پذیرش رشته های بدون کنکور پیراپزشکی دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
پذیرش رشته های بدون کنکور پیراپزشکی دانشگاه آزاد
رشته های بدون کنکور پیراپزشکی دانشگاه آزاد یکی از رشته های پرطرفدار میباشد که متقاضیان عزیزمیتوانند جهت ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبین گرامی توجه داشته باشید که ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور دارای شرایط و ضوابط است که در صورت دارا بودن این شرایط میتوانید در دو ترم مهر و بهمن اقدام به ثبت نام نمایید.
جهت اطلاع از رشته های بدون کنکور پیراپزشکی دانشگاه آزاد و لیست رشته های پیراپزشکی بدون آزمون آزاد و نحوه پذیرش در این رشته ها می توانید از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

شرایط ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی

احتمال ارائه شدن رشته های پیراپزشکی بدون کنکور نزدیک به صفر است. اما اگر ارائه شوند ، از طریق دفترچه انتخاب رشته کنکور و یا به صورت جداگانه قابل مشاهده خواهند بود. در سال های گذشته ، پذیرش در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور مشروط بر دارا بودن برخی شرایط بود که عبارتند از:
• دارا بودن دیپلم 3 ساله متوسطه نظام جدید و دوره پیش دانشگاهی
• دارا بودن حداقل معدل کتبی دیپلم 15
• دارا بودن سلامت جسمی و روانی متناسب با رشته مورد نظر
• دارا بودن حداقل سن 18 و حداکثر 25 سال تمام و در صورت انجام خدمت سربازی 27 سال تمام
• دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی ، مجاز به ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیراپزشکی نمی باشند.
• داوطلبان آقا نباید از لحاظ وضعیت نظام وظیفه مشکلی برای ثبت نام داشته باشند.
• رشته های بدون کنکور پیراپزشکی فقط در مقطع کاردانی ارائه می شوند.
• دانشجویان ملزم به گذراندن تعهد خدمت 3 برابر طول مدت تحصیل در یکی از مراکز پزشکی معرفی شده توسط دانشگاه ، هستند.
• ادامه تحصیل دانشجویان رشته های بدون کنکور پیراپزشکی در مقطع کارشناسی و بالاتر ، مشروط به گذراندن دوره تعهد خدمت می باشد.
• داوطلبان متاهل باید رضایت همسر خود را کسب کنند.
• تحصیل در این رشته ها رایگان می باشد ولی در سال 97 ، اگر داوطلبی قصد گذراندن دوره تعهد خدمت را نداشت ، باید شهریه ای معادل 2/500/000 تومان برای هر ترم پرداخت می کرد. چنان چه پذیرش این رشته ها ، در سال های آینده نیز بر اساس سوابق تحصیلی صورت گیرد ، شهریه پرداختی با افزایش قیمت همراه خواهد بود.
توجه داشته باشید که رشته های پیراپزشکی فقط در بعضی از دانشگاه های روزانه و بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شده بودند و متقاضیان باید حتما در کنکور تجربی شرکت می کردند تا مجاز به انتخاب این رشته ها می شدند. مجددا تاکید می کنیم که تمام رشته های نام برده در مطلب فوق ، متعلق به دوره های گذشته بوده و لزوما برای تمام دوره های آزمون سراسری ، صدق نمی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از لینک های پزشکی بدون کنکور ، دندانپزشکی بدون کنکور و پرستاری بدون کنکور ، استفاده کنید.
جهت اطلاع از رشته های بدون کنکور پیراپزشکی دانشگاه آزاد و لیست رشته های پیراپزشکی بدون آزمون آزاد و نحوه پذیرش در این رشته ها می توانید از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب


رشته‌ های تجربی بدون کنکور گروه پیراپزشکی و گروه پزشکی


 کاردانی فوریت‌ های پزشکی بدون کنکور

 کاردانی پرستاری بدون کنکور

 کاردانی مامایی بدون کنکور

 کاردانی اتاق عمل بدون کنکور

 کاردانی مدارک پزشکی بدون کنکور

 کاردانی تکنولوژی پرتو شناسی(رادیولوژی) بدون کنکور

 کاردانی تکنولوژی پرتو درمانی (رادیوتراپی) بدون کنکور

 کاردانی هوشبری بدون کنکور

 کاردانی علوم آزمایشگاهی بدون کنکور

 کاردانی تکنولوژی پزشکی هسته‌ ای بدون کنکور

 کاردانی بهداشت عمومی بدون کنکور

 کاردانی بهداشت حرفه‌ ای بدون کنکور

 کاردانی بهداشت محیط بدون کنکور
که از بین رشته های فوق کاردانی مامایی ، کاردانی علوم آزمایشگاهی ، کاردانی رادیولوژی ، کاردانی بهداشت محیط و کاردانی بهداشت عمومی با توجه به شرایط کاری که دارند از اقبال بیشتری در بین دانش پذیران برخوردار می باشند.

نحوه ثبت نام در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی

داوطلبانی که واجد شرایط عمومی و اختصاصی در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور هستند میتوانند جهت ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سامانه انجام میگیرد و شما عزیزان میتوانید با ورود به سامانه دانشگاه آزا به صورت الکترونیکی جهت پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی اقدام نمایند.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد که شامل تمامی اطلاعات مربوط به رشته های پیراپزکی بدون کنکور میباشد قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. متقاضیان عزیزبا توجه به پرطردار بودن این رشته پیشنهاد میشود هر چه سریعتر جهت ثبت نام اقدام نمایید.
منبع : رشته های بدون کنکور پیراپزشکی آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jjVz
نظرتان را بنویسید