زمان تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
زمان تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 در صورت برگزاری احتمالا در اواخر مهر یا آبان خواهد بود که داوطلبان شرکت در این مرحله می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در زمان مقرر ، نسبت به انتخاب رشته از میان رشته محل های دارای ظرفیت اقدام نمایند .




پس از اتمام فرآیند ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری وزارت بهداشت 99 ، ممکن است تعدادی ظرفیت خالی در بعضی از دانشگاه ها ایجاد شود که دانشگاه های علوم پزشکی می توانند از طریق مرحله تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 اقدام به پذیرش دانشجو جهت پر کردن ظرفیت های باقی مانده نمایند . لازم به ذکر است که این مرحله در سال گذشته برگزار شد و پیش بینی می شود در سال جاری نیز این روند ادامه داشته باشد .

داوطلبان با اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 می توانند شانس خود را برای قبول شدن در رشته محل های دارای ظرفیت امتحان کنند که بر این اساس در ادامه این مطلب زمان این مرحله اطلاع رسانی شده است .



زمان تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99
در صورت موافقت وزارت بهداشت و شورای سنجش و پذیرش دانشجو ، تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 احتمالا همانند سال گذشته برای رشته های علوم پایه پزشکی ، بهداشت و تخصصی ، دندانپزشکی و داروسازی برگزار خواهد شد . در سال گذشته تکمیل ظرفیت از نیمه مهر ماه آغاز شد ، با این حال در پی تعویق آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 ممکن است تاریخ برگزاری این مرحله احتمالا به اواخر مهر  یا آبان موکول شود .



پس از مشخص شدن زمان تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 (در صورت برگزاری ) این مقاله به روز رسانی می شود .



در راستای اطلاع رسانی سریع و دقیق به داوطلبان ، زمان کلیه رویدادهای مرتبط با آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 به محض اعلام از طرف مرکز سنجش آموزش پزشکی ، از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود و شما می توانید با عضویت در آن ها به محض اعلام زمان تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 در جریان قرار بگیرید .

حتما بخوانید: راهنمای تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت










مشاوره تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99
داوطلبان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت می بایست ابتدا دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت را به خوبی مطالعه کرده و رشته محل هایی که در این مرحله پذیرش دارند را بررسی نمایند . همچنین می بایست شرایط اعلام شده توسط مرکز سنجش پزشکی برای داوطلبان تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 را در نظر بگیرند ، چرا که در صورت بی توجهی به این شرایط ممکن است نتیجه مطلوبی را کسب نکنند .

مشاوراه مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا به تمام سوالات شما در رابطه با تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99 پاسخ دهند و در صورت نیاز به دریافت راهنمایی کافی است با مرکز مشاوره تلفنی هیوا تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400











سوالات متداول


1-  داوطلبان چه زمانی می توانند در تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت شرکت کنند ؟
متقاضیان تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت می توانند احتمالا در اواخر مهر یا آبان به انتخاب رشته بپردازند که زمان دقیق آغاز این فرآیند به محض مشخص شدن در مقاله اطلاع رسانی می شود .




2-  چگونه می توان در زمان تکمیل ظرفیت دکتری بهداشت به انتخاب رشته پرداخت ؟
داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی در زمان مقرر ، به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت بپردازند که زمان شروع آن به محض اعلام ، در متن مقاله اطلاع رسانی می شود .




3-  آیا تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت در سال جاری برگزار می شود ؟
با توجه به برگزار شدن دکتری وزارت بهداشت در سال گذشته پیش بینی می شود این مرحله در سال جاری نیز برگزار شود که در صورت برگزار شدن این مطلب به روز رسانی می گردد .

منبع : زمان تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QzPq
نظرتان را بنویسید