آموزش ثبت نام ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان 1401

آموزش ثبت نام ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
کمال

همان طور که می دانید وزارت آموزش و پرورش در راستای بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان نمونه در خصوص ارتقای سطح رفاه و معیشت فرهنگیان و تکریم شأن و جایگاه معلمان معزز و به منظور بهره مندی از مزایای بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان و با توجه به اهتمام ویژه ای که برای تامین سلامت کارکنان دارد و همچنین جهت استمرار پوشش بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان شاغل، قراردادی با شرکت بیمه دانا، منعقد کرده است.

بر اساس این قرارداد، کلیه امور بیمه ای آموزش و پرورش از اول تیر ماه سال 1401 با بیمه دانا است. کلیه ادارات کل و مناطق آموزش و پرورش از کارکنان خود خواسته اند جهت برقراری بیمه تکمیلی، اطلاعات خود و افراد تحت تکفل را مطابق دستورالعمل اجرایی در بخشنامه مربوطه، در سامانه بیمه دانا به آدرس https://apps1.dana-insurance.ir ثبت نمایند.

با توجه به قرارداد جدید بیمه تکمیلی با شرکت بیمه دانا ، تمامی فرهنگیان می توانند پس از ثبت نام از اول تیرماه 1401، از مزایای بیمه جدید تکمیلی فرهنگیان، شامل هزینه های دندانپزشکی، عینک، جبران هزینه درمان نازایی و ناباروری، دارو، کلینیکی و انواع پارا کلینیکی ،جراحی به صورت بدون سقف و …  استفاده نمایند.

آموزش مراحل ثبت نام بیمه تکمیلی (طلایی) فرهنگیان

1 – ورود به سایت https://apps1.dana-insurance.ir

ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان 1401 apps1.dana-insurance.ir

ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان 1401 apps1.dana-insurance.ir

در اولین گام برای ثبت نام باید به سامانه نرم افزارهای دانا (بیمه دانا) مراجعه شود که اخیراً برای پرسنل آموزش و پرورش مناسب سازی شده است. برای این کار باید در نوار آدرس مرورگر اینترنتی خود نشانی https://apps1.dana-insurance.ir را وارد نمایید. می توانید روی این لینک هم کلیک کنید.

در صورتی که به جای مواجهه با تصویر فوق با خطای زیر مواجه شدید، علت آن این است که حرف s ابتدای https را تایپ نکرده اید و یا کلاً https:// را در ابتدای آدرس وارد نکرده و به شکل پیش فرض به نشانی http://apps1.dana-insurance.ir هدایت شده اید. برای حل این مشکل دقت کنید که حتماً https:// را در ابتدای apps1.dana-insurance.ir وارد کنید.

 

البته خطای فوق مربوط به مرورگر فایرفاکس است و ممکن است در مرورگرهای دیگر کمی متفاوت باشد.

2 – ورود به سامانه ثبت نام پرسنل آموزش و پرورش (بیمه تکمیلی دانا)

با کلیک روی لینک برای ورود به سامانه ثبت نام پرسنل آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید (که در تصویر فوق با فلش قرمز رنگ به آن اشاره شده) وارد بخش مخصوص ثبت نام فرهنگیان خواهید شد.

3 – ورود نام کاربری و کلمه عبور

پیشنهاد امروز

yektanet-logo-sign

در این صفحه کد ملی بیمه شده اصلی را در فیلد نام کاربری و شماره پرسنلی را به جای کلمه عبور وارد کنید. سپس روی دکمه سبزرنگ ورود کلیک کنید.

در این مرحله توجه کنید که اگر با گوشی موبایل اقدام به ثبت نام در بیمه تکمیلی فرهنگیان می کنید کد ملی و شماره پرسنلی را حتماً با ارقام انگلیسی تایپ کنید.

لازم به ذکر است در صورت اشتباه بودن هر کدام از دو مورد مذکور، با پیام خطا در اجرا – نام کاربری یا کلمه عبور صحیح نیست مواجه خواهید شد که باید کد ملی و شماره پرسنلی را از نظر صحیح بودن کنترل نموده و در صورت لزوم مجدداً با دقت تایپ کنید.

پس از ورود موفق به سامانه با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، با فرم ثبت نام بیمه شده های محترم آموزش و پرورش مواجه خواهید شد.

4 – ویرایش اطلاعات

در بخش اطلاعات بیمه شده اصلی مشخصات فرد شاغل در آموزش و پرورش نمایش داده شده است که بعضی از موارد هم ممکن است خالی باشد. اگر در بالای فرم ثبت نام شما و در کادر نارنجی پیام بیمه شده محترم، اطلاعات شما ناقص میباشد و بایستی کلیه اطلاعات تکمیل شود و در صورتیکه مورد تایید میباشد دکمه تایید انتخاب شود نشان داده شود، باید جهت تکمیل ثبت نام مشخصات خود را ویرایش کنید.

برای اصلاح اطلاعات باید روی دکمه آبی رنگ ویرایش کلیک کنید.

