ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان متقاضی ویرایش اطلاعات ثبت شده ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 اعم از اطلاعات فردی و تحصیلی وارد شده در فرم ثبت نام و فرم انتخاب رشته ، می توانند در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش به سایت و سامانه ثبت نام مراجعه کرده و به صورت اینترنتی اطلاعات لازم را ویرایش کنند.



برخی از داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بنا به هر علت ، پس از تایید نهایی اطلاعات ثبت شده در سامانه و ارسال اطلاعات در سایت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 1400 به ویرایش اطلاعات ثبت نامی یا انتخاب رشته خود نیاز پیدا می کند .

سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری ثبت نام و پذیرش رشته های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1400 برای این دسته از داوطلبان در مهلتی مشخص لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر اتفاعی مهر و بهمن 1400 را فعال می کند.

لذا به منظور تسهیل فرآیند ویرایش اطلاعات داوطلبان متقاضی پذیرش سال جاری در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه ویرایش ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور غیرانتفاعی مهر و بهمن 1400 را ارائه داده ایم .



زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400
هر ساله مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی همزمان با آغاز مهلت ثبت نام این دانشگاه شروع شده و تا انتهای مهلت ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه ادامه دارد لذا زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400 نیز همزمان با ثبت نام این دانشگاه خواهد بود.



با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای در خصوص مهلت ویرایش و آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 ، با استناد به سال گذشته پیش بینی می شود که مهلت ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400 نیز مشابه سال قبل بوده و احتمالا از اوایل مرداد ماه آغاز خواهد شد.





ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400 احتمالا از اوایل مرداد ماه آغاز می شود



خاطر نشان می شود به محض اعلام شدن زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400 و یا تمدید شدن مهلت ویرایش ثبت نام این دانشگاه علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400





نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400
داوطلبان متقاضی ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400 می توانند در مهلت تعیین شده سازمان سنجش با مراجعه به سایت sanjesh.org بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و ورود به صفحه شخصی خود در سامانه پذیرش بر اساس سوابق سال جاری ، اطلاعات مورد نیاز را اصلاح کنند.



مراحل ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400



مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

انتخاب گزینه " سراسری " از منوی سایت سازمان سنجش

انتخاب گزینه " سامانه پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 1400 "

انتخاب گزینه ورود به سیستم

وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و فردی خواسته شده

ورود به صفحه ثبت نام و ویرایش اطلاعات مورد نظر خود





به محض آغاز مهلت ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400 لینک ورود به سامانه ویرایش در این قسمت فعال خواهد شد



راهنمای تصویری مراحل ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400



1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه " سراسری " و " سامانه ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1400 "







2 - انتخاب گزینه " ورود به سیستم " از منوی سمت راست صفحه سامانه ثبت نام







3 - ورود به صفحه شخصی ثبت نام با استفاده از " کد رهگیری ، شماره پرونده " و یا " شاماره پرونده ، سال تولد و کد ملی "







به داوطلبان توصیه می شوذ با توجه به امکان انتشار اصلاحیه ای برای شرایط یا رشته های مندرج در دفترچه ثبت نام بدون ازمون دانشگاه غیرانتفاعی 1400 نخست دفترچه  راهنمای این دانشگاه را بررسی کرده و سپس برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400









مشاوره ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400
داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 لازم است قبل از ورود به سامانه ثبت نام اطلاعات و مدارک مورد نیاز خود را مطابق آنچه در دفترچه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر و بهمن 1400 درج شده است آماده نموده تا درصد و میزان خطا در ورود اطلاعات به صفر برسد و نیازی به ایجاد تغییر در اطلاعات ثبت نامی نباشد .



هر داوطلب می تواند برای بهبود سرعت ثبت نام خود فرم پیش نویس آورده شده در انتهای دفترچه را تکمیل نماید که این امر کمک می کند داوطلبان ثبت نام بدون نقصی را انجام دهد . با این حال برخی از داوطلبان به هر علت ، پس از تایید نهایی و ارسال اطلاعات ثبت شده در سایت به ویرایش اطلاعات خود نیاز پیدا می کنند .



بنابراین به این دسته از داوطلبان توصیه می شود برای کاهش درصد خطا نخست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام رشته های بدون ازمون دانشگاه غیرانتفاعی سال 1400 را آماده کرده و سپس برای نام نویسی خود اقدام کنند.

در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400







اگر پس از مطالعه جزئیات ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 سوالی در خصوص زمان و نحوه ویرایش ثبت نام این دانشگاه دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید.




سوالات متداول


1- آیا امکان ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی 1400 وجود دارد ؟
بله . داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده ثبت نام خود را ویرایش کنند که نحوه آن در مقاله توضیح داده شده است .




2- چه اطلاعاتی را می توان در ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی 1400 ویرایش کرد ؟
داوطلبان ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی 1400 می توانند اطلاعات فردی و تحصیلی و اولویت های انتخابی خود را ویرایش کنند .




3- چگونه می توان ثبت نام ورودی مهر 1400 دانشگاه غیر انتفاعی را ویرایش کرد ؟
داوطلبان باید ثبت نام این ورودی را بصورت اینترنتی ویرایش کنند که مراحل آن در مقاله توضیح داده شده است .

منبع : ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wQkg
نظرتان را بنویسید