همه چیز درباره صندوق بازنشستگی کشوری

همه چیز درباره صندوق بازنشستگی کشوری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی
سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی fish.medu.ir می باشد و استفاده از سایر سایت ها و نرم افزار های جعلی برای دریافت فیش حقوقی مجاز نیست.
پس از ورود به سامانه همگام فیش حقوقی ، اطلاعات لازم را که به شرح زیر می باشند را درج کنید :
کد ملی
شماره پرسنلی
گذرواژه
احتمالا این را هم بپسندید  فیش حقوقی فرهنگیان - ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان
بدون کد ملی و شماره پرسنلی امکان دریافت فیش حقوقی وجود ندارد ولی اگر گذرواژه ندارید یا آن را فراموش کرده اید ، می بایست یک گذرواژه جدید برای خود تعیین و سپس ذخیره نمایید تا در مراجعات بعدی به سایت نیازی به درج کردن دوباره اطلاعات نداشته باشید و به صورت ذخیره شده وارد صفحه فیش حقوقی شوید.
قابل ذکر است که گذرواژه ورود به سامانه فیش حقوقی همان گذرواژه سامانه همگام است و اگر در سایت همگام حساب کاربری ندارید ، باید یک حساب جدید ایجاد کنید و با استفاده از گذرواژه ای که تعیین کرده اید ، وارد سایت fish.medu.ir شوید.
پس از درج اطلاعات ، چنانچه پیام اطلاعات وارد شده در سایت صحیح نمی باشد را دریافت کردید ، می بایست با کارشناس هوشمندسازی اداره فناوری اطلاعات ناحیه یا منطقه مراجعه نمایید تا شما را راهنمایی کند و و یا با کارشناسان تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا بررسی های بیشتری انجام گیرد.
مرتبط ببینید: فیش حقوقی فرهنگیان با شماره شناسنامه

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی
فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش توسط سایت www.cspf.ir که زیر نظر صندوق بازنشستگی کشوری است ، صادر می شود. برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش باید اطلاعات لازم را در دسترس داشت و سپس با مراجعه به سامانه مذکور ، آن را مشاهده نمود.
ایا در دریافت فیش حقوقی خود با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره ملی
شماره دفتر کل
شماره حساب
شماره دفتر کل جایگزین شماره پرسنلی شده است که توسط صندوق بازنشستگی کشوری به هر یک از بازنشستگان اختصاص داده می شود. شماره حساب نیز باید توسط صندوق بازنشستگی کشوری مورد تایید قرار گیرد.
چنانچه پس از ورود به سایت www.cspf.ir و درج اطلاعات خواسته شده ، پیام خطای سامانه را مشاهده نمودید برای رفع این مشکل باید به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OWWg
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر