خرید والین و ویژگی‎‌های آن

خرید والین و ویژگی‎‌های آن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
danapharmedco

خرید والین و ویژگی‎‌های آن

ال والین یکی از بیست اسید آمینه در بدن انسان‌ها و جانوران است. فرم ال این اسید آمینه، نشان دهنده آن است که این ترکیب سازگار با بدن انسان است. این اسید آمینه از هیدرولیز پروتئین و تجزیه کازئین مورد شناسایی قرار گرفته است و دارای ویژگی‌های مهمی برای بدن انسان است. هم‌چنین از این ترکیب ارزشمند به عنوان مکمل غذایی در غذای پرندگان استفاده می‌شود. در این مقاله چگونگی ساختار و نوع عملکرد این ترکیب مفید مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

ساختار ال والین چیست

ال والین یکی از سه اسید آمینه شاخه‌دار است. این اسید آمینه با فرمول شیمیایی 

، آب‌گریز و غیرقطبی است. این ویژگی باعث می‌شود تا طی فرآیندی پیچیده در ساختار هموگلوبین کمک کند، تا گلبول‌های قرمز لخته نشوند. والین در بدن انسان و حیوانات تولید نمی‌شود. این ترکیب، جز اسید آمینه‌های ضروری محسوب می‌شود، که باید از طریق مواد غذایی یا مکمل‌های آن وارد بدن شود.

 

ویژگی‌های ال والین در بدن

این ترکیب برخلاف سایر اسید آمینه‌ها که در کبد تجزیه و متابولیزه می‌شوند، در بافت ماهیچه فعالیت خود را انجام می‌دهد. بنابراین در ساخت پروتئین و در نتیجه ماهیچه ‌سازی نقش بسیار مهمی دارد. این اسید آمینه توانایی حفظ متابولیسم عضلات و ترمیم بافت‌ها را دارد. هم‌چنین در تنظیم توازن نیتروژن تاثیرگذار است و به صورت مکمل به همراه لوسیون و ایزولوسیون مصرف می‌شود.

 

کاربرد ال والین در صنعت

این ترکیب دارای کاربردهای زیر در صنایع مختلف است:

مواد غذایی طیور: به عنوان مکمل غذایی جهت عضله‌سازی سریع و رشد طیور

مکمل غذایی ورزشکاران: در جهت افزایش قدرت فیزیکی بدن ورزشکاران

مکمل دارویی: جهت جلوگیری از لخته شدن گلبول‌های قرمز در بدن انسان

صنایع غذایی: جهت تخمیر نوشیدنی‌ها

 

عملکرد ال والین در بدن طیور

این مکمل غذایی به فرآیند رشد طیور سرعت می‌بخشد و سبب بهبود مسیر تولید انرژی و متابوبیسم پروتئین می‌شود. متابولیسم اصلی این ترکیب در ماهیچه است، بنابراین بافت ماهیچه‌ای که به عنوان معیار اصلی رشد پرندگان است، تاثیر زیادی از این ترکیب می‌پذیرد. بهبود رشد ماهیچه‌ای و کاهش بافت چربی، از ویژگی‌های کارآمد این ترکیب است.

خرید ال والین

برای خرید ال والین با توجه به کیفیت و درصد خلوص آن اقدام نمایید. خرید ال والین با کیفیت مطلوب در دانافارمد از شرکت‌های معتبر خارجی انجام شده است. این محصول در نهایت دقت حمل و نقل و نگه‌داری شده است. برای آگاهی از چگونگی خرید ال والین با مشاوران و متخصصان دانا فارمد تماس بگیرید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oD2A
نظرتان را بنویسید