فیلم تدریس درس هفدهم مدرسه ی هوشمند فارسی پایه چهارم دبستان

فیلم تدریس درس هفدهم مدرسه ی هوشمند فارسی پایه چهارم دبستان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی و والدینی که دارای فرزند در حال تحصیل در پایه چهارم ابتدایی هستند با توجه به تعطیلی آموزش های حضوری مدارس ، می توانند برای یادگیری بهتر فرزندان خود و همچنین آمادگی بیشتر آن ها در امتحانات فارسی چهارم ابتدایی فیلم های آموزشی مربوط به درس هفدهم فارسی چهارم ابتدایی را دریافت کرده و مشاهده نمایند .

برای مشاوره برنامه ریزی درسی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی




کتاب فارسی چهارم  ابتدایی شامل یادگیری ابتدایی حروف الفبای فارسی و آموزش تلفظ صحیح لغات و کلمات فارسی می شود . در این کتاب دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی یاد می گیرند که با استفاده از حروفی که آموزش دیده اند کلمه بسازند و به وسیله آن کلمات ، جملات ساده و با معنی تشکیل دهند .

از طرفی هم درس هفدهم فارسی چهارم ابتدایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، چرا که مطالب ابتدایی و پایه ای مرتبط با فصل های دیگر در این درس آموزش داده می شوند و در صورتی که دانش آموزان این درس را به طور کامل و صحیح یاد نگیرند نمی توانند منظور و مفهموم دروس بعدی را نیز درک کرده و بیاموزند .

با وجود گسترش بیماری کرونا و تعطیلی آموزش های مدارس و مراکز آموزشی یادگیری دروسی مانند درس فارسی از طریق فضای مجازی تا حدودی دشوار و غیر قابل درک است . راه حل ارائه شده از طرف آموزش و پرورش در ایام اخیر برای این مشکل تهیه و تولید فیلم های آموزشی هر فصل از کتب درس فارسی چهارم ابتدایی می باشد .

با توجه به این که موضوع عنوان شده برای خانواده ها و دانش آموزان بسیار با اهمیت بود و مورد توجه آنان می باشد لذا در ادامه این مقاله جزئیات هر بخش از فصل هفدهم فارسی چهارم ابتدایی را بررسی کرده و فیلم های آموزشی آن ها را نیز در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم .



فیلم کامل درس هفدهم مدرسه ی هوشمند پایه چهارم دبستان
در این قسمت فیلم تدریس تمامی مباحث و موضوعات درس هفدهم فارسی پایه چهارم دبستان به طور خلاصه و با ارائه مثال های متنوع ، برای دانلود دانش آموزان کلاس چهارم دبستان قرار داده شده است .






 دانلود فیلم کامل درس هفدهم مدرسه ی هوشمند فارسی چهارم ابتدایی



بیشتر بخوانید: فیلم تدریس پایه چهارم ابتدایی



بخش اول مدرسه ی هوشمند قسمت 1
در این قسمت فیلم تدریس بخش اول درس هفدهم فارسی پایه چهارم دبستان ، برای دانلود دانش آموزان کلاس چهارم دبستان قرار داده شده است .






 دانلود فیلم بخش اول مدرسه ی هوشمند قسمت 1 درس هفدهم فارسی چهارم ابتدایی



بخش دوم مدرسه ی هوشمند 1
در این قسمت دانش آموزان می توانند تمرینات مربوط به بخش دوم درس هفدهم فارسی چهارم دبستان را پس از دانلود فیلم تدریس و آموزش این بخش ، مشاهده نمایند .






 دانلود فیلم بخش دوم مدرسه هوشمند 1 درس هفدهم فارسی چهارم ابتدایی



بخش سوم واژه آموزی
در بخش سوم درس هفدهم کتاب فارسی چهارم مباحث مختلفی ارائه شده است که با دانلود فیلم آموزشی زیر می توانید تدریس دروس مربوطه را مشاهده نمایید .






 دانلود فیلم بخش سوم واژه آموزی درس هفدهم فارسی چهارم ابتدایی



بخش چهارم نیایش
در این بخش دانش آموزان می توانند تمرینات مربوط به بخش چهارم درس هفدهم فارسی چهارم دبستان را پس از دانلود فیلم تدریس و آموزش این قسمت ، مشاهده نمایند .






 دانلود فیلم بخش چهارم نیایش فارسی چهارم ابتدایی



بخش پنجم مرور مدرسه ی هوشمند قسمت 2
در این بخش دانش آموزان می توانند آموزش های مربوط به بخش پنجم درس هفدهم فارسی چهارم دبستان را پس از دانلود فیلم تدریس و آموزش این قسمت ، مشاهده نمایند .






 دانلود فیلم بخش پنجم مدرسه هوشمند قسمت 2 فارسی چهارم ابتدایی



بخش ششم مرور نیایش قسمت 1
دانش آموزان می توانند مطالب مرتبط با بخش ششم درس هفدهم فارسی چهارم دبستان را از طریق دانلود فیلم تدریس و آموزش این قسمت ، مشاهده نمایند .






 دانلود فیلم بخش ششم نیایش قسمت 1 فارسی چهارم ابتدایی



بخش هفتم کارت اعتباری
 تمرینات مربوط به بخش هفتم درس هفدهم فارسی چهارم دبستان را پس از دانلود فیلم تدریس و آموزش این قسمت ، قابل مشاهده خواهد بود .






 دانلود فیلم بخش هفتم کارت اعتباری فارسی چهارم ابتدایی



بخش هفتم مثل
 تمرینات مربوط به بخش هفتم درس هفدهم فارسی چهارم دبستان را پس از دانلود فیلم تدریس و آموزش این قسمت ، قابل مشاهده خواهد بود .






 دانلود فیلم بخش هفتم مثل فارسی چهارم ابتدایی





 دانش آموزان می توانند برای دریافت آخرین اخبار مربوط به آموزش دروس پایه چهارم ابتدایی عضو کانال تلگرامی مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی هیوا را دنبال نمایند . همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسش درباره جزئیات فیلم های آموزشی کتاب های درسی می توانید با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .



در ادامه بخوانید: نمونه سوالات فارسی چهارم ابتدایی با پاسخ تشریحی



سوالات متداول


1- موضوعات عنوان شده در درس هفدهم فارسی چهارم دبستان چه مواردی هستند ؟
تمام موارد مطرح شده در درس هفدهم فارسی چهارم ابتدایی در این مقاله بررسی شده است .




2- درس هفدهم فارسی چهارم ابتدایی شامل چه آموزش هایی می شود ؟
جزئیات مربوط به آموزش های فارسی چهارم ابتدایی در این مقاله توضیح داده شده است .




3- موضوعات عنوان شده در درس هفدهم فارسی چهارم دبستان چه مواردی هستند ؟
تمام موارد مطرح شده در درس هفدهم فارسی چهارم ابتدایی در این مقاله بررسی شده است .

منبع : فیلم تدریس درس هفدهم مدرسه ی هوشمند فارسی پایه چهارم دبستان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qy60
نظرتان را بنویسید