سایت استخدام نیروی انتظامی gozinesh.police.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام استخدامی درجه داری نیروی انتظامی به صورت اینترنتی انجام می شود و علاقه مندان به منظور تکمیل فرم های ثبت نام و آپلود مدارک لازم می بایست به سایت نیروی انتظامی مراجعه کنند . آدرس سایت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  gozinesh.police.ir است و کلیه اطلاعیه های مربوط به مهلت و شرایط ثبت نام از طریق سایت مذکور اطلاع رسانی می شود .




همان طور که می دانید مراحل اعلام علاقمندی به استخدام درجه داری نیروی انتظامی به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان با مراجعه به سایت استخدام نیروی انتظامی از اطلاعیه ها و روند استخدام مطلع می شوند . یکی از فرآیند هایی که در مرحله اول مورد توجه بوده و متقاضیان می بایست در بازه زمانی مشخصی برای انجام آن اقدام نمایند ثبت نام می باشد .

متقاضیان با مراجعه به سایت gozinesh.police.ir ضمن اطلاع از زمان ثبت نام می تواند اطلاعیه های مربوط به جزئیات شرایط و ضوابط را نیز مطالعه و در صورت مجاز بودن برای تکمیل فرم اینترنتی اقدام کند . مهلت ثبت نام استخدامی درجه داری نیروی انتظامی معمولا یک ماه بوده و داوطلبان می بایست با اطلاع از سایت ثبت نام در اسرع وقت به تکمیل مدارک خود پرداخته و ثبت نام نمایند .

با توجه به اهمیت اطلاع از سایت ثبت نام برای علاقمندان به استخدام درجه داری نیروی انتظامی در ادامه این مقاله به منظور آشنایی بیشتر داوطلبان به معرفی سایت gozinesh.police.ir پرداخته ایم .



سایت ثبت نام استخدام نیروی انتظامی gozinesh.police.ir
همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم کلیه مراحل استخدام درجه داری نیروی انتظامی بر خلاف استخدام ارتش به صورت اینترنتی و از طریق سایت استخدام نیروی انتظامی انجام می شود . متقاضیان به منظور تکمیل فرم ثبت نام کافی است به سایت gozinesh.police.ir مراجعه کنند .

این متقاضیان به منظور اعلام علاقه مندی خود می بایست منتظر اطلاعیه های منتشر شده در خصوص زمان ثبت نام گزینش استخدامی درجه داری نیروی انتظامی باشند و در بازه زمانی اعلام شده به سایت مذکور مراجعه کنند . 

ثبت نام گزینش استخدامی نیروی انتظامی ممکن است چند بار در طول سال انجام شود که آخرین اطلاعیه استخدامی نیروی انتظامی در سایت gozinesh.police.ir​ مربوط به اول مهر لغایت اول آبان ماه 99 بود . به محض مشخص شدن تاریخ مجدد برای استخدام نیروی انتطامی در سایت مذکور در این بخش اطلاع رسانی می کنیم .

بیشتر بخوانید: استخدام نیروی انتظامی






سایت اطلاعیه های گزینش نیروی انتظامی gozinesh.police.ir
کلیه شرایط ، ضوابط و مدارک لازم برای استخدام پلیس بر روی سایت gozinesh.police.ir  قرار می گیرد . داوطلبان پس از بررسی شرایط مندرج در این اطلاعیه در صورت مجاز بودن می توانند نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ، آپلود مدارک لازم اقدام نمایند .

داوطلبان متقاضی استخدام نیروی انتظامی باید قبل از تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام از شرایط عمومی استخدام و شرایط اختصاصی درج شده در این سایت مطلع شده و در صورت دارا بودن این شرایط برای ثبت نام اقدام کنند . لذا در ادامه برخی از مهم ترین شرایط تعیین شده برای ثبت نام گزینش استخدامی درجه داری نیروی انظتامی را ارائه داده ایم . این شرایط بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده در سایت  gozinesh.police.ir ارائه شده و به محض انتشار اطلاعیه ای جدید مقاله بروزرسانی خواهد شد .

