زمان اعلام نتایج جهش تحصیلی

زمان اعلام نتایج جهش تحصیلی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با توجه به آغاز سال تحصیلی 99 - 1400 از 15 شهریور ماه ،زمان اعلام نتایج جهش تحصیلی قبل از این زمان خواهد بود . دانش آموزانی که در آزمون جهش تحصیلی شرکت نموده اند ، می توانند برای دریافت جواب جهش تحصیلی 99 - 1400​ به مدارس محل تحصیل خود مراجعه نمایند .




دانش آموزانی که در آزمون جهش تحصیلی در شهریور ماه نمره حد نصاب را کسب نمایند ، می توانند در سال تحصیلی 99 - 1400 جهش تحصیلی انجام داده و به عنوان مثال از پایه دوم به چهارم بروند . در واقع لازمه قبولی در جهش تحصیلی ، قبولی در امتحانات شهریور ماه پایه مورد نظر می باشد .

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت مدارس در سال قبل ، سال تحصیلی 99 - 1400 ، از 15 شهریور ماه 99 آغاز خواهد شد . از این رو سوال مهم متقاضیان جهش این است که جواب جهش تحصیلی چه زمانی اعلام خواهد شد ؟ . با خواندن این مقاله می توانید اطلاعات بیشتری درباره زمان اعلام نتایج جهش تحصیلی 99 - 1400  کسب نمایید .



زمان اعلام نتایج جهش تحصیلی 99 - 1400
با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 9 هزار نفر درخواست جهش تحصیلی داشتیم که از این تعداد 4 هزار و 500 نفر موفق به انجام جهش شدند ، نتیجه قطعی این طرح پایان شهریور ماه اعلام شد . با توجه به آغاز سال تحصیلی 99 - 1400 از 15 شهریور ماه ، پیش بینی می شود ، نتایج جهش تحصیلی امسال قبل از این زمان اعلام شود .





نتایج جهش تحصیلی 99 - 1400 قبل از آغاز سال تحصیلی جدید مدارس در 15 شهریور ماه خواهد بود .



دانش آموزانی که در طرح جهش تحصیلی ثبت نام نموده و در این آزمون در زمان مقرر شرکت کرده اند ، می بایست قبل از شروع مدارس برای دریافت جواب جهش تحصیلی به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایند .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج جهش تحصیلی


برای اطلاع از آخرین اخبار زمان اعلام نتایج جهش تحصیلی 99 - 1400 عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت داشتن هرگونه سوال درباره زمان اعلام نتایج جهش تحصیلی 99 - 1400 می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .





سوالات متداول


1- نتایج جهش تحصیلی معمولا چه زمانی اعلام می شود ؟
همان طور که در این مقاله به آن اشاره شده ، نتایج جهش تحصیلی معمولا بعد از امتحانات شهریور ماه و قبل از شروع مدارس اعلام می شود .




2- چگونه می توان از نتایج جهش تحصیلی خود مطلع شد ؟
همان طور که در این مقاله نیز به آن پرداخته شده ، دانش آموزانی که در امتحانات جهش تحصیلی شرکت کرده اند ، می توانند با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود ، از نتایج جهش تحصیلی خود مطلع شوند .




3- نتایج آزمون هوش جهش تحصیلی چه زمانی اعلام می شود ؟
نتایج این امتحانات معمولا تا قبل از برگزاری امتحانات شهریور اعلام می شود . دانش آموزانی که در آزمون هوش پذیرفته شده اند ، میبایست در امتحانات شهریور ماه شرکت نمایند که در این مقاله به زمان دقیق آن اشاره شده است .

منبع : زمان اعلام نتایج جهش تحصیلی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3AMR
نظرتان را بنویسید