملی، اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

خدمات ویژه بیمه: در بخش خدمات ویژه بیمه می توانید، تخفیف‌های ویژه، برای بیمه‌ گذاران بیمه عمر و تامین آتیه، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی و تخفیف بیمه بدنه اتومبیل، ویژه سهامداران بانک پاسارگاد و میزان درصد تخفیف ها در هر یک را مشاهده نمایید.

اعطای نمایندگی: در بخش اعطای نمایندگی، می توانید، شرایط نمایندگی بیمه پاسارگاد و مدارک مورد نیاز برای آن را مطالعه نموده و در صورت تمایل، درخواست خود را ارسال نمایید. این شرکت بیمه، با هدف عرضه خدمات بیمه ای خود، پس از گذراندن مصاحبه حضوری و آموزش های لازم، با اهدای نمایندگی، همکاری خود را با متقاضیان، آغاز می نماید.

مراکز درمانی طرف قرارداد: در بخش مراکز درمانی طرف قرارداد، می توانید، از قسمت جستجو، در استان و شهر مورد نظر، مرکز درمانی مورد نیاز طرف قرارداد با بیمه پاسارگاد، در زمینه خدمات بیمارستانی و پاراکلینیکی و خدمات دندانپزشکی را مشاهده نمایید. برای جستجو می بایست، استان، شهر، نوع قرارداد و صدور را مشخص نمایید.

سامانه ثبت پیشنهاد و شکایت: در سامانه ثبت پیشنهاد و شکایت، می توانید، با وارد کردن نام، کد ملی، شماره تماس، پست الکترونیک و متن شکایت، شکایت یا پیشنهاد خود را ارسال نمایید. همچنین، لازم است، مشخص نمایید که شکایت شما، در زمینه کارکنان یا بیمه نامه می باشد.

استعلام و دریافت بیمه شخص ثالث: در بخش استعلام و دریافت بیمه شخص ثالث، می توانید، با وارد کردن کد ملی، شماره بیمه نامه و کلمه امنیتی، استعلام بیمه نامه خود را مشاهده نموده و اقدام به دریافت نسخه چاپی بیمه نامه شخص ثالث خود نمایید.

بیشتر بخوانید: سایت بیمه سرمد sarmadins.ir

 

نحوه دانلود برنامه بیمه پاسارگاد

در بخش های قبل، ابتدا سایت بیمه پاسارگاد را معرفی نموده و سپس نحوه ورود به پورتال، ثبت نام، امکان خرید اینترنتی بیمه نامه، پرداخت حق بیمه، استعلام بیمه نامه و سایر خدمات اینترنتی سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir را بررسی نمودیم. از آنجا که برخی خدمات شرکت بیمه پاسارگاد، در نرم افزار موبایلی آن ارائه می شود، در این بخش، نحوه دانلود برنامه بیمه پاسارگاد را بررسی خواهیم نمود.

برای دانلود این نرم افزار می بایست، پس از ورود به پورتال، به آدرس pasargadinsurance.ir، بر روی گزینه سامانه موبایلی، کلیک نمایید.

 

ورود به پورتال بیمه پاسارگاد

 

سپس با کلیک روی دانلود ورژن اندروید، اقدام به دانلود برنامه بیمه پاسارگاد نمایید.

 

خرید بیمه نامه در سایت بیمه پاسارگاد

 

شرکت بیمه پاسارگاد، با هدف تسهیل در پرداخت اقساط بیمه نامه‌ ها، اپلیکیشن همراه بیمه پاسارگاد را راه اندازی نموده است. امکانات این نرم افزار، شامل امکان پرداخت اقساط، بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه، مشاهده سوابق پرداخت اقساط حق بیمه، مشاهده اندوخته بیمه نامه و امکان استفاده بیمه‌ گذاران غیر ایرانی می باشد.

در ادامه بخوانید: سایت بیمه کوثر kins.ir

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت بیمه پاسارگاد ​در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت بیمه پاسارگاد پاسخ دهند.

سوالات متداول

 

1- آدرس سایت بیمه پاسارگاد چیست؟

بیمه پاسارگاد در آدرس اینترنتی pasargadinsurance.ir فعالیت می کند برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

 

2- پرداخت حق بیمه در سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir چگونه است؟

برای پرداخت حق بیمه در سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir می بایست از بخش پرداخت حق بیمه مندرج در نوار بالای سامانه اقدام نمود که در متن مقاله با ذکر جزئیات آموزش داده شده است.

 

3- استعلام بیمه نامه در سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir چگونه است؟

برای استعلام بیمه نامه در سایت بیمه پاسارگاد pasargadinsurance.ir می بایست از بخش استعلام بیمه نامه مندرج در نوار بالای سامانه اقدام نمود برای دریافت جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

منبع : سایت بیمه پاسارگاد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JO9y
نظرتان را بنویسید