خرید سهام پرسپولیس

خرید سهام پرسپولیس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

باشگاه پرسپولیس، جهت واگذاری سهام خود، در بازار فرابورس، ثبت شده است. نحوه خرید سهام باشگاه پرسپولیس در بورس، از طریق کارگزاری ها بوده و از شرایط خرید این سهام، می توان به داشتن کد بورسی، اشاره کرد. همچنین، قیمت ارزش سهام این باشگاه، 3210 میلیارد تومان است و زمان خرید آن پس از درج نماد، در بازار پایه، مشخص می شود.

 

 

خرید سهام برند های معروف و پر طرفدار، یکی از گزینه های بسیار جذاب، برای سرمایه گذاران، در بازار بورس می باشد. تعداد سهم هایی که زمان عرضه سهام شرکت های بزرگ به فروش می رسند، به تعداد قابل توجهی بوده و در واقع، با توجه به محبوبیت آن عرضه کننده، برای طرفدارانش، می تواند سودآوری مطلوبی را نیز به همراه داشته باشد.

در طی سال های اخیر، به دلایل مختلفی، واگذاری سهام باشگاه پرطرفدار پرسپولیس، به تاخیر افتاده بود. پس از مدت های طولانی، به تازگی، مراحل ثبت سهام باشگاه پرسپولیس، در بازار فرابورس ایران، انجام شده است. ورود باشگاه پرسپولیس، به بازار سرمایه و واگذاری سهام آن، تب و تاب جدیدی را در این بازار مالی، ایجاد کرده است.

با توجه به اهمیت نحوه خرید سهام باشگاه پرسپولیس در بورس، برای هواداران این باشگاه و همچنین، سرمایه گذاران بازار بورس، در ادامه، در رابطه با نحوه خرید سهام باشگاه پرسپولیس در بورس، شرایط لازم برای دریافت آن، قیمت ارزش سهام این باشگاه و همچنین، زمان خرید این سهام، مطالبی آورده شده است.



 

نحوه خرید سهام پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس، با داشتن ثروت زیاد و همچنین، طرفداران چند ده میلیونی خود، ادعا دارد تا کنون، از بسیاری از ظرفیت های باشگاهی، که توانایی این باشگاه بزرگ را نشان می دهد، استفاده نکرده است. سرمایه گذاری در این بنگاه بزرگ اقتصادی، با تعداد بسیار زیادی طرفدار، می تواند ارزش سرمایه گذاری قابل توجهی را برای طرفداران و باشگاه، در پی داشته باشد.

 

متقاضیان، برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس، می بایست در رابطه با ارزش خالص این باشگاه معروف و همچنین، در رابطه با ارزش هر سهم آن، که برای عرضه این سهام، در نظر گرفته شده است، اطلاعات لازم را داشته و پس از کسب این اطلاعات، برای خرید آن، اقدام نمایند. در ادامه، در رابطه با نحوه خرید سهام باشگاه پرسپولیس در بورس و همچنین، عواملی که می بایست، متقاضیان دریافت این سهام، پیش از خرید این سهام، به آن ها توجه داشته باشند، توضیحات لازم، آورده شده است.

 

سرمایه گذاران، جهت خرید سهام پرسپولیس، در بازار فرابورس ایران، می توانند همانند خرید دیگر سهام ها در بازار بورس اوراق بهادار، به صورت اینترنتی، اقدام نمایند. متقاضیان، می بایست ابتدا، در سامانه جامع اطلاعات مشتریان یا همان سامانه سجام، ثبت نام نموده و سپس، با انجام احراز هویت آن، کد معاملاتی خود را از طریق این سامانه، دریافت نمایند.

 

متقاضیان، توجه داشته باشند، پس از دریافت کد معاملاتی خود، می بایست در یکی از کارگزاری های رسمی نیز ثبت نام نموده و همچنین، پس از انجام فرآیند احراز هویت کارگزاری، می توانند به راحتی، جهت خرید سهام از نماد پرسپولیس در بورس، از طریق سامانه معاملاتی کارگزاری خود اقدام کنند.

 

افرادی که قصد دارند، کد سهامداری خود را به صورت غیر حضوری، دریافت نمایند، می توانند از طریق سایت sejam.ir، اقدام کنند. جهت راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ثبت نام در سامانه سجام، جهت دریافت کد سهامداری، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

حتما بخوانید: ثبت نام سامانه سجام

 

شرایط لازم برای خرید سهام پرسپولیس

جهت سرمایه گذاری در شرکت سپرده گذاری مرکزی، نیاز است که متقاضیان، دارای یک سری شرایط باشند تا بتوانند برای انجام معاملات مختلف، اقدام کنند. سهام نماد پرسپولیس در بورس نیز به افرادی تعلق می گیرد که واجد شرایط لازم بوده و سپس، می توانند با توجه به نحوه خرید سهام باشگاه پرسپولیس در بورس، اقدام نمایند.

در حال حاضر، کارگزاری های مختلفی، وجود دارند که اقدام به ارائه خدمات مختلف، جهت معاملات در بازار سرمایه می کنند که هر کدام از این کارگزاری ها، پلتفرم های معاملاتی مخصوص به خود را دارند. به طور کلی، بر اساس نحوه خرید سهام باشگاه پرسپولیس در بورس، نیاز است که سرمایه گذاران، شرایط زیر را داشته باشند:

 

افرادی که قصد خرید سهام پرسپولیس را دارند، می بایست کد بورسی داشته باشند.

