ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup2
راهنمای ec.nahad.ir سایت نهاد ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان در این مقاله به صورت کامل ارائه داده شده است. دانشجویان تمامی دانشگاه های سراسر کشور با ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان می توانند به مباحث درسی و یا غیردرسی در رابطه با معارف اسلامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به صورت رایگان و در هر زمان و مکانی دسترسی یابند.

سایت نهاد سامانه ای جامع برای ارائه خدمات آموزشی در زمینه دروس معارف اسلامی دانشگاهیان به شمار می آید. هدف از طراحی و راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان ec.nahad.ir ارائه خدمات به صورت مجازی و غیرحضوری برای دانشجویانی است که امکان حضور در کلاس های درسی را ندارند.

سایت نهاد
سایت نهاد امکان یادگیری دروس معارف اسلامی را به صورت مجازی برای دانشجویان سراسر کشور فراهم نموده است و دانشجویان می توانند به صورت غیرحضوری و الکترونیکی واحدهای معارف اسلامی را بگذرانند. دانشجویان برای استفاده از خدمات سایت نهاد باید به نشانی ec.nahad.ir مراجعه نموده و در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است، علاوه بر دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها، افراد عادی نیز می‌ توانند از محتوای آموزشی ارائه شده، بهره مند شوند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oGP3
نظرتان را بنویسید