زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که دو روز پس از انتشار دفترچه مهلت ثبت نام خواهید داشت. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98 همانند سنوات گذشته از طریق سامانه بوده و دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما میتوانید دانلود دفترچه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.
شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99

شرایط عمومی

• اعتقاد داشتن به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جهموری اسلامی ایران
• عدم دشمنی و کینه با نظام جمهوری اسلامی ایران
• الزام به انجام احکام عملی دین اسلام
• متناسب بودن وضعیت جسمانی داوطلب با رشته انتخابی
• عدم شهرت به انجام کارهای غیراخلاقی در طی دوران شغلی و تحصیلی
• نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی

• دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم متوسطه 3 ساله نظری یا دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش برای ثبت نام دوره کاردانی
• دارا بودن مدرک کاردانی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات برای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته
• داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری می باشند نیز می توانند ثبت نام بدون آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته را انجام دهند.
• داوطلبانی که بدون توجه به نوع رشته فارغ التحصیلی خود در رشته ای غیرهمنام با مدرک تحصیلی خود ثبت نام می کنند ، می بایست دروس جبرانی و پیش نیاز رشته پذیرفته شده را بگذرانند.
• دارا بودن شرایط مربوط به وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت)
• در خصوص نحوه گزینش دانشجو لازم است بگوییم که پذیرش داوطلبان بر اساس معدل کل مدرک تحصیلی و با در نظر گرفتن سهمیه های مربوط به شاغلین ، متقاضیان بومی و ایثار گر انجام می گیرد. به عبارت دیگر منظور از داوطلب شاغل یعنی در دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و غیر دولتی فعالیت داشته باشد، در زمان ثبت نام مشغول به فعالیت باشد و در حرفه منطبق با رشته انتخابی شاغل باشد.
• جهت اطلاع از آخرین مهلت ثبت نام علمی کاربردی – تکمیل روند ثبت نام – اطلاع از رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر و بهمن و مشاوره انتخاب رشته با شماره های زیر تماس بگیرید
• 9099072952– تماس از سراسر کشور
• 9092305587 – تماس از استان تهران
• تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب


زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98

یکی از دانشگاه هایی که مدرک آن مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد و هر ساله داوطلبان زیادی را به خود جذب می کند ، دانشگاه علمی کاربردی می باشد که افراد باید برای تحصیل در این دانشگاه شهریه (ثابت و تغییر) بپردازند. علاقمندان برای ورود به این دانشگاه نیازی به هیچ گونه آزمونی نخواهند داشت ، در واقع پذیرش آن منحصرا بدون کنکور می باشد.
متقاضیانی که از ثبت نام نوبت اول (مهر 98) در دوره مهر ماه جا مانده اند ، قادر خواهند بود در نوبت بهمن 98 اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام دهند. داوطلبان برای ورود به مقطع کاردانی ، می توانند حداکثر 30 کد رشته محل را انتخاب کنند که توصیه می کنیم برای بالا رفتن شانس قبولی حداقل 20 کد رشته در فرم ثبت نام درج کنید ، همچنین برای مقطع کارشناسی ناپیوسته داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 20 کد رشته می باشد.
زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

کلیه مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته از قبیل دریافت دفترچه ثبت نام ، تکمیل فرم ثبت نام و … توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود و داوطلبان باید آخرین اخبار در خصوص ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی sanjesh.org پیگیری کنند.
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی بهمن ماه ، معمولا از اواخر دی ماه آغاز می شود و داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور یا واحد دانشگاهی مورد نظر مراجعه کنند. همزمان با اولین روز ثبت نام ، دفترچه مورد نظر نیز منتشر خواهد شد که دربردارنده تمام اطلاعات مربوط به مدارک و شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و اطلاعات مربوط به زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و زمان اتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لذا داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی را دارند توجه داشته باشند که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و پس از بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : زمان ثبت نام علمی کاربردی ترم بهمن
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4oLJ
نظرتان را بنویسید