دانلود دفترچه سوالات کنکور 1400

دانلود دفترچه سوالات کنکور 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دفترچه سوالات کنکور سراسری 1400 ، معمولا چند ساعت بعد از اتمام آزمون هر گروه آزمایشی بر روی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد . داوطلبانی که تصمیم به شرکت در کنکور سراسری سال آینده دارند با بررسی این سوالات می توانند با نحوه طراحی سوالات این آزمون آشنا گردند .




کنکور سراسری 1400 ، در پنج گروه آزمایشی ( ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان ) در روزهای 10 و 11 تیر ماه برگزار می گردد . بعد از اتمام این آزمون ، داوطلبانی که سرجلسه ازمون حضور داشتند ، به دنبال سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری گروه آزمایشی خود هستند تا بتوانند پاسخ های خودشان را با کلید اولیه سوالات تطبیق داده و وضعیتشان را با استفاده از نرم افزارهای موجود برای تخمین رتبه و انتخاب رشته بسنجند .

از طرفی عده ای از داوطلبان کنکور سال آینده ، بی صبرانه منتظر انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 1400 می باشند تا با نحوه طراحی سوالات این آزمون آشنا شده و با داشتن دیدی کلی نسبت به نوع و نحوه طراحی سوالات آزمون ، جهت کسب موفقیت در کنکور سراسری اقدام به مطالعه و برنامه ریزی نمایند .

با توجه به اهمیت دسترسی به دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 1400 ، در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور 1400 در تمامی گروه های آزمایشی قرار داده شده است . تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید !



دانلود دفترچه سوالات کنکور سراسری 1400
همانطور که گفته شد ، معمولا دو دسته از افراد در انتظار انتشار دفترچه سوالات کنکور سراسری 1400 می باشند ، دسته اول داوطلبانی که در این آزمون حضور داشتند و اکنون برای اطلاع از وضعیت خود به دنبال دفترچه سوالات و پاسخنامه این آزمون می باشند . دسته دوم افرادی هستند که تمایل به شرکت در کنکور سراسری سال آینده و تصمیم به بررسی سوالات این آزمون دارند .

دفترچه سوالات کنکور سراسری ، شامل یک دفترچه عمومی و یک اختصاصی می باشد که داوطلبان برای دانلود آن باید به گروه آزمایشی خود دقت نمایند . در کلید اولیه این آزمون ، هر دو دفترچه با هم ادغام شده و داوطلبان زمان دریافت پاسخنامه می بایست به اطلاعاتی مانند گروه آزمایشی ، دین ، زبان نوع دفترچه و داخل یا خارج از کشور بودن آزمون دقت نمایند .

دفترچه سوالات کنکور سراسری 1400 ، معمولا چند ساعت بعد از برگزاری کنکور سراسری ، پاسخنامه هر 5 گروه آزمایشی چند روز بعد از اتمام برگزاری آزمون های سراسری و بطور همزمان با هم بر روی سایت سنجش قرار می گیرد . برای اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 1400 ، پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید .





به محض انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 1400 ، لینک دانلود آن در این قسمت قرار داده می شود .







دفترچه سوالات کنکور سراسری 1400 دانلود کلید سوالات کنکور سراسری 1400
برای دانلود دفترچه سوالات کنکور ریاضی 1400 کلیک کنید برای دانلود کلید سوالات کنکور ریاضی 1400 کلیک کنید
برای دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی 1400 کلیک کنید برای دانلود کلید سوالات کنکور تجربی 1400 کلیک کنید
برای دانلود دفترچه سوالات کنکور انسانی 1400 کلیک کنید برای دانلود کلید سوالات کنکور انسانی 1400 کلیک کنید
برای دانلود دفترچه سوالات کنکور هنر 1400 کلیک کنید برای دانلود کلید سوالات کنکور هنر 1400 کلیک کنید
برای دانلود دفترچه سوالات کنکور زبان 1400 کلیک کنید برای دانلود کلید سوالات کنکور زبان 1400 کلیک کنید


 دانلود پاسخنامه کنکور سراسری 1400 ، به داوطلبان حاضر سر جلسه این آزمون کمک می کند تا با بررسی کلید اولیه سوالات با پاسخ های خود از حدود درصدهایشان مطلع گردند . برای دانلود پاسخنامه گروه آزمایشی مورد نظر خود ، مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می گردد .

