ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که ثبت نام خود را برای پذیرش بدون آزمون مقاطع کاردانی یا کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی ورودی مهر و بهمن سال 1400 انجام داده اند ، در صورت نیاز می توانند در زمان تعیین شده اطلاعات ثبت نامی و یا اولویت های انتخابی خود را ویرایش کرده و یا تکمیل کنند .




دانشگاه های غیرانتفاعی به دلیل تنوع رشته های بدون کنکور ارائه شده و هزینه و شهریه معقول نظر داوطلبان بسیاری را جلب کرده اند . معمولا پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 برای متقاضیان دو بار در سال برای ورودی نیمسال اول و نیمسال دوم انجام شده است .

برای هر ورودی داوطلبان باید پیش از ثبت نام از تمامی شرایط پذیرش این دانشگاه هاو رشته های ارائه شده مطلع باشند .در بعضی از موارد داوطلب پس از تکمیل و تایید ثبت نام و انتخاب رشته خود متوجه برخی ایرادات و نواقص در ثبت نام خود می شوند و نیاز به ویرایش این اطلاعات دارند .

بنابراین برای آگاه سازی این دسته از داوطلبان از زمان و نحوه اصلاح اطلاعات ثبت نامی این دانشگاه در ادامه این مقاله زمان و نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی سال 1400 را توضیح داده ایم .



زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400
در هر دوره از نام نویسی پذیرش رشته های بدون آزمون دانشگاه های غیر انتفاعی ، امکان ویرایش ثبت نام و انتخاب رشته از ابتدا تا انتهای مهلت ثبت نام این دانشگاه ها وجود داشته است . بنابراین می توان گفت همین رویه را برای ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 نیز خواهیم داشت .



زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400



با توجه به زمان ویرایش و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی سال های قبلی علی الخصوص سال گذشته که از اوایل مرداد ماه آغاز شده است ، احتمالا مهلت ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ورودی مهر ماه سال 1400 نیز مشابه سال گذشته بوده و از اوایل مرداد آغاز خواهد شد.





ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400 احتمالا از اوایل مرداد آغاز می شود



زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400



در طی سال های اخیر مهلت ثبت نام و مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی و انتخاب رشته ورودی بهمن پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی معمولا از اواخر آذر ماه آغاز شده است. با استناد به این موضوع احتمالا زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 نیز از اواخر آذر آغاز خواهد شد.





ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400 احتمالا از اواخر آذر ماه آغاز می شود



به محض انتشار اطلاعیه ای در خصوص  زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر یا بهمن 1400 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: لیست رشته های دانشگاه غیر انتفاعی





نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400
با توجه به اینترنتی بودن ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ورودی مهر و بهمن ، داوطلبان این ورودی کافیست برای ویرایش اطلاعات خود در زمان مقرر مجددا وارد سایت ثبت نامی یعنی سایت سازمان سنجش شوند و با ورود به سامانه ثبت نام و لینک ویرایش ، موارد مورد نظر خود را تغییر داده و یا تکمیل کنند .



راهنمای تصویری نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400



1 - جست و جوی عبارت " سازمان سنجش " در کادر میانی مرورگر و یا جست و جوی عبارت " sanjesh.org " در کادر بالای مرورگر 







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده " سازمان سنجش آموزش کشور "







3 - ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه " سراسری " از منوی سمت راست سایت و انتخاب گزینه " سامانه ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1400 " در صفحه باز شده







4 - انتخاب گزینه " ورود به سیستم " از منوی سمت راست صفحه







5 - ورود به صفحه شخصی ثبت نام با استفاده از " کد رهگیری ، شماره پرونده و کد ملی " و ویرایش اطلاعات







در صورتی که داوطلبی به اطلاعات شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1400 خود دسترسی ندارد می تواند مجددا این اطلاعات را از طریق سایت سازمان سنجش بازیابی کند .

در ادامه بخوانید: بازیابی شماره پرونده ثبت نام بدون کنکور









اگر در زمینه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 سوالی دارید می توانید سئوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بپرسید . همچنین برای اطلاع از آخرین  اخبار دانشگاه های بدون کنکور عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید .












سوالات متداول


1- چه زمانی می توان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی را ویرایش کرد ؟
معمولا ویرایش ثبت نام این دانشگاه همزمان با مهلت نام نویسی این دانشگاه ها انجام می شود که تاریخ دقیق آغاز و پایان آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- آیا امکان جا به جایی اولویت های انتخابی دانشگاه های غیر انتفاعی وجود دارد ؟
بله . همانطور که در مقاله توضیح داده شده داوطلبان می توانند برای جا به جایی و ویرایش اولویت های خود اقدام کنند .




3- چگونه می توان ثبت نام مهر دانشگاه غیر انتفاعی را ویرایش کرد ؟
داوطلبان می توانند با ورود مجدد به سایت و لینک ثبت نام ، ویرایش مورد نظر را انجام دهند که نحوه آن در مقاله کاملا توضیح داده شده است .

منبع : ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jznB
نظرتان را بنویسید