 تنها داوطلبان مرد مجاز به ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین هستند . 

 متقاضی می بایست دارای مدرک تحصيلی ديپلم ( نظام جدید ، نظام قدیم ) در یکی از رشته های نظری ( ریاضی ، تجربی ، انسانی ) ، فنی و حرفه ای و کار و دانش باشند .

 حداقل سن برای ثبت نام 18 سال و حداکثر 25  سال می باشد .


 برای اطلاع از کلیه شرایط عمومی و اختصاصی استخدام نیروی انتظامی می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: شرایط استخدام نیروی انتظامی










سایت اعلام نتایج استخدام نیروی انتظامی gozinesh.police.ir
بر خلاف مرحله ثبت نام گزینش درجه داری نیروی انتظامی که به صورت اینترنتی در سایت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انجام شد مرحله اعلام نتایج این ارگان اینترنتی نبوده و به صورت فراخوان ارسال پیامک و یا تماس تلفتی اعلام می شود و هیچ گونه اطلاعیه با مضمون زمان اعلام نتایج و یا دعوت به مصاحبه از طریق سایت gozinesh.police.ir منتشر نخواهد شد .

بنابراین داوطلبانی که از طریق ارسال پیامک یا تماس تلفنی برای مراحل مصاحبه و مراحل گزینش دعوت شده اند نتایج استخدام نیروی انتظامی خود را نیز به همین طریق دریافت خواهند کرد . 


 در نظر داشته باشید چنانچه برای استخدام درجه داری نیروی انتظامی فراخوان نشده اید و علاقمند به استخدام یکی از نیروهای زمینی ، هوایی ، دریایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز هستید می توانید از طریق سایت استخدام ارتش شانس خود را برای پذیرش این ارگان امتحان کنید .

بیشتر بخوانید: www.aja.ir








سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به دو طریق جذب نیرو انجام می دهد روش اول استخدام درجه داری نیروی انتظامی است که فرد بعد از گذراندن مراحل گزینش و یادگیری به استخدام این نیرو در می آید و روش دوم تحصیل در دانشگاه افسری علوم انتظامی امین است که متقاضی در صورت دارا بودن شرایط می تواند در این دانشگاه تحصیل کرده و پس از فراغت از تحصیل با سمت افسری مشغول به کار شود . 



 علاقمندانی که قصد ثبت نام و تحصیل در دانشگاه های افسری ارتش امام علی ، امام خمینی و دانشگاه افسری شهید ستاری را دارند می بایست از طریق سایت زیر برای ثبت نام اقدام کنند . کلیه اطلاعیه های ثبت نام ، شرایط و ضوابط ، محل برگزاری آزمون و ... در سیات زیر اطلاع رسانی می شود .

در ادامه بخوانید: gozinesh.aja.ir

 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ضمن ثبت اطلاعات داوطلبان در سایت ثبت نام gozinesh.police.ir آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشند .




سوالات متداول


1- ثبت نام استخدام نیروی انتظامی به چه صورت انجام می شود ؟
ثبت نام استخدامی این ارگان به صورت اینترنتی انجام می شود که در این مقاله سایت استخدامی نیروی انتظامی معرفی شده است .




2- اطلاعیه های استخدام درجه داری نیروی انتظامی در چه سایتی منتشر می شود ؟
این اطلاعیه ها در سایت نیروی انتظامی منتشر می شود که البته در این مقاله آدرس سایت ارائه شده سات .




3- نتایج استخدام نیروی انتظامی در سایت پلیس منتشر می شود ؟  
مطابق متن مقاله نتیجه استخدامی نیروی انتظامی به صورت پیامک یا تلفن اعلام می شود که جزئیات دقیق تر در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : سایت استخدام نیروی انتظامی gozinesh.police.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2VXW
نظرتان را بنویسید