اعلام حریق تسلا

اعلام حریق تسلا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
آذران پیشرو صنعت

امروزه روند توسعه و پيشرفت صنعت ساختمان به گونه اي است كه مي توان با استفاده بهينه از امكانات و تكنولوژي هاي موجود، فضاها و ساختمان ها را در مقابل خطراتي از قبيل حريق، آتش سوزي، سرقت و … مقاوم ساخت . بديهي است كه با توجه به آمارهاي موجود، خسارت هاي مالي و جاني ايجاد شده در زمان حريق و آتش سوزي، مي توان دريافت كه همواره پيشگيري بهتر از درمان است. لذا استفاده از سيستم هاي كشف و اعلام حريق نقش مهمي را در پيشگيري از بروز حريق و آتش سوزي و نيز حفاظت از جان و مال افراد را ايفا مي كند.

امروزه از سيستم هاي اعلام حريق به طور گسترده در ساختمان ها و اماكن مسكوني واداري و صنعتي استفاده مي شود، تا در مواقع بروز آتش سوزي، به موقع به ساكنين ساختمان اطلاع داده شود. با اين كار خسارت هاي ناشي از حريق به حداقل مي رسد و حتي الامكان از تلفات جاني جلوگيري مي شــود. با توجه به پيشرفت فناوري (تكنولوژي) در سال هاي اخير، اين سيستم ها از نظر ساخت و عملكرد قطعات، بسيار متحول شده اند.دراين فصل به بررسي سيستم هاي متعارفي مي پردازيم كه در اكثر اماكن با توانايي حفاظت قابل قبولي مورداســتفاده قرار مي گيرند.

حال مي توان با آگاهي به موقع از محل حريق و اطلاع رساني سريع در هنگام آتش سوزي، كاهش زمان شناسايي و دسترسي به مكان حريق، تخليه سريع و به موقع ساكنين، كنترل حريق و تاسيسات وابسته به آن را به عنوان محاسن استفاده سيستم كشف و اعلام حريق كارآمد نام برد.

سيستم هاي اعلام حريق

به طور كلي سيستم هاي كشف و اعلام حريق يا به اختصار سيستم هاي اعلام حريق، به مجموعه‌اي از تجهيزات الكترونيكي گفته مي‌شود كه وظيفه آشكارسازي حريق و محل يا زون حريق را در اماكن مختلف بر عهده دارد.

اين سيستم، زماني كه آتش (حريق)، دود، حرارت و … بوجود مي آيد شروع به كار مي كند و آژير يا چراغ چشمك زن خطر را به كار مي اندازد. بدين ترتيب به ساكنين محل هشدار مي دهد تا بر اين اساس مقدمات عمليات اطفاء و در شرايط بحراني تخليه افراد و ساكنين انجام پذيرد و همزمان با آن سناريوهاي كنترلي نيز انجام شود.

انواع سيستم‌هاي اعلام حريق

سيستم‌هاي اعلام حريق به سه گروه آدرس پذير، متعارف و بدون سيم (وايرلس) تقسيم مي‌شوند كه هر يك از اين سيستم‌ها خود به دو گروه خودكار و دستي تقسيم مي‌شوند. در سيستم‌هاي دستي، شستي اعلام حريق ، تنها منبع تشخيص حريق است. درواقع كار تشخيص حريق در اينگونه سيستم‌ها فقط به انسان سپرده شده‌است و در مكان‌هايي كه انسان حضور ندارد، كاربردي ندارند. بر خلاف اين سيستم‌ها، سيستم‌هاي اعلام حريق خودكار، وابستگي كمتري به تشخيص انسان دارند. سيستم‌هاي خودكار، به دو گروه آدرس‌پذير، و غير آدرس‌پذير تفكيك مي‌شوند. در سيستم آدرس‌پذير، علاوه بر اعلام حريق ، محل دقيق وقوع آن نيز مشخص مي‌شود.