افراد، جهت خرید سهام پرسپولیس، می توانند از طریق سامانه معاملاتی کارگزاری های معتبر، این سهام را به صورت آنلاین، خریداری نمایند.

متقاضیان، می بایست حساب کارگزاری خود را شارژ کنند.

جهت خرید سهام باشگاه پرسپولیس، محدودیت سنی، تعریف نشده است.

در عرضه سهام باشگاه پرسپولیس، برای سهامداران خرد، یک سقف، تعیین می گردد.

 

افراد متقاضی، پس از ثبت نام اینترنتی، در سامانه سجام، می بایست جهت تکمیل مراحل دریافت کد معاملاتی خود، فرآیند احراز هویت سجام را انجام دهند. جهت راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه انجام احراز هویت سجام، به صورت حضوری و یا غیر حضوری، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

بیشتر بخوانید: نحوه احراز هویت سجام

 

 

 

 

 

قیمت سهام پرسپولیس

جهت تعیین ارزش سهام و همچنین، قیمت هر سهم آن، عوامل مختلفی تاثیر گذار می باشند. بر مبنای ارزش گذاری، بر اساس آیین نامه اجرایی شیوه قیمت‌ گذاری بنگاه‌ ها، ارزش روز دارایی باشگاه پرسپولیس، به قیمت 3200 میلیارد تومان و ارزش دارایی های ثابت پرسپولیس، 1100 میلیارد تومان می باشد. همچنین، بدهی های پرسپولیس، 330 میلیارد تومان، برآورد شده است.

 

افرادی که تمایل دارند، ارزش سبد دارایی سهام های خود در شرکت سپرده گذاری مرکزی را به صورت غیر حضوری، مشاهده کنند، می توانند از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه، اقدام نمایند.

 

همچنین، در رابطه با ارزش برند پرسپولیس، طبق استاندارد های موجود، ارزش این برند، 1984 میلیارد تومان می باشد. حال، با توجه به بررسی های صورت گرفته، در رابطه با تعیین قیمت سهام باشگاه پرسپولیس، ارزش سهام این باشگاه، 3210 میلیارد تومان محاسبه گردیده است.

 

افرادی که تمایل دارند، در بازار مالی بورس، سرمایه گذاری کنند، لازم است، در رابطه با میزان دریافت کارمزد معاملاتی هر یک از کارگزاری های فعال در زمینه معاملات بورسی، مطلع باشند. جهت راهنمایی بیشتر، در رابطه با میزان کارمزد معاملات بورس، به لینک زیر مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید: کارمزد معاملات بورس

 

زمان خرید سهام پرسپولیس

با توجه به اینکه در بازار های پایه، پس از درج نماد بورس سهام، معاملات صورت می گیرد و در این حالت، معمولا، عرضه اولیه ارائه نمی شود، تاریخ دقیق خرید سهام پرسپولیس نیز به این صورت می باشد که پس از درج نماد آن، در بازار پایه، سرمایه گذاران، به راحتی می توانند، جهت خرید این سهام، در بازار فرابورس ایران، اقدام کنند.

 

همچنین، لازم به ذکر است که با توجه به اینکه خصوصی سازی و ثبت باشگاه پرسپولیس در بازار فرابورس ایران، در تاریخ 1 اسفند ماه 1400، به طور رسمی، صورت گرفته است، اما، مدت زمان مشخصی، برای درج نماد باشگاه پرسپولیس، در بازار پایه، تا کنون اعلام نشده، در حال حاضر، امکان خرید سهام پرسپولیس، وجود ندارد.

 

 

به محض مشخص شدن زمان خرید سهام پرسپولیس، متن مقاله به روز رسانی شده و زمان خرید این سهام، اعلام می گردد.

 

افرادی که تمایل دارند، سهام باشگاه استقلال تهران را خریداری نمایند، لازم است در رابطه با نحوه خرید سهام این باشگاه، در این بازار فرابورس ایران، آشنا شوند. جهت راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه خرید سهام استقلال، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

در ادامه بخوانید: خرید سهام استقلال

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید سهام پرسپولیس در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین، کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون خرید سهام پرسپولیس پاسخ دهند.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️نحوه خرید سهام پرسپولیس به چه صورت می باشد؟

✔️خرید سهام پرسپولیس از طریق سامانه های معاملاتی کارگزاری های رسمی امکان پذیر می باشد که در متن مقاله توضیحات لازم آورده شده است.

 

2- ✔️شرایط لازم برای خرید سهام پرسپولیس به چه صورت است؟

✔️یکی از شرایط خرید سهام پرسپولیس این است که متقاضی دارای کد بورسی باشد که در متن مقاله نیز دیگر شرایط لازم توضیح داده شده است.

 

3- ✔️زمان خرید سهام پرسپولیس چه موقع می باشد؟

✔️زمان خرید سهام پرسپولیس پس از درج نماد باشگاه پرسپولیس در بازار پایه می باشد که در متن مقاله توضیحات لازم آورده شده است .

منبع : خرید سهام پرسپولیس

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EJVl
نظرتان را بنویسید