تعمیرات دستگاه کپی-تعمیر دستگاه کپی- نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

تعمیرات دستگاه کپی-تعمیر دستگاه کپی- نمایندگی تعمیر دستگاه کپی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
KaMyar Gerami
سرویس در محل
سرویس در محل دستگاه کپی خدمتی دیگر در جهت رفاه حال کاربران گرامی می باشد. کادرفنی و تعمیرکاران سرویس در محل دستگاه کپی در اسرع وقت در محل مورد نظر مشتری حضور خواهند یافت . سرویس حمل و نقل در صورت نیاز به حمل دستگاه فراهم گشته است. این مژده را به کاربران گرامی در اقصی نقاط تهران می دهیم که هیچ گونه محدودیت در اعزام کارشناسان به مناطق مختلف وجود ندارد. کافی است با کارشناسان تماس بگیرید کارشناسان مربوطه در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود.

سرویس در محل
مشاوره تلفنی
مشاوره با کارشناسان
خدمات مشاوره به دو صورت تلفنی و حضوری برای شما کاربران گرامی فراهم گشته است. مشاوره با کارشناسان پیش از تعمیرات کپی این امکان را فراهم می نماید تا اطلاعات لازم را در خصوص قطعه ی معیوب ، روند تعمیرات ، هزینه ی تعمیرات و چگونگی تعمیرات کپی به دست آورید . کارشناسان نمایندگی کپی پاسخگوی تمامی پرسش های شما کاربران گرامی خواهند بود. هر گونه ابهام و پرسش در خصوص ماشین های اداری و مشکلات آن ها را با متخصصین ما در میان بگذارید و راهنمایی های لازم در خصوص شیوه های نگه داری از دستگاه را دریافت کنید.

تماس با ما
تماس با کارشناسان و متخصصین تعمیرات کپی از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت فراهم گشته است. واحد CRM یا ارتباط با مشتریان در بخش تماس با ما ، به منظور برقراری ارتباط هرچه بیشتر و بهتر میانِ کادرفنی و کارشناسانِ نمایندگی کپی با مشتریان گرامی راه‌اندازی شده است. کارشناسان ما در این بخش پاسخگوی تمامی پیشنهادات و انتقادات شما بوده و مراتب را به اطلاع مدیریت مرکز تعمیرات کپی خواهند رساند. درخواست‌ها، پرسش‌ها و انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان گذاشته و ما را در بهتر بودن یاری نمایید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Q6YY
نظرتان را بنویسید