زمان ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
اگرچه، زمان ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه 1400 از سوی مرکز وکلا قوه قضاییه رسما اعلام نگردیده، اما با توجه به زمان ثبت نام آزمون وکالت سال 99، می توان پیش بینی نمود که زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 نیز مرداد ماه 1400 خواهد بود.





امروزه حقوق به یکی از پرطرفدار ترین رشته های دانشگاهی تبدیل شده و هر ساله عده زیادی در دانشگاه های مختلف سراسر کشور جذب این رشته می شوند . یکی از مهم ترین زمینه های شغلی رشته حقوق " وکالت " است . برای فعالیت در شاخه وکالت علاقه مندان باید در آزمون وکالت شرکت کرده و پذیرفته شوند .

مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون وکالت برگزار می کند . علاقه مندان ، برای شرکت در این آزمون باید از زمان دقیق ثبت نام مطلع شوند و در بازه زمانی تعیین شده اقدام به ثبت نام کنند ، وگرنه از ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه محروم گردیده و باید تا سال آینده منتظر بمانند.

با توجه به اهمیت اگاهی از زمان ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه سال 1400 جهت ثبت نام به موقع در این آزمون، در این مقاله به بررسی زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 پرداخته و نکات مشاوره ای لازم را ارائه نموده ایم.  




زمان ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه 1400
زمان ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه سال 99 با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضلاییه از 5 تا 12 مرداد ماه 1399 بوده که البته برای یک مرتبه و تا 19 مرداد تمدید گردید.

زمان ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه سال 1400  و مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، هنوز به طور رسمی از سوی مرکز وکلا قوه قضاییه اعلام نشده است، بنابراین تاریخ دقیق زمان ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه سال 1400 مشخص نمی باشد، اما با توجه به زمان ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی سال 99، می توان پیش بینی نمود که زمان ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه سال 1400 نیز مرداد ماه 1400 و از طریق سایت سازمان سنجش کشور خواهد بود.

به محض اعلام رسمی زمان ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه سال 1400 از سوی مرکز وکلا قوه قضاییه، زمان دقیق ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 به این بخش از مقاله اضافه گردیده و مقاله بروزرسانی می گردد.



برای شرکت در  آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه سال 1400 و ثبت نام در این آزمون که  آزمون مشاوران حقوقی  نیز نامیده شده، بهتر است با شرایط ثبت نام و نحوه برگزاری این آزمون هم آشنایی داشته باشید تا با برنامه ریزی بهتر بتوانید شانس قبولی خود را درآزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 افزایش دهید . برای اطلاع از شرایط ، نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه


مشاوره ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی 1400
لازم به ذکر است که مرکز وکلا قوه قضاییه تنها نهادی نیست که عهده دار برگزاری آزمون وکالت است . یکی دیگر از مراجعی که مجوز برگزاری این آزمون را دارد کانون وکلا دادگستری است . شرایط ثبت نام  آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه و آزمون وکالت کانون وکلاو نحوه برگزاری ، دروس امتحانی و نحوه پذیرش این دو آزمون تا حدودی با هم متفاوت است.
به داوطلبان توصیه می شود برای بالا بردن شانس قبولی خود علاوه بر آزمون مشاوران حقوقی سال 1400،  در آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری نیز شرکت کنند . نهایتا پذیرفته شدگان هر دو این آزمون ها می توانند وکالت کنند و پروانه وکالت دریافت می کنند ، بنابراین از این جهت هیچ تفاوتی بین  آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه سال 1400 و آزمون کانون وکلا وجود ندارد . برای اطلاع از شرایط ثبت نام ، نحوه برگزاری و تمام اطلاعات مربوط به این آزمون می توانید مقاله ذیل را مطالعه کنید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه 1400 در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون زمان ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه 1400 پاسخ دهند .



سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه 1400 از چه طریقی انجام می شود ؟
ثبت نام ازمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی انجام می گیرد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


2- ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه 1400 در چه تاریخی انجام می شود ؟
ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه 1400 احتمالا مانند سال گذشته در مرداد ماه انجام می شود که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


3- علاقه مندان به فعالیت در حوزه وکالت چه راهکاری در پیش رو دارند ؟
علاقه مندان به فعالیت در حوزه وکالت می توانند در آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه 1400 و آزمون کانون وکلا شرکت کنند و برای اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاری این آزمون می توانید به مقاله مراجعه کنید .

منبع : زمان ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PBKw
نظرتان را بنویسید