همه ی داوطلبایی که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 رو انجام دادن ، باید چند روز قبل از برگزاری آزمون ارشد یعنی در خرداد ماه وارد سایت سنجش شده و با استفاده از اطلاعات ثبت نامی خودشون ، کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1400 رو دریافت کنن تا از زمان و حوزه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد باخبر بشن .
همه داوطلبایی که بر اساس شرایط و ضوابط نوشته شده تو دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد مجاز به شرکت تو آزمون ارشد هستن و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد رو انجام دادن ، برای حضور تو جلسه آزمون باید اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کنن .
دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 برای تمامی داوطلبایی که تو این آزمون ثبت نام کردن و قصد شرکت تو آزمون رو دارن الزامیه . به همین دلیل در ادامه این مقاله به شرح زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1400 پرداختیم .
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1400
با توجه به این که ثبت نام کنکور ارشد سراسری و آزاد با هم یکیه ، داوطلبا با دریافت یک کارت ورود به جلسه ، می تونن تو آزمون ارشد شرکت کنن . متقاضیای کنکور کارشناسی ارشد باید پس از ثبت نام ، تو زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 برای شرکت تو این آزمون با مراجعه به سایت sanjesh.org اقدام به دریافت کارت آزمون ارشد خود کنن .
طبق اطلاعیه سازمان سنجش آزمون ارشد 1400 در تاریخ 6 و 7 خرداد ماه برگزار میشه و کارت ورود به جلسه از تاریخ 3 خرداد تا 5 خرداد ماه روی سایت سنجش قرار میگیره . با عضو شدن در کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو به محض اینکه کارت ورود به جلسه ارشد منتشر بشه مطلع میشین .
کارت ورود به جلسه ارشد 1400 از تاریخ 3 خرداد تا 5 خرداد در سایت سنجش منتشر میشه .
بیشتر بخوانید : زمان برگزاری کنکور ارشد
نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400
داوطلبا برای گرفتن کارت ورود به جلسه ارشد خودشون باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، کارتشون رو دریافت کنن . برای این کار کافیه وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و بعد از اون ، روی قسمت " کارشناسی ارشد " کلیک کنن .
و بعد از اون وارد لینک " سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 " بشین .
و روی " ورود به سیستم " کلیک کنین .
تو این قسمت می تونن به دو روش کارت ورود به جلسه خودشون رو ببینن .
روش اول : بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی داوطلب
روش دوم : بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
بعد از واردن کردن اطلاعات خواسته شده گزینه " ورود به سیستم " رو بزنن . داوطلبایی که به هر دلیلی به اطلاعاتشون دسترسی ندارن می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش ، مجدد اطلاعاتشون رو بازیابی کنن . داوطلبایی که علاوه بر رشته اصلی تو رشته شناور هم ثبت نام کرده بودن ، می تونن در ادامه کارت ورود به جلسه رشته اصلیشون ، کارت ورود به جلسه رشته شناور شون رو هم ببینن .
این تصاویر مربوط به سال قبله ، به محض اینکه تغییری در روند دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1400 ایجاد بشه ، این تصاویر اپدیت میشه .
با توجه به شیوع ویروس کرونا و امنیت جان داوطلبا ، همراه داشتن گواهی سلامت علاوه بر کارت ورود به جلسه برای سر جلسه آزمون الزامیه . برای دریافت گواهی سلامت مقاله زیر رو بخونین .
حتما بخوانید : خودارزیابی در سامانه salamat.gov.ir
ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد 1400
با توجه به اینکه بعد از تموم شدن مهلت ثبت نام ارشد ، هم تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1400و هم فرصت مجدد ثبت نام رو داریم و تو هر دو تا فرصت ، داوطلبا می تونن اطلاعاتشون رو ویرایش کنن ، ولی بازهم ممکنه داوطلبایی باشن که به خاطر بی دقتی اطلاعاتشون رو تو فرم اینترنتی ثبت نام اشتباه وارد کنن ، به خاطر همین سازمان سنجش همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه ارشد ، امکان ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد رو در اختیار داوطلبا قرار میده تا اونایی که به هر دلیلی اطلاعاتشون رو اشتباه وارد کردن و یا نیاز به تغییر اطلاعاتشون دارن ، بتونن اونا رو اصلاح کنن .
داوطلبا می تونن اطلاعات فردی و همچنین اطلاعات تحصیلی مثل نام رشته تحصیلی ، نام محل تحصیل ، معدل دوره کارشناسی و سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد رو از طریق لینک ویرایش اطلاعات داخل کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1400 تغییر بدن .
بیشتر بخوانید : ویرایش ثبت نام کنکور ارشد
باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400
مندرجات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 شامل اطلاعات فردی ، شماره داوطلب ، شماره پرونده ، کد و نام رشته امتحانی ، معدل مقطع کاردانی و کارشناسی ، تاریخ و محل فارغ التحصیلی کارشناسی ، سهمیه و زمان و مکان برگزاری آزمونه . داوطلبا باید این اطلاعات رو به دقت بررسی کنن و در صورت وجود مغایرت برای اصلاح و رفع اون اقدام کنن .
هر چند بیش تر این اطلاعات به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایشه اما در خصوص برخی بندهای مندرج تو کارت آزمون ، مراجعه به باجه رفع نقص تنها راه حل هستش . این اطلاعات شامل مغایرت در جنسیت ، زبان خارجی و نوع معلولیت هستش . در صورت وجود اختلاف تو این دو بند داوطلب باید به نماینده سازمان سنجش مستقر تو باجه رفع نقص حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنه و نسبت به رفع اون اقدام کنه .
به محض مشخص شدن آدر باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1400 لینک دریافتش رو براتون میذاریم .
در ادامه بخوانید : نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد
اگه در مورد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 مشکلی داشتین ، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای این مرکز در ارتباط باشین و تموم سوالاتتون رو در مورد ویرایش اطلاعات و یا نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسین .
سوالات متداول
1- کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد چه زمانی منتشر می شود ؟
کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ، چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون و در خرداد ماه منتشر میشه که زمان دقیق انتشار این کارت در این مقاله گفته شده .
2- آیا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد می توان رشته امتحانی خود را تغییر داد ؟
خیر ، همون طور که در این مقاله گفتیم ، امکان تغییر رشته امتحانی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وجود نداره .
3- کارت ورود به جلسه ارشد در چه سایتی منتشر میشه ؟
این کارت در سایت سنجش منتشر میشه که لینک ورود به سایت رو در این مقاله گذاشتیم .
منبع : دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400
دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
ShortURL as
Linkp.ir
مطلب قبلی
سامانه سجا
مطلب بعدی
سایت همگام هشتم www hamgam medu ir
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر