اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد​​ 99 - 1400 در بازه زمانی 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از طریق سامانه ثبت نام کهگیلویه و بویراحمد​​ انجام می شود . متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج یاسوج​​ در بازه زمانی مشخص نتایج خود را مشاهده نمایند .




مدارس نمونه دولتی کردستان​​ از بهترین مدارس این استان می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری دارد . متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی یاسوج​ 99 - 1400 هر ساله در آزمون ورودی این مدارس شرکت نموده و در صورت دارا بودن شرایط و قبولی در آزمون ورودی می توانند در این مدارس تحصیل نمایند .

حدود 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع تحصیلی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد که به صورت هماهنگ با دیگر استان ها برگزار می شود ، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتایج در بازه زمانی مشخص شده توسط وزارت آموزش و پرورش ، نتایج خود را مشاهده نمایند .

به منظور مشاهده نتایج ، شرکت کنندگان در این آزمون می بایست از زمان آن مطلع باشند که در ادامه مقاله به شرح کامل اعلام نتایج آزمون ورودی نمونه دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد​​ 99 - 1400 پرداخته ایم .



زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد​​ 99 - 1400
بازه زمانی اعلام نتایج در سال تحصیلی گذشته در نیمه دوم فروردین ماه بود اما زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی یاسوج 99 - 1400 با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی دچار تغییراتی شده است که زمان دقیق آن از سوی سامانه نمونه دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد​​​ اعلام خواهد شد .





*** زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد​​​ 99 - 1400 هنوز مشخص نشده است اما به محض اعلام زمان دقیق ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد . ***



بیشتر بخوانید: 










زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد​​ 99 - 1400
به منظور مشاهده نتایج مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد​​​ ، شرکت کنندگان در این آزمون می بایست در بازه زمانی مقرر آدرس سامانه نمونه دولتی یاسوج​ را در مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود جست و جو کرده و سپس وارد سامانه شوند تا بتوانند در این سامانه ، نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد​​ 99 - 1400 خود در پایه دهم را با مراجعه به  استان مشاهده نمایند .

در سال گذشته آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت هماهنگ با آزمون تیزهوشان برگزار گردید و تمامی امور این آزمون در سامانه مرکز استعداد های درخشان صورت گرفت . اما امسال با اعلام وزارت آموزش و پرورش ، آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد​​​ به صورت جداگانه از آزمون تیزهوشان برگزار شده و هر استان سامانه مختص خود را برای آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دارد که برای مشاهده سایت اعلام نتایج استان کهگیلویه و بویراحمد​​​ می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: 



مشاوره اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد
با ورود به سامانه نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ، وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام می توانید وضعیت پذیرش خود را مشاهده نمایید که در  99 - 1400 ممکن است در یکی از سه گروه قبولی ، مردودی و لیست ذخیره قرار گرفته باشید .

تعدادی از پذیرفته شدگان در آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400 ممکن است پس از قبولی ، از ورود به مدارس نمونه دولتی به دلایل مختلفی مانند جا به جا شدن محل زندگی دانش آموز یا قبولی همزمان در آزمون تیزهوشان صرف نظر نمایند . در این صورت تعدادی از ظرفیت مدارس نمونه دولتی خالی می شود .

در صورت بروز این اتفاق ، طبق قوانین و مقررات ، مدارس نمونه دولتی یاسوج از بین افراد موجود در لیست ذخیره آزمون مدارس نمونه دولتی ثبت نام به عمل می آورند .  هم چنین اگر دانش آموزی پس از قبولی و در زمان مقرر ثبت نام به مدرسه مراجعه ننماید ثبت نام وی ملغی شده و یکی از دانش آموزان لیست ذخیره جایگزین او خواهد شد که برای اطلاعات بیشتر در این باره ، می توانید مقاله  را مطالعه نمایید .

برای دانش آموزانی که نمره حد نصاب برای ورود به مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد در آزمون ورودی را کسب ننموده اند نیز کارنامه عدم قبولی صادر می شود تا بتوانند جواب آزمون خود را همراه با جزئیات مشاهده نمایند . با این وجود تعدادی از داوطلبانی که بعد از اعلام جواب آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 99 -1400 موفق به قبولی در این آزمون نشده اند ممکن است نسبت به نتیجه اعلام شده اعتراض داشته باشند .

از این رو امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی در سامانه  برای متقاضیان فراهم شده است . آن دسته از شرکت‌ کنندگان آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99 -1400 که نسبت به صحت نتیجه آزمون خود اطمینان ندارند می توانند از طریق سایت نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند .

پس از ثبت اعتراض ، درخواست ها توسط اداره آموزش و پرورش استان بررسی شده و نتایج آن حدود 2 الی 3 هفته پس از پایان زمان اعتراض ، اعلام می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400 می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید .



در ادامه بخوانید: 








برای اطلاع از آخرین اخبار اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400 می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 99 - 1400 ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .




سوالات متداول


1- نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد چگونه می باشد ؟
داوطلبان می بایست با مراجعه به سامانه اعلام نتایج استان کهگیلویه و بویراحمد ، نتایج خود را در آزمون نمونه دولتی مشاهده نمایند که در این مقاله می توانید نحوه مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی یاسوج را مشاهده نمایید .




2- زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد چه زمانی می باشد ؟
شرکت کنندگان در این آزمون می توانند حدود 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون با مراجعه به سامانه اعلام نتایج استان ، نتایج خود را مشاهده نمایند که در این مقاله زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ذکر شده است .




3- آیا اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی از طریق سامانه خاصی انجام می شود ؟
همان طور که در این مقاله گفته شد ، نتایج آزمون از طریق سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام می شود . 

منبع : اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/r1Y4
نظرتان را بنویسید