زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
با انتشار کارنامه اولیه کنکور 99 داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته شدن ، باید تو زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، دفترچه انتخاب رشته رو از سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، دانلود و بعد از اولویت بندی کد رشته محل های مدنظرشون ، تو انتخاب رشته کنکور سراسری 99 شرکت کنن .





بعد از برگزاری آزمون سراسری 99 ، نتایج اولیه در قالب کارنامه ای تحت عنوان کارنامه اولیه کنکور سراسری منتشر شده و در اختیار داوطلبا قرار می گیره . تموم داوطلبایی که بر اساس این کارنامه مجاز به انتخاب رشته شدن ، می تونن تو تاریخ مشخص شده وارد سایت انتخاب رشته کنکور سراسری شده و اقدام به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته این آزمون کنن .

خیلی از داوطلبا نمی دونن که انتخاب رشته کنکور سراسری از چه تاریخی شروع شده و تا کی ادامه داره . به همین در ادامه این مقاله در مورد زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 توضیح دادیم . تا آخر این مقاله با ما همراه باشین .





زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99
چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 ، انتخاب رشته کنکور برای دانشگاه های سراسری از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام میشه و معمولا 3 روز تا 7 روز ادامه داره . با توجه به تعویق برگزاری کنکور سراسری 99 ، زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته این آزمون هم به تاخیر افتاد .

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش ، انتخاب رشته کنکور سراسری 99 هفته اول مهر ماه انجام میشه و داوطلبا با بررسی دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و کارنامه اولیه خودشون می تونن نسبت به انتخاب رشته کنکور سراسری 99 اقدام کنن . اما پیشنهاد می کنیم که عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشین تا از تموم اخبار مربوط به انتخاب رشته کنکور سراسری مطلع بشین .





انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، از روز چهارشنبه 2 مهر تا شنبه 5 مهر ماه از طریق سایت سنجش انجام میشه .

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری






با شروع مهلت انتخاب رشته ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر میشه . متقاضیای انتخاب رشته کنکور سراسری باید بعد از دانلود این دفترچه و با توجه به تراز و رتبشون ، رشته محل های مورد نظرشون رو انتخاب کرده و بر اساس فاکتورهایی مثل ( علاقه ، هزینه ، مسافت ، رنک علمی دانشگاه و ... ) اولویت بندی کنن .

به خاطر حساسیت بالایی که پروسه انتخاب رشته داره و هم چنین اهمیت چینش کدرشته محل ها در فرم اینترنتی انتخاب رشته توصیه می کنیم برای اطلاع از شانس قبولیتون حتما از نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری تحصیلیکو استفاده کنین .





مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 جواب بدن . شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای مجرب این مرکز در ارتباط بوده و واسه انتخاب رشته از تجربیاتشون کمک بگیرین حتی می تونین پروسه انتخاب رشته خودتون رو به این کارشناسا بسپارین .

در ادامه بخوانید: راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری





سوالات متداول


1-  انتخاب رشته کنکور سراسری چه زمانی شروع میشه ؟
 معمولا چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری شروع میشه که به محض شروع در این مقاله اطلاع داده میشه .


2-  انتخاب رشته هنر و زبان در فرم انتخاب رشته و با رشته های اصلی انجام میشه ؟
 بله ، همونطور که در این مقاله گفته شد ، داوطلبایی که علاوه بر رشته اصلی تو کنکور هنر و زبان شرکت کردن ، باید کد رشته محل های مد نظرشون رو تودر یک فرم انتخاب رشته وارد کنن .


3-  بعد از انجام انتخاب رشته امکان تغییر اولویت ها وجود داره ؟
 همونطور که در این مقاله گفتیم ، داوطلبا می تونن بعد از ثبت انتخاب رشته و دریافت کد پیگیری ، تو مهلت انتخاب رشته مجدد وارد سایت بشن و ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری رو انجام بدن .

منبع : زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wB51
نظرتان را بنویسید