سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان و کنکور سراسری ، سایت sanjesh.org می باشد لذا داوطلبان علاقمند به این دانشگاه می بایست ، جهت تکمیل فرایند ثبت نام خود زمان ثبت نام کنکور سراسری به سایت مذکور مراجعه نمایند . آن دسته از داوطلبان پذیرفته شده نهایی دانشگاه فرهنگیان جهت ثبت نام در این دانشگاه و ورود به دانشگاه فرهنگیان برای ادامه تحصیل در سایت دانشگاه فرهنگیان سامانه گلستان مراجعه نموده و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند .




ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود . داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان می بایست پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1400 و اطلاع از شرایط پذیرش و رشته های ارائه شده در هر گروه آزمایشی دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت‌نام نمایند .

دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه های دارای شرایط خاص می باشد که پذیرش آن طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه انجام می شود . آزمون کتبی یا مرحله اول این دانشگاه همزمان با کنکور سراسری انجام می گیرد ، پس از اعلام نتایح اولیه این آزمون ، داوطلبانی که شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان را دارند براساس اولویت های خود انتخاب رشته این دانشگاه را انجام داده و در صورت قبولی در تمامی مراحل پذیرش ، وارد سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان سامانه گلستان شده و پس از تکمیل تمامی مراحل ثبت نام ، جهت ادامه تحصیل وارد رشته مورد علاقه خود می شوند .

سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان همان سایت sanjesh.org می باشد اما همچنان بسیاری از داوطلبان متقاضی این دانشگاه به دنبال سایت ثبت نام فرهنگیان هستند تا شانس ورود به این دانشگاه را از دست ندهند . به دلیل همین ابهامات در ادامه این مقاله درباره سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان توضیح داده و لینک دسترسی به ثبت نام را برایتان قرار دادیم .



سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400
افرادی که علاقمند به ثبت نام دانشگاه فرهنگیان می باشند ، پیش از اقدام به ثبت نام باید شرایط پذیرش این دانشگاه را بررسی کرده و در صورت داشتن تمامی شرایط عمومی و اختصاصی گفته شده ، در موعد ثبت نام که از روز یکشنبه 12 تا روز شنبه 18 بهمن ماه می باشد ، اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور سراسری نمایند . با آغاز ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400 ، لینک مستقیم جهت انجام ثبت نام در این قسمت فعال می گردد .

لازم به ذکر است که زمان تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور 1400 ، بندی مربوط به دانشگاه فرهنگیان و اعلام علاقمندی به این دانشگاه نمی باشد و بعد از انتشار کارنامه اولیه این آزمون داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان اقدام نمایند . بنابراین نگران ثبت نام خود نباشید . پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به پذیرش دانشگاه فرهنگیان مطلع گردید .





به محض فعال شدن سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ، لینک ثبت نام در این قسمت قرار داده می شود .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه فرهنگیان





مشاوره ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400
داشتن تمامی شرایط گفته شده در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری جهت شرکت در دانشگاه فرهنگیان دلیل قبولی و ورود به این دانشگاه نیست . بلکه متقاضیان انتخاب رشته باید سایر مراحل پذیرش دانشگاه فرهنگیان را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته تا وارد رشته مورد علاقه خود در دانشگاه فرهنگیان شوند .

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، تمامی داوطلبانی که شرایط انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را داشته باشند ، در قسمت وضعیت مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی کارنامه اولیه خود ، کلمه " مجاز " را مشاهده می کنند .

این عبارت بدین معناست که علاقمندان مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان می توانند به کمک دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی خود و با مطالعه کامل شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان ، اقدام به اولویت بندی انتخاب های خود نموده و فرم اینترنتی انتخاب رشته کنکور سراسری را تکمیل نمایند .



 مطالعه مقاله زیر در راستای داشتن انتخابی رشته ای اصولی و دقیق پیشنهاد می گردد .

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان 1400









سایت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1400
همانطور که گفته شد ، دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه های دارای شرایط خاص به شمار میرود یعنی پذیرش آن در دو مرحله انجام می شود . پس از اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ، سازمان سنجش اقدام به بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان شرکت کننده در این مرحله نموده و برای هر رشته محل از دانشگاه فرهنگیان ، تا چند برابر ظرفیت نوشته شده در دفترچه انتخاب رشته از میان واجدین شرایط دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می کند .

داوطلبان متقاضی این دانشگاه می بایست در این مرحله که شامل مصاحبه ( علمی و عقیدتی ) و بررسی سلامت جسمانی و روانی داوطلب می باشد ، شرکت کنند . در نهایت این دانشگاه ، اسامی پذیرفته شدگان خود را که به تعداد ظرفیت هر رشته محل ، توسط سازمان سنجش اعلام می نماید . پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان می بایست به سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان در سامانه گلستان مراجعه نموده و با توجه به اطلاعیه های مندرج در این سامانه اقدام به تکمیل تمامی مراحل ثبت نام خود نمایند .

بیشتر بخوانید: ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان









 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص ثبت نام دانشگاه فرهنگیان می باشند . شما می توانید تمامی مراحل ثبت نام را نیز به این کارشناسان بسپارید . تنها راه ارتباطی شما با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره ، سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد .



 علاقمندان به شغل معلمی در صورت داشتن شرایط استخدام در آموزش و پرورش می توانند در آزمون های استخدامی این سازمان شرکت کرده و در صورت موفقیت وارد شغل معلمی شوند .

در ادامه بخوانید: استخدام آموزش و پرورش



سوالات متداول


1-  ثبت نام دانشگاه فرهنگیان از طریق کدام سایت انجام می شود ؟
  برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان تنها باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرد که لینک دسترسی به صفحه ثبت نام به محض فعال شدن در این مطلب قرار داده خواهد شد .




2- آیا برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان باید هزینه ای پرداخت کرد ؟
 خیر ، ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به صورت رایگان انجام می شود ، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پذیرش این دانشگاه به متن مقاله رجوع شود .




3-  شرایط و ضوابط ثبت دانشگاه فرهنگیان به چه طریقی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ؟
همانطور که در متن مقاله گفته شده ، شرایط ثبت نام این آزمون در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری قرار داده شده است .

منبع : سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vG30
نظرتان را بنویسید