فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه جهرم

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه جهرم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
MN.Work.84

جزئیات ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه جهرم برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش مسترتست، در راستای اجرای آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر و اجرای آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان، دانشگاه جهرم برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ از بین دانشجویان ممتاز کارشناسی دانشگاه‌های سراسر کشور، پس از بررسی مدارک و انجام مصاحبه نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط ذیل اقدام می‌نماید.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه جهرم

۱- داوطلبانی که پس از ۶ نیمسال تحصیلی سه چهارم واحد‌های درسی خود را گذرانده باشند و جزء ٪۱۵ برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

۲- داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل آن‌ها از یک مهر سال ۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۷/۰۱) لغایت ۳۱ شهریور ماه سال جاری (۱۴۰۱/۶/۳۱) باشد می‌توانند متقاضی این نوع پذیرش شوند.

۳- داوطلبان باید حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده باشند یا دانش آموخته شوند.

مراحل و زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون ۱۴۰۱ دانشگاه جهرم

داوطلبان واجد شرایط لازم است تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ نسبت به ثبت نام الکترونیکی مطابق با بند ج این اطلاعیه اقدام نموده و مدارک مورد نیاز به شرح زیر را به فرمت مناسب تهیه و در سامانه مذکور در محل‌های مناسب بارگذاری نمایند. (تحویل مدارک از طریق پست یا مراجعه حضوری امکان‌پذیر نمی‌باشد.)

پرداخت هزینه ثبت نام و بررسی مدارک به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال (یکصد هزار تومان) که لازم است به صورت الکترونیکی نسبت به پرداخت آن از طریق سامانه ثبت نام اقدام شود. با توجه به این که وجه پرداختی قابل استرداد نیست لذا ضروری است داوطلبان پس از اطمینان از احراز شرایط اختصاصی پذیرش نسبت به پرداخت وجه ثبت نام اقدام نمایند.

تصویر فرم تکمیل شده الف مربوط به گواهی تایید معدل، رتبه و تعداد دانشجویان هم رشته و هم ورودی و…

تصویر ریز نمرات کارشناسی به تفکیک نیمسال تحصیلی در یک فایل با درج مشخصات دانشجو و نوع دوره تحصیلی

راهنمای ثبت نام اینترنتی

با مراجعه به لینک http://sess.jahromu.ac.ir/sess/script/admission.aspx?process=7 اطلاعات اولیه خود را ثبت کرده و سپس با توجه به نام کاربری و رمز عبوری که سیستم در اختیار شما قرار داده است، نسبت به تکمیل ثبت نام از طریق سامانه آموزشی و پژوهشی دانشگاه جهرم http://sess.jahromu.ac.ir اقدام کنید.

در صفحه اول، ورود اطلاعات پایه توسط داوطلب صورت می‌گیرد که پس از تکمیل موارد خواسته شده با انتخاب دکمه تایید از بالای صفحه به گام بعدی که صفحه تکمیل فرآیند می‌باشد منتقل می‌شوید. در این مرحله بعد از پرداخت وجه با انتخاب دکمه ذخیره و ارسال به صفحه ارسال مدارک منتقل می‌شوید و در انت‌ها پس از بارگزاری مدارک خواسته شده دکمه ذخیره و ارسال را کلیک کرده تا درخواست شما جهت بررسی در اختیار کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرار گیرد.

نحوه بررسی پذیرش درخواست داوطلبان و اعلام نتیجه

نتیجه بررسی اولیه درخواست داوطلبان در صورت امکان در نیمه اول خرداد ماه سال ۱۴۰۱ از طریق سامانه آموزشی پژوهشی –دانشجویی دانشگاه جهرم (SESS) اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام از سامانه مذکور دریافت می‌کنند از وضعیت خود مطلع شوند.

نتیجه نهایی پذیرش نیز حداکثر تا نیمه اول شهریور سال ۱۴۰۱ از طریق وبگاه دانشگاه (بخش آموزش) دانشگاه جهرم اعلام خواهد شد.

رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۱ دانشگاه جهرم

فهرست رشته های دارای پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه جهرم برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است:

ردیفنام رشتهنام گرایش
۱زبان و ادبیات فارسی
۲مدیریت ورزشیمدیریت سازمان ها و باشگاه های ورزشی
۳زبان شناسی همگانی
۴ریاضیات و کاربردهاآنالیز
۵علوم و مهندسی آبآبیاری و زهکشی
۶علوم و مهندسی صنایع غذاییفنّاوری مواد غذایی

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه جهرم کی است؟

فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه جهرم تا ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.

ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه جهرم چیست؟

کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه جهرم در سال ۱۴۰۱ در متن مقاله آورده شده است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2jnP
نظرتان را بنویسید