پیگیری مرسولات پستی | tracking.post.ir

پیگیری مرسولات پستی | tracking.post.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup1

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با سامانه tracking.post.ir | پیگیری مرسولات پستی پرداخته ایم. اطلاعات مربوط به جابجایی مرسولات پستی بصورت لحظه ای در سامانه tracking.post ثبت می گردد .اطلاعات مربوط به مرسولات پستی حداکثر 6 ماه در این سامانه نگهداری و قابل رهگیری می باشد. افراد از طریق سه روش می توانند مرسولات پستی خود را پیگیری نمایند که در ادامه توضیح داده شده است. با ما همراه باشید.

سر فصل ها [نمایش]

پیگیری مرسولات پستی

سامانه tracking.post.ir | پیگیری مرسولات پستی به منظور پیگیری مرسولات پستی راه اندازی شده است. مرسولاتی که توسط شرکت ملی پست دریافت می شوند را می توان با یک کدرهیگری 20 رقمی از طریق سامانه پیگیری مرسولات پستی tracking.post.ir پیگیری نمود. روش های پیگیری مرسولات پستی به صورت زیر است:

  1. پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری
  2. پیگیری مرسولات پستی با کدملی
  3. پیگیری مرسولات پستی با استفاده از کد USSD

tracking.post.ir

نشانی سایت پیگیری مرسولات پستی ، tracking.post.ir می باشد. افراد برای پیگیری مرسولات پستی خود می توانند به سامانه tracking.post.ir مراجعه نمایند و پس از درج کد رهگیری مرسوله از آخرین وضعیت مرسوله پستی خود اطلاع یابند. راهنمای پیگیری مرسولات پستی با استفاده از کد رهگیری از طریق سامانه tracking.post در ادامه بیان شده است.

پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری tracking.post.ir

راهنمای پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری tracking.post.ir در ادامه مقاله بیان شده است. پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری از طریق سامانه tracking.post.ir شامل مرسولات ساده پستی می شود. برای پیگیری این دسته از محصولات کافی است به سامانه رهگیری مرسولات پستی مراجعه نمایید و پس از درج کد رهگیری، مرسوله خود را پیگیری نمایید.

نحوه پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری از طریق سامانه tracking.post:

  • برای پیگیری مرسوله پستی لازم است در ابتدا به سامانه tracking.post.ir مراجعه نمایید:
پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری tracking.post.ir
  • پس از ورود به سامانه ، کد رهگیری مرسوله را در قسمت مشخص شده درج کنید: (کد رهگیری پستی 20 رقمی می باشد و برای مرسولات خارجی 13 رقمی می باشد.)
پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری tracking.post.ir
  • پس از درج شماره مرسوله، "آخرین وضعیت مرسوله" شامل تاریخ و ساعت، نقطه پستی و رویداد برای شما نمایش داده می شود:
پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری tracking.post.ir
  • برای مشاهده کامل جزئیات، بر روی گزینه "مشاهده جزئیات کامل مرسوله" کلیک نمایید:
پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری tracking.post.ir

ورود به سامانه پیگیری مرسولات پستی

پیگیری مرسولات پستی از طریق پیامک

اگر به اینترنت دسترسی ندارید و نمی توانید مرسوله پستی خود را از طریق سامانه tracking.post.ir پیگیری نمایید، می توانید از روش پیگیری مرسولات پستی از طریق پیامک استفاده نمایید. برای انجام اینکار کافی است، حرف R را به همراه کد 20 رقمی مرسوله پستی خود را به شماره ۲۰۰۰۴۴۱ ارسال نمایید.

پیگیری مرسولات سازمانی از طریق کدملی

کاربران برای پیگیری مرسولات سازمانی از طریق کدملی ، باید به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی مراجعه نمایند. افراد برای پیگیری مرسولات سازمانی از جمله کارت سوخت، شناسنامه خودرو، کارت خودرو، اسناد موتور سیکلت، گواهینامه، نظام وظیفه،دیوان عدالت اداری و رهگیری سیم کارت، باید به سامانه https://najatracking.post.ir/ مراجعه نموده و با استفاده از کد ملی مرسوله خود را پیگیری نمایند. پیگیری مرسولات ذکر شده از طریق سامانه tracking.post.ir امکانپذیر نمی باشد.

نحوه پیگیری مرسولات پستی از طریق کدملی najatracking.post.ir :

  • جهت رهگیری مرسولات سازمانی (شناسنامه،کارت خودرو،کارت سوخت،گواهینامه ،مرسولات نظام وظیفه  و ابلاغیه دیوان عدالت اداری) به سامانه najatracking.post.ir مراجعه نمایید.
  • نوع سند را انتخاب نمایید:
  • شماره VIN کارت خودرو را وارد نمایید:
  • کد امنیتی را وارد کنید:
  • بر روی گزینه "جستجو" کلیک نمایید:
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/p4WN
مطلب قبلی
saman.mrud.ir
نظرتان را بنویسید