اجزاي تشكيل دهنده سيستم‌هاي اعلام حريق

سيستم‌هاي اعلام حريق عادي، معمولاً از يك حسگر يا آشكارساز كه خود متصل به خروجي صوتي بود، تشكيل شده است؛ ولي اين سيستم‌ها در سال‌هاي اخير، ديگر مورد استفاده قرار نمي‌گيرند. سيستم‌هاي جديدتر معمولاً از تعدادي شستي اعلام حريق و تعدادي حسگر يا آشكارساز(Detector)، يك سيستم پردازش مركزي و چند خروجي تشكيل مي‌شوند. اجزاي اعلام حريق به سه قسمت اصلي تقسيم مي شوند :

  • تجهيزات تشخيص حريق ( دتكتورها)
  • تجهيزات اعلام حريق ( فلاشرها ، آژيرها و… )
  • مركز كنترل يا پانل مركزي كه وظيفه ارتباط بين دتكتورها و وسايل اعلام حريق را به عهده دارد.

سيستم اعلام حريقتسلا

شركت تسلا در سال 1374 در زمينه سيستم هاي حفاظتي اعم از اعلام سرقت و اعلام حريق در تبريز تاسيس شد. در سال 1384 با ايجاد دفتر مركزي در تهران با نام تجاريsunlightبا توليد و واردات كالا از كشورهاي شرق آسيا شروع به فعاليت مضاعف نموده و با تحريم كشورمان با اهدافي چون توليد، قيمت هاي بدون واسطه، بسط فضاي آشنايي و مشاركت منابع توليد كننده و مصرف كننده و فراهم نمودن ارتباط منطقي في ما بين صنايع مختلف و به فعليت رساندن ظرفيتها و پتانسيل پنهان اقدام به توليد تجهيزات اعلام حريق با برندTesla , Detexنموده و در مسير توليد اصل قيمت واقعي و مناسب در اثر تيراژ مطلوب و كيفيت برتر را در نظر گرفته است.
در راستاي اين اهداف جلب رضايت مشتريان و ارائه خدمات مناسب و مقرون به صرفه و مطمئن خود يكي از افتخارات اين شركت بوده است.

فروش سيستم اعلام حريقتسلا

سيستم اعلام حريق مجموعه اي از قطعات ديداري و شنيداري ( آژير، دتكتور، شستي و ... ) مي باشد، كه به صورت هماهنگ با يكديگر كار مي كنند و در صورت مشاهده علائم حريق ( دود، حرارت و آتش ) گزارشات به پنل مركزي اعلام حريق ارسال و هشدارهاي لازم به متصرفين اعلام مي گردد.

شركتآريا صنعت ايرانيان با در اختيار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمينه خدمات مهندسي و تأمين كالاي مورد نياز صنايع نفت، گاز و پتروشيمي و كاخانجات توليدي در راستاي قطعات و تجهيزات مربوط به تجهيزات برق ساختمان و اتوماسيون صنعتي فعاليت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در ليست تامين كنندگان واحدهاي صنعتي به صورت رسمي آغاز نموده است. اين مجموعه مفتخر است كه توانسته با همكاري مستقيم شركتهاي توليدي داخلي و خارجي و حذف واسطه تجهيزات و قطعات مربوط به اين صنف را تامين نمايد. در اين راستا فروش انواع سيستم اعلام حريق در برنامه كاري خود قرار داده است كه از آن جمله مي توان به فروش انواع سيستم اعلام حريق با برند شركت تسلا اشاره نمود. جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت قيمت بروز انواع سيستم اعلام حريق تسلا  و همچنين  كنترل پنل اعلام حريق تسلا ، دتكتور دودي، دتكتورحرارتي، آژير فلاشر، آژير معمولي، دتكتور گازي، دتكتور تركيبي، شستي اعلام حريق با اين برند ميتوانيد با كارشناسانآريا صنعت ايرانيان در ارتباط باشيد.

 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/P0k4
مطلب قبلی
اعلام حریق زیتکس
مطلب بعدی
صندلی لیفتراک
نظرتان را بنویسید