بیشتر بخوانید: پاسخنامه کنکور سراسری 1400






اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1400
هر سال همزمان با انتشار کلید اولیه سوالات کنکور سراسری ، سازمان سنجش امکان اعتراض به جواب اولیه این آزمون را برای آن دسته از متقاضیان حاضر سر جلسه آزمون در نظر می گیرد تا این داوطلبان پس از بررسی پاسخنامه کلیدی کنکور سراسری و در صورت مشاهده هر گونه اشتباه در پاسخنامه کلیدی ، از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آن را گزارش دهند .

لازم به ذکر است که درخواست اعتراض به پاسخنامه کنکور سراسری 1400 ، به همراه مشخصات فردی داوطلب به کمیته‌ تخصصی در این خصوص ، ارسال گشته و مورد بررسی مجدد قرار می گیرد . در صورتی که اطلاعات فرد ناقص بوده و یا مشکل بطور واضح توضیح داده نشود ، به درخواست وی ترتیب اثر داده نخواهد شد .

بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج کنکور سراسری









مشاوره کنکور سراسری 1400
دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 1400 ، این فرصت را در اختیار داوطلبان شرکت کننده در آزمون قرار می دهد تا پس از مقایسه جواب خویش با کلید اولیه سوالات و استفاده از نرم افزارهای محاسبه درصد و تخمین رتبه کنکور سراسری محدوده رتبه خود را بر اساس آزمون سال گذشته با کمترین درصد خطا محاسبه نمایند .

همچنین داوطلبان می توانند با استفاده از نرم افزارهای موجود جهت انتخاب رشته کنکور سراسری اعم از ( نرم افزارهای انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری ، نرم افزار قبولی بر اساس رشته و دانشگاه و قبولی براساس رتبه ) با توجه به رتبه محاسبه کرده خویش از رشته محل های قبولی خود آگاه شوند . این نرم افزارها بهترین راهنمای داوطلبان کنکور سراسری برای داشتن انتخاب رشته ای درست و اصولی با کمترین درصد خطا محسوب می شوند .

موسسه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تمامی نرم افزارهای موجود برای انتخاب رشته کنکور سراسری را بطور رایگان در اختیار داوطلبان این آزمون قرار داده تا داوطلبی براساس عدم آگاهی یا عدم اطلاع از نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری ، دچار اشتباه در انتخاب رشته نشده و سرنوشت تحصیلی وی به دلیل این عدم آگاهی تغییر نکند .

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری







 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا ، پاسخگوی سوالات شما در خصوص جزئیات کارنامه اولیه کنکور سراسری 1400 و مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد هستند . پل ارتباطی شما با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی سیستم مشاوره تلفنی هیوا می باشد .




سوالات متداول


1- دفترچه سوالات کنکور سراسری 1400 ، چه زمانی در دسترس داوطلبان قرار می گیرد ؟
 همانطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است ، این دفترچه معمولا چند ساعت بعد از برگزاری آزمون مورد نظر بر روی سایت سنجش قرار داده می شود .




2- دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 1400 از چه طریقی قابل استفاده می باشد ؟
این دفترچه از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود البته لینک دانلود این سوالات در متن مقاله قرار داده شده است .




3- آیا دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 1400 بطور همزمان منتشر می شوند ؟
خیر ، همانطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است ، دفترچه سوالات معمولا چند ساعتی بعد از اتمام کنکور سراسری و پاسخنامه این ازمون معمولا چند روز بعد در سایت سنجش قرار می گیرد .

منبع : دانلود دفترچه سوالات کنکور 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wJ31
نظرتان را بنویسید