نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان اعلام شد

نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان اعلام شد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
کمال

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در راستای بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان نمونه در خصوص ارتقای سطح رفاه و معیشت فرهنگیان و تکریم شأن و جایگاه معلمان معزز و به منظور بهره مندی از مزایای بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان و با عنایت به اهتمام ویژه وزارت آموزش و پرورش برای تامین سلامت کارکنان آموزش و پرورش و استمرار پوشش بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان شاغل، تفاهم نامه ای بین وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه دانا، منعقد شد.
بر اساس این گزارش، کلیه امور بیمه ای آموزش و پرورش از اول تیر ماه با بیمه دانا بوده، لذا همکاران فرهنگی، جهت برقراری بیمه تکمیلی، اطلاعات خود و افراد تحت تکفل را مطابق دستورالعمل اجرایی در بخشنامه مربوطه، در سامانه بیمه دانا به آدرس https://apps1.dana-insurance.ir ثبت نمایند.
با توجه به قرارداد جدید بیمه تکمیلی با شرکت بیمه دانا ، فرهنگیان معزز می توانند پس از ثبت نام از اول تیرماه ۱۴۰۱، از مزایای بیمه جدید تکمیلی فرهنگیان، شامل هزینه های « دندانپزشکی، عینک، جبران هزینه درمان نازایی و ناباروری، ( دارو، کلینیکی و انواع پارا کلینیکی ،جراحی به صورت بدون سقف) و… »، استفاده نمایند و با توجه به اتمام زمان بیمه آتیه سازان حافظ تا پایان خرداد ماه، همکاران فرهنگی که تا پایان خرداد ماه از مراکز درمانی فاکتور دریافت کرده اند، تا پایان تیرماه فرصت دارند، فاکتورهای خود را به نمایندگی های بیمه آتیه سازان ارائه دهند .
بر اساس مفاد بیمه نامه درمان تکمیلی فرهنگیان، کلیه کارکنان شاغل (رسمی،پیمانی،قراردادی) به همراه افراد تحت تکفل آنان از تاریخ 1401/4/1 با پرداخت حق بیمه ماهانه از مجموع مبلغ 2/750/000 ریال (مبلغ 916/000 ریال برای هر نفر سهم کارمند و مبلغ 1/834/000 ریال برای هر نفر سهم آموزش و پرورش)، تحت پوشش قرار می گیرند.
لازم به ذکر است، منظور از افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی عبارت است: از فرزندان، همسر بیمه شده اصلی و والدین تمامی کارکنان و همسر و فرزندان کارکنان اناث می باشد.
# تذکر مهم: با توجه به عدم امکان تمدید مهلت ثبت نام، ضروری است که مراحل ثبت نام در مهلت مقرر (تا تاریخ 1401/4/15) انجام پذیرد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z1L8
نظرتان را بنویسید