آیا می دانید عوارض خطرناک لاک ناخن چیست؟

آیا می دانید عوارض خطرناک لاک ناخن چیست؟
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
marza74

دختران برای زیبا شدن خود چه می کنند، از مانیکور گرفته تا پدیکور، آرایش و بسیاری موارد دیگر؟ و یکی از اینها رنگ ناخن است. دختران عاشق لاک زدن هستند. بیشتر دختران در جهان عاشق لاک زدن هستند. و دوست دارد از لاک های رنگی مختلف استفاده کند. اما آیا می دانید استفاده از این لاک های رنگی زیبا چه ضرری برای شما دارد و چه تاثیری بر بدن شما می گذارد؟ و آیا می دانید لاک زدن به کودکان کوچک چه آسیب های خطرناکی می تواند داشته باشد؟

عوارض جانبی لاک ناخن بر بدن و سلامتی


آیا می دانید لاک زدن چه عوارضی دارد، وقتی لاک می زنید، ماده شیمیایی خطرناک موجود در آن از طریق چشم و دهان وارد بدن ما می شود که می تواند ما را از درون بسیار بیمار کند، محصولات زیبایی رنگارنگ را می شناسید. و لاک های ناخن حاوی ماده شیمیایی به نام فرمالدئید هستند که برای تولید محصولات استیک استفاده می شود. قرار گرفتن در معرض فرمالدئید در بدن ما نیز می تواند باعث بیماری های خطرناک و جدی مانند عفونت های خارش پوست شود. 

یک ماده شیمیایی خطرناک موجود در لاک ناخن پس از تماس با بدن می تواند اثرات جدی بر سیستم ایمنی بدن شما بگذارد.
مواد شیمیایی موجود در رنگ ناخن نیز می تواند باعث اختلال در سیستم گوارشی و هورمونی معده شما شود.
ماده ای سمی به نام تری فنیل فسفات در زنانی که از لاک ناخن استفاده می کنند یافت شده است. که برای بیمار کردن زنان کافی است
اگر ماده شیمیایی تولوئن موجود در لاک ناخن به مقدار بسیار زیادی به بدن شما برسد، می توانید به کبد و کلیه خانم ها آسیب بزنید.
می دانید که لاک ناخن حاوی عنصری به نام تولوئن است که می تواند مستقیماً از زنان شیرده به کودکان کوچک منتقل شود. این می تواند بر رشد کودک در آینده تأثیر بگذارد. بنابراین پیشنهاد میشود برای کاشت ناخن به مراکز تخصصی و قابل اطمینان مراجعه نمایید.

آسیب ناخن ناشی از استفاده از رنگ ناخن

آیا می دانید که استفاده زیاد از لاک ناخن های ما را ضعیف می کند و به تدریج ترک هایی در آنها ظاهر می شود. و بدانید که جدای از این، درخشندگی طبیعی ناخن ها نیز با استفاده از لاک از بین می رود.

استفاده از پینت ناخن می تواند به سیستم عصبی بدن آسیب برساند

آیا می دانید که یک ماده شیمیایی به نام تولوئن به رنگ ناخن هایی که هر روز استفاده می کنید اضافه می شود. که تماس خود را با سلول های دیگر بدن ما از طریق سلول های ناخن ما برقرار می کند. پس از این ماده شیمیایی تولوئن به سیستم عصبی مرکزی آسیب می رساند. شناخته شده است که از Spirit در ساخت لاک ناخن استفاده می شود که به شدت روی ریه های ما تأثیر می گذارد.

استفاده از رنگ ناخن ممکن است خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را افزایش دهد

می دانید که از ماده شیمیایی دیگری به نام آکریلات برای ساختن لاک ناخن استفاده می شود. که پس از تماس با پوست ما و رفتن به داخل بدن از طریق تنفس می تواند بسیار مضر باشد. به همین دلیل، زنان همچنان در معرض خطر ابتلا به سرطان کولورکتال هستند.

نتیجه


مضرات رنگ ناخن را در وبلاگم به شما گفتم و گفتم استفاده از رنگ ناخن چه آسیب هایی می تواند داشته باشد. باید در نظر داشته باشید که مزایا و معایب چیزی که استفاده می کنید چه می تواند باشد. و برای بهبود سلامت و قدرت هضم خود، باید مقدار زیادی ویتامین C مصرف کنید که سیستم ایمنی شما را خوب نگه می دارد. این مطلب از وبسایت اومیگو بازنویسی شده است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DBQA
نظرتان را بنویسید