در فرم اصلاح بیمه شده اصلی باید برای مقادیر خالی یا اشتباه اطلاعات صحیح را وارد کنید. مثلاً اگر به جای تاریخ تولد فقط سال تولد نوشته شده، تاریخ تولد کامل خود را به صورت کامل انتخاب کرده یا تایپ نمایید.

توجه کنید که اگر در این مرحله مقدار مشخصه ای را خالی بگذارید، ولو یک فیلد الزامی (ستاره دار) مانند شماره شناسنامه، سامانه به شما اخطار نمی دهد. بنابراین نهایت دقت را در ویرایش اطلاعات داشته باشید.

در انتهای فرم اصلاح بیمه شده اصلی، می توانید در صورت تمایل برای بهره مندی از تسهیلات بیمه نامه شخص ثالث بیمه دانا، اطلاعات مربوط به خودرو(ها)ی خود و بیمه نامه شخص ثالث را تکمیل کنید.

بعد از اطمینان از ورود اطلاعات صحیح روی دکمه تایید کلیک نمایید تا اطلاعات ذخیره شود.

5 – افزودن اطلاعات اعضای خانواده (تحت تکفل) برای بیمه تکمیلی فرهنگیان

برای اضافه کردن مشخصات اعضای خانواده و افراد تحت تکفل روی دکمه مشخص شده در تصویر فوق کلیک کنید.

در فرم ثبت اعضای خانواده برای هر نفر اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و سپس روی دکمه تایید کلیک کنید.

در این مرحله هم دقت کنید که با اینکه اگر بعضی از فیلدها را خالی گذاشته یا اشتباه وارد کنید، سامانه خطا می دهد، اما برای بعضی از فیلدهای مهم و الزامی مثل نام و نام خانوادگی همچنان اعتبارسنجی صورت نمی گیرد و لازم است نهایت توجه را در تکمیل اطلاعات به کار برید.

می توانید بعد از افزودن اطلاعات اعضای خانواده خود و افراد تحت تکفل، در صورت لزوم با استفاده از دکمه ویرایش اقدام به اصلاح اطلاعات آنها کنید.

6 – موافقت با شرایط و تأیید فرم ثبت نام

در انتهای فرم ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان، باید شرایط و موارد ذکر شده را بخوانید و تیک موافقت را که در تصویر فوق مشخص شده انتخاب کنید. متنی که باید با آن موافقت نمایید به این شرح است:

اینجانب ضمن مطالعه دقیق مفاد قرارداد و شیوه نامه مربوط به بیمه درمان تکمیلی با پرداخت حق بیمه مربوطه متقاضی پوشش بیمه مذکور می باشم و ضمن رعایت تبصره ماده 15 قرارداد، متعهد می گردم نسبت به ثبت اطلاعات خود و افراد تحت تکفل خویش کمال صداقت را رعایت نمایم و در غیر اینصورت مشمول ماده فوق الذکر گردم.
تبصره ماده 15 : چنانچه ثابت شود که بیمه شده عمداً یا سهواً به وسیله اظهارات کذب و یا ارائه مدارک نا درست اعم از ثبت نام افراد غیر تحت تکفل اقدام به دریافت وجوهی برای خود و یا بیمه شدگان وابسته به خود کرده است، در این حالت نام بیمه شده و بیمه شدگان وابسته به وی از لیست قرارداد بیمه خارج شده و بیمه گر محق به دریافت وجوهی است که تحت هر عنوان از ابتدای قرارداد بابت هزینه های درمانی به بیمه شده و بیمه شدگان وابسته به وی پرداخت کرده است. و حق بیمه های پرداختی به بیمه گر نیز مسترد نخواهد شد.

بعد از تیک زدن گزینه موارد فوق را خواندم و موافقت خود را اعلام می دارم روی دکمه سبز رنگ تائید کلیک کنید.

7 – ورود کد تأیید پیامکی

بعد از زدن دکمه تأیید فرم ثبت نام، پیامکی (مشابه تصویر فوق) حاوی کد 6 رقمی از طرف بیمه دانا به شماره تلفن همراهی که به عنوان شماره موبایل بیمه شده اصلی (مرحله 4) ثبت کرده اید ارسال می شود. همزمان فرم کوچکی برای وارد کردن کد تأیید در سامانه باز می شود:

دقت کنید که زمان اعتبار کد تأیید 3 دقیقه است و پس از گذشت این مدت باید کد جدیدی را دریافت و وارد کنید.

در صورت صحیح بودن کد تأیید وارد شده، در ابتدای فرم ثبت نام پیام زیر نشان داده می شود که به معنای موفقیت آمیز بودن ثبت اطلاعات است:

در صورت مشاهده پیام فوق ثبت نام شما در بیمه طلایی جدید فرهنگیان به پایان رسیده و اطلاعات در انتظار تأیید اداره آموزش و پرورش منطقه محل خدمتتان قرار گرفته است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pNJ6
نظرتان را بنویسید