خرید ال فنیل آلانین و ویژگی‌ها آن

خرید ال فنیل آلانین و ویژگی‌ها آن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
danapharmedco

 

ال فنیل آلانین یک اسید آمینه ضروری بدن است و بدن نمی‌تواند آن را به مقدار کافی تولید کند. به همین دلیل از طریق مواد غذایی و مکمل‌ها باید آن را تامین کرد. این ماده در ترکیبات غذایی زیادی مشاهده می‌شود و در تولید پروتئین و ساخت بعضی مولکول‌های مهم انتقال پیام‌های عصبی نقش دارد. این ترکیب در غذاها و گیاهان یافت می‌شود و در تولید پروتئین برای بدن نقش دارد. این ماده در درمان بیماری‌های زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساختار ال فنیل آلانین چیست

این ترکیب دارای فرمول شیمیایی 

 است و یک آلفا آمینه محسوب می‌شود. این اسید آمینه ماهیتی بی اثر و آب گریز دارد، به همین دلیل خنثی و غیر قطبی است. این ماده به شکل طبیعی در شیر مادر و شیر سایر پستانداران یافت می‌شود.

منابع غذایی شامل فنیل آلانین

این ترکیب در مواد غذایی پروتئینی مانند تخم مرغ، مرغ، جگر، گوشت گاو، غذاهای دریایی، شیر و سویا یافت می‌شود. مواد گیاهی مانند دانه‌های لوبیا، سویا، تخمه کدو، گندم، جو، جو دو سر، چاودار، کینوا، تعدادی از آجیل‌ها و گیاه جلبک حاوی این ماده ارزشمند هستند.

خواص و کاربردهای ال فنیل آلانین

این ترکیب مهم در تولید ترکیباتی مانند تیروزین، اپی نفرین، نوراپی نفرین و دوپامین موثر است. ترکیبات دارویی آن جهت درمان بیماری‌های پوستی، افسردگی، اعتیاد به الکل، پارکینسون، درد، مولتیپل اسکلروزیز، روماتیسم مفصلی، آرتروز و حتی سرطان موثر است.

ال فنیل آلانین و سلامت عصبی

بدن انسان این ماده ارزشمند را برای تولید پیام رسان‌های عصبی نوراپی نفرین استفاده می‌کند. نوراپی نفرین نقش مهمی در عمل‌کردهای زیر در بدن دارد:

  • کمک به حرکت سیگنال‌های بین مغز و سلول‌های عصبی در تمام نقاط بدن
  • بهبود دهنده حافظه
  • حفظ حالت هوشیاری
  • کاهش دردهای ناشی از گرسنگی

پودر ال فنیل آلانین

پودر ال فنیل آلانین سفید رنگ است. این پودر به صورت مکمل غذایی و دارویی قابل عرضه به تولید کنندگان محترم است. مصرف روزانه 3 گرم از این ماده، همزمان با فعالیت‌های ورزشی، از طریق افزایش ترشح گلوکاگون باعث تحریک متابولیسم چربی در بدن می‌شود. برای تهیه پودر ال فنیل آلانین به صورت عمده و آزمایشگاهی می‌توانید با دانافارمد تماس بگیرید.

خرید و قیمت ال فنیل آلانین

خرید ال فنیل آلانین در دانافارمد به صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌گیرد. دانافارمد این محصول وارداتی را به صورت عمده و آزمایشگاهی با درصد خلوص و کیفیت زیاد عرضه می‌کند. برای آگاهی از قیمت ال فنیل آنالین با ما تماس بگیرید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nB5Y
نظرتان را بنویسید